Gå til innhold

Første julebord, kjole?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er en jente på 18, som skal på mitt første julebord, og er på jakt etter et passende antrekk. Jobber i et ungt miljø, så tror ikke "dresscoden" er veldig streng, men vil unngå å se for vulgær ut.

Er relativt slank, og er komfortabel med å gå til inntilsittende kjoler, men har såpass store pupper, at om klær viser mye kløft ser jeg fort "horete" ut, dette vil jeg unngå. Håper noen har noe forslag! :)

Anonymous poster hash: 70ca4...d65
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pikebarnet er 18 år... vil vel ikke se ut som en gatesex-selger...

Nei ville valgt noe lystig, lett og konservativt med litt julefarge i:

circus01.jpg

• Liker 4
Skrevet

Takk for forslag!

Pikebarnet er 18 år... vil vel ikke se ut som en gatesex-selger...

Nei ville valgt noe lystig, lett og konservativt med litt julefarge i:

circus01.jpg

:fnise: tror jeg går for denne!

• Liker 2
Skrevet

:hoho::hoppendeglad:

Beklager upassende innlegg med horekjoler.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Spørs jo litt hva slags stil du har og hvor julebordet skal være. Vi pleier å ha det på hotell, og pleier enten å gå med sort og piffe det opp med smykker eller farger/mønstre og holde resten enkelt. Noen av kjolene er litt korte etter min smak, men da spørs det helt om du går med sorte strømpebukser til eller ikke.

.post-85314-0-77082700-1415274929_thumb.jpost-85314-0-00415100-1415274939_thumb.jpost-85314-0-32464700-1415274954_thumb.jpost-85314-0-57840400-1415274962_thumb.jpost-85314-0-25645000-1415275671_thumb.jpost-85314-0-41186700-1415275682_thumb.j

post-85314-0-19996000-1415276011_thumb.jpost-85314-0-88995000-1415276222_thumb.j

Endret av Siyha
Skrevet

Spørs jo litt hva slags stil du har og hvor julebordet skal være. Vi pleier å ha det på hotell, og pleier enten å gå med sort og piffe det opp med smykker eller farger/mønstre og holde resten enkelt. Noen av kjolene er litt korte etter min smak, men da spørs det helt om du går med sorte strømpebukser til eller ikke.

.attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Hvor fant du kjole nr. 5?

Skrevet

Hvor fant du kjole nr. 5?

Den i gull? Den er fra lulus.com :)
Skrevet

1165906_182602.jpg

1165890_182602.jpg

Fant denne på Lulus, og likte den godt, men er litt redd utringningen fort kan blir for vulgær.

- TS

• Liker 1
Skrevet

1165906_182602.jpg

1165890_182602.jpg

Fant denne på Lulus, og likte den godt, men er litt redd utringningen fort kan blir for vulgær.

- TS

Den var helt nydelig! Jeg tror ikke den blir for vulgær, men litt vanskelig å si uten å ha sett den på.

Skrevet

Spør de andre som jobber der hva som er vanlig! :)

Anonymous poster hash: a9d09...925
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

1165906_182602.jpg

1165890_182602.jpg

- TS

Den var helt super.

Når du er redd for utringningen, får man spørre BH størrelsen din?

Jeg kjøpte denne, og den er vel så klassisk som du kan få det tenker jeg, og vil passe like pent til en på 18 fordi den er helt ren i form.

Mine 70E ser ikke hverken vulgære eller billige ut i den, - den dekker pent alt den trenger å dekke.

Litt romslige i størrelsen, så er du en 36 så vil denne antageligvis sitte som et skudd på deg.

Edit: Med litt pupper er ofte denne utringningen veldig, veldig pen uten at det blir hverken vulgært eller på annen måte 'tacky':

34439475nu_20_e.jpg

Endret av Lille-pus
Skrevet

Den var helt super.

Når du er redd for utringningen, får man spørre BH størrelsen din?

Jeg kjøpte denne, og den er vel så klassisk som du kan få det tenker jeg, og vil passe like pent til en på 18 fordi den er helt ren i form.

Mine 70E ser ikke hverken vulgære eller billige ut i den, - den dekker pent alt den trenger å dekke.

Litt romslige i størrelsen, så er du en 36 så vil denne antageligvis sitte som et skudd på deg.

Edit: Med litt pupper er ofte denne utringningen veldig, veldig pen uten at det blir hverken vulgært eller på annen måte 'tacky':

34439475nu_20_e.jpg

Hei! Har 70DD eller 65E, varierer litt fra merke til merke, så ikke massive, men merker fort at mange av kjolene fra Nelly og lignende butikker blir litt mye kløft. Kjolen var veldig fin, og en sånn type kjole jeg er på utkikk etter, tusen takk :) Eneste er at prisen kanskje blir litt høy. Vet du noe om frakt og slikt fra denne siden?

-TS

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hei! Har 70DD eller 65E, varierer litt fra merke til merke, så ikke massive, men merker fort at mange av kjolene fra Nelly og lignende butikker blir litt mye kløft. Kjolen var veldig fin, og en sånn type kjole jeg er på utkikk etter, tusen takk :) Eneste er at prisen kanskje blir litt høy. Vet du noe om frakt og slikt fra denne siden?

-TS

Jeg vet alt om frakt og slikt fra den siden ja. Jeg bruker dem mye fordi jeg ikke er så opptatt av at plaggene mine skal være det som er 'in' denne sesongen, jeg er opptatt av at de skal være av en fasong og et snitt som passer meg.

Frakt o.l. tar de 27 Euro for, enten det er en eller ørten esker.

- men 'ja' akkurat Blumarine kjolen kommer på 2954 kroner og noen øre. Det er et litt dyrt merke desverre.

Denne er rimeligere, og den er nydelig på (men jeg er mye eldre enn deg, så det er ikke sikkert du synes det samme)

På bildet er det ryggen på kjolen som vises.

Jeg legger lenke i bildet

34467868dh_20_r.jpg

Det er noen halvdårlige bilder av den i "The little black dress"-tråden, og jeg kan med en gang si at jeg er helt sikker på at den størrelsen de nå har igjen vil passe deg på en prikk med de målene du gav nå.

Den vil koste deg sånn ca 1880,- all inklusive.

Yoox regner toll og mva og inkluderer det i den prisen du betaler. Så ingenting kommer i tillegg når du har betalt for varen.

Skrevet

.attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

Fantastiske kjoler! Hvor fant du nr 3 og 7? (den som ser ut som den er 2-delt med et slags blomstermønster og den blå med perler/glitter, tett i halsen og litt ermer)?:)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hehe, okei, avslører ab'en min nå, men vil ha muligheten til å slette bildet senere :) Dette er altså kjolen jeg har kjøpt, hva syntes dere?

Edit: tatt bort bildet.

Endret av QueenAwesome
Skrevet

Hehe, okei, avslører ab'en min nå, men vil ha muligheten til å slette bildet senere :) Dette er altså kjolen jeg har kjøpt, hva syntes dere?

Skulle akkurat til å foreslå en slik kjole, men nå har du jo allerede kjøpt den! :) Ble kjempefin, og perfekt til første julebord :)

Skrevet

Ååh, den var skjønn! Hvor var den fra? :blomst:

Skrevet

Skulle akkurat til å foreslå en slik kjole, men nå har du jo allerede kjøpt den! :) Ble kjempefin, og perfekt til første julebord :)

Tusen takk!

Ååh, den var skjønn! Hvor var den fra? :blomst:

Den er faktisk fra Bikbok, ble overrasket når jeg kom over den! Det er en såkalt "two ways" kjole, hvor du kan bruke den begge veier, med utringningen både foran og bak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...