Gå til innhold

Stor dagligvare rundt Oxford Circus ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal snart til London og er på jakt etter litt forskjellige dagligvarer man ikke får kjøpt her. Finnes det en litt stor dagligvare i området rundt Oxford Street/Regent street?

Endret av Sunshine
Videoannonse
Annonse
Gjest frk_Molly
Skrevet

Det er en Whoole Foods ved Regent st. Like ved Piccadilly Circus. Der har de mye spennende vi ikke har i Norge :)

Skrevet (endret)

Har de vanlige varer som f.eks Tesco fører? Jeg er ikke på jakt etter så avanserte ting, men litt forskjellig barneprodukter blant annet.

Endret av Sunshine
Gjest frk_Molly
Skrevet

Der fører de stort sett bare økologiske varer tror jeg, ganske sikker på at de har barneprodukter der. Men det ligger også en ganske svær Sainsbury's på Tottenham Court rd vet jeg. Ikke like dyrt der som på WF. Oppi veien ved der hvor Primark ligger, om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Har ikke Marks and Spencer matvarer i kjelleren? Noen som vet hvordan den butikken er? Er det bare dyre ting?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal snart til London og er på jakt etter litt forskjellige dagligvarer man ikke får kjøpt her. Finnes det en litt stor dagligvare i området rundt Oxford Street/Regent street?

Ikke akkurat i strøket du spørr etter, men Harrods har et ekstremt bra utvalg av matvarer.

Skrevet

Marks and Spencer har generelt veldig god kvalitet på matvarene. Det er dyrere enn Tesco, men ikke så dyrt etter norsk målestokk. Om det er spesielle merker du er ute etter kan det være greit å huske at M&S for en stor del fører egne merkevarer (men altså av god kvalitet, ikke type First Price).

Det ligger også en Waitrose i underetasjen på John Lewis i Oxford Street. Nå er ikke denne enormt stor, og jeg husker ikke spesifikt hvordan utvalget med barneprodukter er på denne avdelingen, men generelt har i hvert fall Waitrose godt utvalg i varer til barn. Waitrose er i det hele tatt den beste dagligvarekjeden i UK etter min mening - masse spennende! :)

Er det noe spesielt du er på jakt etter?

Skrevet

Ja jeg skal i allefall se etter Ellas Kitchen nibbly fingers og andre typer sunne snacks til små barn.

Skrevet

Ja jeg skal i allefall se etter Ellas Kitchen nibbly fingers og andre typer sunne snacks til små barn.

Det pleier i hvert fall Waitrose å ha. :) Ellers kan det være en god idé å sjekke en større Boots; de har ofte godt utvalg i Ella's og annen barnemat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...