Gå til innhold

Forelsket i han, vet ikke om jeg kan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stup forelsket i en fyr, men aner ikke hva jeg skal gjøre..

Vi er i samme gjeng men vi snakker ikke generelt mye vi er ganske mange i gjengen, både jeg og han er sjenerte det vet jeg. Vi får alltid sånn blikkkontakt og jeg har også hørt fra noen andre at han er keen på meg men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, eller hvordan jeg skal gå fram! Jeg henger ikke så mye med gjengen lengre men har lyst men det er noe drama som foregår.. Jeg tenkte at om jeg dro på fest med han så kunne vi ta det derfra for da er jeg ikke sjenert i det hele tatt..

Er det noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Jeg kjenner han jo ikke super godt men vi har jo hatt noen samtaler og etter at noen sa at han var keen på meg tenker jeg på han hele tiden! men når jeg ser han er det bare sånn "hei" også gå videre.. Jeg har begynt og drømme om nettene om han og har døds lyst og bli bedre kjent med han men det er ikke en sånn type man spør " er du med og henge eller gå på kino eller noe, jeg kan ikke akkurat spørre han om vi skal finne på noe heller så..

Anonymous poster hash: dfc4c...416
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 18 og han er 20

Skrevet

.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du sender en melding og spør om han har lyst å finne på noe en dag. Du vil kanskje føle det som om du dør, men det er så langt fra sannheten som mulig.

• Liker 2
Skrevet

Du sender en melding og spør om han har lyst å finne på noe en dag. Du vil kanskje føle det som om du dør, men det er så langt fra sannheten som mulig.

Det er på en måte ikke en slik fyr som man spør om å henge med, det er mere en fyr som man møter på.

Skrevet

Men det er jo bare å snakke mer med han når dere er på samme fest. Du skriver jo at du ikke er sjenert på fest. Hvor vanskelig trenger du å gjøre dette?

Anonymous poster hash: e04a3...5f7
  • Liker 1
Skrevet

Men det er jo bare å snakke mer med han når dere er på samme fest. Du skriver jo at du ikke er sjenert på fest. Hvor vanskelig trenger du å gjøre dette?

Anonymous poster hash: e04a3...5f7

Jeg har ikke vært på fest med han! Men jeg tenkte at jeg skulle dra på fest med noen som skulle på samme fest som han og prøve meg litt da... men om det er noen andre tips så tar jeg imot de :)

Skrevet

Start med småprat på Facebook :) Så blir dere bedre kjent, og hvem vet, kanskje dere begynner å flørte eller åpne dere for hverandre der. Ting som er skummelt å snakke om IRL blir lettere med tekst, så det er en god start :)

Håper du får han!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det er på en måte ikke en slik fyr som man spør om å henge med, det er mere en fyr som man møter på.

Spør om han kunne tenke seg å møte på deg en dag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...