AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg trenger virkelig snart egen leilighet, av flere grunner. Jeg tjener kun 12.000 i måneden, og vegrer meg på tanken at jeg må bruke over halve lønninga på husleie + strøm.. Jeg finner knapt leiligheter til under 5.000 + strøm. Og utvalget er ganske snevert. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke gå aktivt inn for å få leilighet, da jeg tjener mye penger på å bo hjemme og betale litt leie.. Problemet er at jeg ikke kan bo her om vinteren, pga vanskeligheter med transport.. Jeg har litt angst for å ta kontakt med folk, derav problemene med å gå aktivt inn for det.. Ja, nå var det ikke mange spørsmålene jeg stilte her, da.. Jeg har ikke det store nettverket, og har ikke så mange jeg kan spørre om hjelp heller.. Anonymous poster hash: 8a7a5...475
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Hvor i landet bor du, TS? Aust agder Anonymous poster hash: 8a7a5...475
Puny Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Er jo bare å lete på finn- og hybel.no. Det er relativt gunstig å finne noe nå i forhold til januar, da konkurransen er større.
Gjest Penelopee Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Det var synd.. Jeg har en leilighet som kan leies ut i Trondheim fra etter nyttår..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Det var synd.. Jeg har en leilighet som kan leies ut i Trondheim fra etter nyttår.. Hehe, da blir det fryktelig mye pendling til og fra jobb! Anonymous poster hash: 8a7a5...475 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Jeg trenger virkelig snart egen leilighet, av flere grunner. Jeg tjener kun 12.000 i måneden, og vegrer meg på tanken at jeg må bruke over halve lønninga på husleie + strøm.. Jeg finner knapt leiligheter til under 5.000 + strøm. Og utvalget er ganske snevert. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke gå aktivt inn for å få leilighet, da jeg tjener mye penger på å bo hjemme og betale litt leie.. Problemet er at jeg ikke kan bo her om vinteren, pga vanskeligheter med transport.. Jeg har litt angst for å ta kontakt med folk, derav problemene med å gå aktivt inn for det.. Ja, nå var det ikke mange spørsmålene jeg stilte her, da.. Jeg har ikke det store nettverket, og har ikke så mange jeg kan spørre om hjelp heller.. Anonymous poster hash: 8a7a5...475 Dersom du syns det er ekkelt å ringe på annonser, så bør du absolutt sende en mail. Litt info om hvem du er og hva du gjør, så er det opp til den andre parten å feks avtale visning. Anonymous poster hash: 1be65...c90
Gjest Penelopee Skrevet 6. november 2014 #8 Skrevet 6. november 2014 Hehe, da blir det fryktelig mye pendling til og fra jobb! Anonymous poster hash: 8a7a5...475 Kan bli ugunstig det, ja Lykke til med å finne leilighet, det ordner seg nok!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #9 Skrevet 6. november 2014 Mange som vil ha leilighet, men er det ikke noe som heter Egenkapital? Anonymous poster hash: 85437...b94 1
Aryamili Skrevet 6. november 2014 #10 Skrevet 6. november 2014 Det var synd.. Jeg har en leilighet som kan leies ut i Trondheim fra etter nyttår.. Kan jeg sende deg en pm angående dette, så jeg ikke kupper tråden?
Gjest Penelopee Skrevet 6. november 2014 #11 Skrevet 6. november 2014 Kan jeg sende deg en pm angående dette, så jeg ikke kupper tråden? Selfølgelig
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Mange som vil ha leilighet, men er det ikke noe som heter Egenkapital? Anonymous poster hash: 85437...b94 Egenkapital trenger en ikke for å leie. Depositum derimot trenger man.Anonymous poster hash: 43fe7...161 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Du må øke inntekten din. 12000 i måneden er langt unna fulltidsjobb. Anonymous poster hash: 2803c...c72 2
Snop Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Kanskje det kan være en idé å legge ut annonse på finn.no? Det koster 500 kr, men fordelen er at andre tar kontakt med deg, du kan bare sitte tilbakelent og ta imot henvendelser fra folk som allerede er interessert i deg så du slipper å konkurrere med andre, og månedsleien er som oftest mye lavere hos de som ringer deg enn de som ligger ute som annonser. Jeg får alltid 2-10 henvendelser daglig når jeg legger ut en slik annonse, og ofte med priser helt ned til 5000 kr. Dersom du har lav inntekt pga sykdom og er under AAP, har du også sannsynligvis rett på bostøtte.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #15 Skrevet 7. november 2014 Du må øke inntekten din. 12000 i måneden er langt unna fulltidsjobb. Anonymous poster hash: 2803c...c72 Man trenger ikke fulltidsjobb for å leie, vettu.. Anonymous poster hash: 8a7a5...475
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Man trenger ikke fulltidsjobb for å leie, vettu.. Anonymous poster hash: 8a7a5...475 Nei, ikke nødvendigvis, men TS klager på at hen ikke har råd til å leie, og da må hen øke inntekten. Ikkr akkurat hjernekirurgi å skjønne det, da... Anonymous poster hash: 2803c...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå