AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg er kunde i Sparebank 1 SR-bank, men bor i Nord-Norge. Mistet kodebrikken min for noen dager siden, kan jeg da besøke Sparebank 1 Nord-Norge og få ordnet en ny, eller må jeg kontakte min lokale Sparebank 1? Anonymous poster hash: 9b392...ccc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #2 Skrevet 6. november 2014 For mistet kodebrikke skal du uansett ringe kundesenteret og så sender de deg en ny i posten. Når du har logget inn på kontoen din igjen bør du opprette bankid for mobil, så slipper du å være redd for å miste kodebrikken.Anonymous poster hash: 7e860...4e0 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Skrevet 6. november 2014 For mistet kodebrikke skal du uansett ringe kundesenteret og så sender de deg en ny i posten. Når du har logget inn på kontoen din igjen bør du opprette bankid for mobil, så slipper du å være redd for å miste kodebrikken.Anonymous poster hash: 7e860...4e0 Da må man ha telenornett (som Telenor, Onecall ol), ikke alle har det. Jeg har ikke og må bruke kodebrikke. TS: ring banken din så sender de deg en ny brikke. Jeg har Sparebank1 Nord-Norge og forholdt meg til de over tlf og mail når jeg bodde i Oslo. En gang måtte jeg i banken og da dro jeg bare i en Sparebank1. Er jo samme banken uansett hvor du bor. Anonymous poster hash: 1b510...ca8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #4 Skrevet 6. november 2014 Da må man ha telenornett (som Telenor, Onecall ol), ikke alle har det. Jeg har ikke og må bruke kodebrikke. TS: ring banken din så sender de deg en ny brikke. Jeg har Sparebank1 Nord-Norge og forholdt meg til de over tlf og mail når jeg bodde i Oslo. En gang måtte jeg i banken og da dro jeg bare i en Sparebank1. Er jo samme banken uansett hvor du bor. Anonymous poster hash: 1b510...ca8 Jeg har Netcom og bankid for mobil...Anonymous poster hash: 7e860...4e0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 Jeg har Netcom og bankid for mobil...Anonymous poster hash: 7e860...4e0 Rart, for jeg får bare beskjed om at jeg må ha Telenornett, har Chess som bruker Netcomnettet. Har du hatt mobilgreia lenge? Har du Sparebank1 Nord-Norge? Anonymous poster hash: 1b510...ca8
Fionnuala Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Da må man ha telenornett (som Telenor, Onecall ol), ikke alle har det. Jeg har ikke og må bruke kodebrikke. TS: ring banken din så sender de deg en ny brikke. Jeg har Sparebank1 Nord-Norge og forholdt meg til de over tlf og mail når jeg bodde i Oslo. En gang måtte jeg i banken og da dro jeg bare i en Sparebank1. Er jo samme banken uansett hvor du bor. Anonymous poster hash: 1b510...ca8 Det er i utgangspunktet samme banken ja, men de har ulike systemer. Jeg er kunde hos SR-bank selv, og jeg kunne ikke gå i Sparebank1 på østlandet for å fikse ting ved banken min, de kunne se hvilke kontoer jeg hadde men kunne ikke gå inn på de. Skulle for eksempel åpne et sperret kort, og det kunne de ikke hjelpe meg med.
nojac Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Rart, for jeg får bare beskjed om at jeg må ha Telenornett, har Chess som bruker Netcomnettet. Har du hatt mobilgreia lenge? Har du Sparebank1 Nord-Norge?Anonymous poster hash: 1b510...ca8 Du må få nytt sim-kort fra Chess som støtter BankID på mobil.Jeg har Chess og BankID på mobil. De fikk det for omtrent et år siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå