AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Datteren vår fyller tre år omtrent rundt termin, og jeg er så redd for hvordan det kommer til å bli for henne. Hvordan reagerte barna deres når de fikk søsken? Anonymous poster hash: ef009...48d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Min var 2 år og 5 mnd og det gikk kjempefint. Aldri sett noe spesielt med sjalusi. Han tok hensyn og var generelt veldig grei. De er veldig gode venner i dag, 5 og 7 år gamle (gutter). Anonymous poster hash: e29e1...a3c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Min var 2 år og 5 mnd og det gikk kjempefint. Aldri sett noe spesielt med sjalusi. Han tok hensyn og var generelt veldig grei. De er veldig gode venner i dag, 5 og 7 år gamle (gutter). Anonymous poster hash: e29e1...a3c Så fint å høre det! Anonymous poster hash: ef009...48d
LilleBallerina Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Det gikk kjempefint hos oss også! Han var tre år da lillesøster ble født. Har sett lite til sjalusi. Nå som hun er eldre er de gode venner - og uvenner
Sushi Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Jenta mi var tre år da lillebror ble født. Det gikk over all forventning. Ikke noe sjalusi, hun viste mye forståelse og tok hensyn helt fra starten. Nå som han er noen måneder løper hun til ham hvis han skriker og er kjempeflink til å underholde ham. Hun hadde noen perioder med mye grensetesting i sommer, men om det er alderen eller det at hun er blitt storesøster er vanskelig å si. Uansett har hun aldri vist noen aggresjon mot babyen.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Det gikk kjempebra for oss, vi hadde ei jente på 4 når lillebror ble født. Merket aldri noe til sjalusi eller noe, og de var kjempegode venner, nesten helt avhengig av hverandre og savnet hverandre hvis de skulle være borte fra hverandre, helt frem til de ble 6 og 10, nå er de som hund og katt. Og jeg kan ikke hjelpe meg å undres hvor søskenkjærligheten de hadde har tatt veien. Anonymous poster hash: b0a96...cc5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Tusen takk for svar får håpe det går like fint her som hos dere Anonymous poster hash: ef009...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå