Gå til innhold

Han virker intr, men tar ikke initiativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakker litt med en fyr som egentlig virker interessert, men som likevel ikke tar intitiativ. Vi møtes flere dager i uken da vi holder på med samme hobby, men vi har aldri møttes bare jeg og han for å henge.

Han er ikke av den don juan-typen akkurat, virker ikke som at han har mye damekontakt, har tenkt at han kanskje er usikker og at det er derfor det aldri "blir noe mer" enn bare snakk..?

Vi snakker en del sammen, og enkelte samtaler er veldig flørtende, men jeg føler alltid at jeg fører samtalen. Vi snakker om å spoone, at han skal komme på middag og at han skal få frokost før han drar hvis han overnatter osv. Han virker helt med, men han tar liksom ikke initiativ til at det faktisk skal skje. Han tar selv insj til å si at han ikke drar før han får frokost og syntes middag hørtes ut som en kjempeide med mange store smilefjes bak osv.

Er litt forvirret, av og til virker han kjempeinteressert, men bare over messenger?

Inspill? Er han bare ikke nok interessert, kanskje? Er så redd for å prøve meg konkret, da vi må fortsette å se hverandre selv om han sier nei..

Anonymous poster hash: adce6...ce1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at han er helt sikkert interessert. Ellers hadde han ikke sagt det han har sagt, eller skrevet to smilefjes.

Han venter og vil helt sikkert at du skal ta initiativet til å be ham på middag, klokken og hvilken dag du har tenkt. Han kan jo ikke invitere seg selv på middag, det hadde ikke vært helt rett. Ta initiativet ut!

• Liker 2
Skrevet

Neste gang dere prater om det, si noe sånt som "har du tid lørdag?" :) er alltid greit å ha en konkret plan. Jeg har en for tiden jeg må ta all iniativ til å møtes med. Kommer liksom til "ja, til uka hadde vært fint. La oss avtale nærmere i helga" helga kommer ikke noe snakk om det. Spurte rett og slett i går og skal møte han iløpet av uka.

Hva har du å tape? Har tenkt selv at kanskje jeg skremmer han vekk, men nå vil jeg ikke ha noen "nettkjæreste" så om han blir skremt er ikke det et tap heller.

• Liker 2
Skrevet

Han hinter jo som bare det! Inviter, og oppdater oss etterpå! :)

• Liker 2
Skrevet

Neste gang dere prater om det, si noe sånt som "har du tid lørdag?" :) er alltid greit å ha en konkret plan. Jeg har en for tiden jeg må ta all iniativ til å møtes med. Kommer liksom til "ja, til uka hadde vært fint. La oss avtale nærmere i helga" helga kommer ikke noe snakk om det. Spurte rett og slett i går og skal møte han iløpet av uka.

Hva har du å tape? Har tenkt selv at kanskje jeg skremmer han vekk, men nå vil jeg ikke ha noen "nettkjæreste" så om han blir skremt er ikke det et tap heller.

Jeg tenker det samme som deg. Er redd jeg skremmer vekk daten min med å være for masete på meldinger. Jeg sender daglig en hilsen til han. Og det er altid meg som starter samtalen. Men i virkeligheten er det jo alltid han som tar intiativ til kyss osv, så da er det vel litt opp i opp, og så lenge han gidder å møtes så er det bare å fortsette så lenge jeg orker.

Men jeg er redd at han blir skremt. Men blir han skremt av ord fra meg hver kveld, så får han bare bli det. Har ikke noe å tape på det. Og noen ord hver kveld bør han tåle å høre fra meg hvis han er interessert.

Anonymous poster hash: 1ac16...242

Skrevet

Jeg tenker det samme som deg. Er redd jeg skremmer vekk daten min med å være for masete på meldinger. Jeg sender daglig en hilsen til han. Og det er altid meg som starter samtalen. Men i virkeligheten er det jo alltid han som tar intiativ til kyss osv, så da er det vel litt opp i opp, og så lenge han gidder å møtes så er det bare å fortsette så lenge jeg orker.

Men jeg er redd at han blir skremt. Men blir han skremt av ord fra meg hver kveld, så får han bare bli det. Har ikke noe å tape på det. Og noen ord hver kveld bør han tåle å høre fra meg hvis han er interessert.

Anonymous poster hash: 1ac16...242

Min erfaring tilsier at om han faktisk liker deg skal det mer til for å skremme han. Og hva vil egentlig du? Er kjedelig å bare ha kontakt via sms/telefon/sosiale medier

Skrevet

Han hinter jo som bare det! Inviter, og oppdater oss etterpå! :)

Inviterte han bortover i går, og nå har vi akkurat skillt lag for helga :D ble date på 24 timer med film, sofa, overnatting, frokost og trening <3 mye kyssing, kosing, sex og har hatt det sååå trivelig..

For en mann, er så betatt!!!

Takk for tips!

Skrevet

Inviterte han bortover i går, og nå har vi akkurat skillt lag for helga :D ble date på 24 timer med film, sofa, overnatting, frokost og trening <3 mye kyssing, kosing, sex og har hatt det sååå trivelig..

For en mann, er så betatt!!!

Takk for tips!

Å, så herlig! Fint å høre at det gikk så bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...