Gå til innhold

Kvinner i 30-åra som får seg ny kjæreste blir fort gravide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette desperate handlinger?

Jeg har observert mange kvinner gå fra den ene til den andre kjæresten, men ofte når de får en ny kjæreste når de har passert 30 så blir de veldig fort gravide.

Er det slik at de tenker....jaja..den biologiske klokken tikker..nå kan jeg ikke lete etter drømmeprinsen lenger og bare hoppe i det...selv om fyren er en halveis idiot?

Anonymous poster hash: 3506d...df7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje noen gjør det.

Anonymous poster hash: 520f6...a1c

Skrevet

Hva er fort?

Anonymous poster hash: 14ca0...ffd

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Man er blitt så gammel at man vet hva man vil ha og når man finner det, hvorfor vente?

• Liker 5
Skrevet

Jeg ble fort gravid med en av mine ekser... kun etter tre måneder.. ikke planlagt, men barnet er høyt elsket :)

MEN, jeg hadde ikke passert 30 (ikke far heller for den saks skyld)

Anonymous poster hash: 47d74...011
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Man er blitt så gammel at man vet hva man vil ha og når man finner det, hvorfor vente?

Med en så hyklerisk holdning viser det bare at selv om man blir gamlere betyr der dermed ikke at man blir noe klokere.

Anonymous poster hash: 4383b...7b8

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor desperat. Det er vel mer slik at kvinner stort sett her i landet får barn i slutten av 20 til 30 årene. Den de er sammen med på det tidspunktet de får barn er da som oftest faren. Hva er rart med det?

• Liker 1
Skrevet

Æsj nei, ville aldri fått barn selv om jeg er 33. Barn er waste of space. Gi meg heller en søt hund.

Anonymous poster hash: c4cea...4bc
  • Liker 1
Skrevet

Æsj nei, ville aldri fått barn selv om jeg er 33. Barn er waste of space. Gi meg heller en søt hund.

så voksent sagt. Noen burde vært spart for seg selv.

Anonymous poster hash: cdf12...11f

• Liker 2
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Jeg har observert mange kvinner gå fra den ene til den andre kjæresten, men ofte når de får en ny kjæreste når de har passert 30 så blir de veldig fort gravide.

Er det slik at de tenker....jaja..den biologiske klokken tikker..nå kan jeg ikke lete etter drømmeprinsen lenger og bare hoppe i det...selv om fyren er en halveis idiot?

Ja så klart! Noen er bare desperate.

Endret av Hummels
Gjest Hummels
Skrevet

Ja hunder er MYYYYE bedre :)

Skrevet

Jo eldre man er jo fortere går man frem som regel virker det som. Blir fortere gift osv.. Man vet kanskje mer hva man vil og hvor man vil.

Anonymous poster hash: e82b2...c12
Skrevet

Jo eldre man er jo fortere går man frem som regel virker det som. Blir fortere gift osv.. Man vet kanskje mer hva man vil og hvor man vil.

Anonymous poster hash: e82b2...c12

Og man får jo faktisk dårligere tid. Møter man noen i 20-årene kan man være sammen i mange, mange år uten å tenke på barn. Runder man 30 får man betydelig dårligere tid siden forplantningsevnen for kvinner synker, og har ikke alltid tid til å teste fem år som samboere før man går til neste steg.

Ganske opplagt, ganske logisk, og veldig forståelig. :)

Skrevet

Vet aldri, antageligvis samme mekanisme som menn i midten av førtiårene som aldri har hatt familie og som prøver å smelle alt de treffer på tjukken.

Skrevet

Vet aldri, antageligvis samme mekanisme som menn i midten av førtiårene som aldri har hatt familie og som prøver å smelle alt de treffer på tjukken.

Angrer du på at du aldri ble gravid når du var ung?

Anonymous poster hash: fe087...bec

• Liker 1
Skrevet

Angrer du på at du aldri ble gravid når du var ung?

Nei.

Skrevet

Jeg er singel og i 30-årene og er ikke i tvil om at det kommer til å gå fort når jeg finner meg en god mann. Grunnen til det er mest at jeg nå kjenner meg selv så godt og har såpass med erfaring fra tidligere forhold at jeg vet hva jeg trenger for å være lykkelig. Jeg tror ikke jeg er desperat, men jeg har ikke lenger den følelsen fra 20-årene at jeg har all verdens tid.

Anonymous poster hash: 01ca1...4ff
Skrevet

Nei.

Du vil være alene og barnløs, er det ditt ønske?

Skrevet

Du vil være alene og barnløs, er det ditt ønske?

Hva jeg vil eller ikke vil er ikke ditt problem.

• Liker 1
Skrevet

Det er ofte en kombinasjon av at:

- Begge parter ofte er klare for å stifte familie når man har bikket 30, slik at man trenger ikke å vente for at en eller begge skal bli klare.

- Man har, som kvinne, ikke all verdens tid på seg lenger når man har bikket 30. Selv om mange kan bli gravide langt ut i 40-årene, så er det mange som ønsker å være yngre enn 35 når første barn kommer.

Så er det klart at mange blir litt desperate når man har bikket 30 og ikke funnet den rette.

Man har kanskje også fått virkeligheten midt i fleisen i løpet av 20-årene og innsett at "Mister Right" bare er en illusjon skapt av Walt Disney, sånn at så lenge man har en god kjæreste så er det bare å kjøre på.

Anonymous poster hash: 61475...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...