Gå til innhold

Kan ikke tenke meg å bo sammen med en mann- er det bare meg som er sånn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har inntrykk av at mange er på jakt etter den store kjærligheten, eller er i et forhold, eller er lei av å være singel.

Men det er ikke jeg ! jeg har bikket 40, og jeg har begynt å lure på om det er normalt å tenke som jeg gjør.Vet jo at det er mange single som bor alene i dette landet, og må jo være en grunn til det ? jeg har bodd alene i noen år, og grøsser ved tanken på å bo sammen med et annet menneske.Jeg trives som plommen i egget å bo alene, føler meg kanskje litt ensom til tider.

Lurer på om jeg har blitt veldig egoistisk, det gikk jo fint an å bo sammen med en mann før, har ett samboerskap bak meg som varte i noen år, så er ikke det at jeg alltid har bodd alene.

Men som sagt jeg orker ikke tanken på å bo med en mann, som kanskje snorker, tar plass og som styrer fjernkontrollen.Ha ha.

Er det flere som tenker som meg ?

Anonymous poster hash: f2ac8...a0f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Er veldig enig. Det er herlig å ha sin egen plass, styre sitt eget liv og ha all verdens plass i sengen.

Men liker jeg ikke å sove alene så blir nok heller til å få meg et hus med kjellerstue slik vi kan holde på hver sitt innimellom :)

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg vet heller ikke om jeg vil ha samboer igjen, men har gjerne et forhold med særboerskap.

Skrevet

Jeg går også for særbo. Vil gjerne ha en kjæreste, men han skal få bo for seg sjøl. My home, my castle.

Skrevet

Godt å høre vi er flere :laugh:

Skrevet

Jeg er mann og tenker akkuratt slik som deg TS. Er digg å være fri og frank! Det man ikke vet, har man ikke ondt av er det noe som heter!

Anonymous poster hash: 172ac...7a2
Skrevet

Den eneste grunnen til å bo sammen er at man har felles barn å oppdra, synes jeg. Har man ikke det, tar man bedre vare på et forhold ved å bo hver for seg.

Så er det også ofte slik at mennesker over 40 allerede har barn, gjerne hver for seg. Da passer særbo-formen godt. Et fast forhold som er offisielt, men man bor for seg og har adskilt økonomi.

Skrevet

Det beste i verden er jo å sovne i armene til den man elsker. Hvorfor skal man da bo hver for seg ?

• Liker 1
Skrevet

Det beste i verden er jo å sovne i armene til den man elsker. Hvorfor skal man da bo hver for seg ?

Godt spm og det har jeg stilt meg selv også, selv om jeg har vært forelsket, har jeg ikke ønsket å sovne i armene til den jeg elsker, noe så svett og trangt hahaha, tror jeg har vært singel for lenge, og er for vant til stor sove plass :laugh::biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Man gjør jo det i helger og ferier, og innimellom ellers.

Ikke at jeg får sove særlig når jeg deler seng med kjæreste, men koselig er det.

Skrevet

Hei, har inntrykk av at mange er på jakt etter den store kjærligheten, eller er i et forhold, eller er lei av å være singel.

Men det er ikke jeg ! jeg har bikket 40, og jeg har begynt å lure på om det er normalt å tenke som jeg gjør.Vet jo at det er mange single som bor alene i dette landet, og må jo være en grunn til det ? jeg har bodd alene i noen år, og grøsser ved tanken på å bo sammen med et annet menneske.Jeg trives som plommen i egget å bo alene, føler meg kanskje litt ensom til tider.

Lurer på om jeg har blitt veldig egoistisk, det gikk jo fint an å bo sammen med en mann før, har ett samboerskap bak meg som varte i noen år, så er ikke det at jeg alltid har bodd alene.

Men som sagt jeg orker ikke tanken på å bo med en mann, som kanskje snorker, tar plass og som styrer fjernkontrollen.Ha ha.

Er det flere som tenker som meg ?

Heelt enig, har også bikket 40, med halvvoksne barn annehver uke, og synes det er fantastisk å ha huset for seg selv. Vil gjerne ha et forhold, men sover mye bedre alene, og trenger mye alene-tid generelt.

Anonymous poster hash: 9415f...43b

Skrevet

Man kan da sove av og til hos hverandre selv om man ikke bor sammen :)

Jeg vil heller aldri blisamboende igjen enda jwg har flere samboerskap ba meg. Trives alene. Kjæreste ja, men ikke samboer

Anonymous poster hash: 41b62...b7c

Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg velger å være singel til jeg treffer noen som jeg finner det komfortabelt å dele bosted med.

Skrevet

Personlig ser jeg ikke for meg det å bo sammen med en kvinne(eller mann for den saks skyld ;) ). Er en person som setter pris på alenetid, og muligheten til å trekke seg tilbake, spesielt etter å ha vært på jobb.

Nå har jeg ikke vært i noe forhold da, så har kanskje blitt litt sær med årene :fnise: .

Jeg synes det høres helt ideelt ut å kunne ha et forhold med en person, uten å bo sammen, få unger og leve A4-livet.

Skrevet

Her var det mye bitre gamle kjerringer gitt. Jeg tror at mye av grunnen til at dere bor alene er at ingen orker å bo med dere.

Anonymous poster hash: 93031...93f

Skrevet

Synes det er utrolig hyggelig å ha samboer og det som medfølger av gode og dårlige ting. :)

MEN... Jeg har ikke passert 30 tallet engang. :)

Gjest HeiHade
Skrevet

Her var det mye bitre gamle kjerringer gitt. Jeg tror at mye av grunnen til at dere bor alene er at ingen orker å bo med dere.

Anonymous poster hash: 93031...93f

Du hoppet raskt til den konklusjonen. Jeg tror mye av grunnen til at du skriver under AB er at du er et feigt lite menneske som ikke tør å stå for noe av gallen du liker å spy rundt deg med.

Når det er sagt så tenker jeg mer som brutal mann når det kommer til meg selv i denne saken, men jeg forstår begge sider.

Jeg velger å være singel til jeg treffer noen som jeg finner det komfortabelt å dele bosted med.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...