AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Var på ansiktsmassasje idag og fikk presentert en del produkter, som jrg kjøpte. Men husker ikke hvordan jeg skal gjøre det med "purifying tonic lotion", fra Janssen cosmetics. På instruksjonen står det: Application: soak a cotton wool pad and stroke gently over the skin each time after cleansing with "clarifying cleansing gel". Sistnevnte er ofså et produkt jeg kjøpte fra Janssen cosmetics. Så jeg skal påføre clarifying cleansing gel på ansiktet og skylles ut med vann. Deretter ta en bomullsgreie og påføre purifying tonic lotion med den.men skal denne vaskes ut? For jeg har også et siste produkt fra samme serie: clarifying cream gel. Denne er krem og skal sitte på og ikke vaskes ut.. Så spørsmålet, hva gjør jeg med tonic?Anonymous poster hash: 6f071...072
Gjest Wei Wei Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Du skal ikke vaske ansiktet etter tonic. Tonic skal påføres sist og bli på huden for å tonisere den.
vimsefrøken Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Tonic (eller også toner) skal på etter rens for å nøytralisere ph verdien i huden din igjen. Og den skal derfor ikke skylles av. Krem/serum eller lignende påfører du etter tonic
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Rens og tonic bruker jfg kun om kvelden eller også om morgenen? For kremen er grei, den bruker jeg både morgen og kveldAnonymous poster hash: 6f071...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå