AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Bestilte en hårkur fra blivakker. Det står ikke på norsk, svensk, engelsk eller dansk. Kun tysk og noe annet språk. Har kjøpt den hårkuren før, da står jo det på enten engelsk eller norsk, om den er til tørt, slitt hår osv, eller hvordan man bruker det Bare reagerte litt på det. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: b371a...e50
Gjest BabyBlue Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 (endret) Kontakt de norske leverandørene av merket på nett, send de bilde på mail Endret 5. november 2014 av BabyBlue
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Kontakt de norske leverandørene av merket på nett, send de bilde på mail hvor gjør jeg det? Anonymous poster hash: b371a...e50
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Bestilte også en essie neglelakk, som er annerledes enn de jeg kjøper på butikken. Kosten er veldig tynn, og er 15 ml. Den jeg har kjøpt på butikken har tykkere kost og 13,5 ml Anonymous poster hash: b371a...e50
Gjest Gemini7 Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Og jeg har kjøpt shampo fra sexy hair hos bli vakker som jeg synes var litt tynnere i konsistensen enn den jeg har kjøpt hos frisør, og håret fikk ikke samme løftet som det pleide med den andre, synes jeg..Har lurt på om det er fake, utblandet el.l..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Blivakker.no er bare fake. Har selv fått falske produkter derfra. Har sluttet å handle fra Blivakker.no for å si det sånn Anonymous poster hash: 84184...b77
anybody Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Har kjøpt kur hos blivakker selv, den var fin da jeg åpnet den første gang men bare etter noen få bruk ble den klumpete, virket som den ble gele.. Også kjøpte jeg victoria secret body spray, den luktet helt forferdelig sterkt -som alkohol, så jeg tror det må ha vært fake varer.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Bestilte også en essie neglelakk, som er annerledes enn de jeg kjøper på butikken. Kosten er veldig tynn, og er 15 ml. Den jeg har kjøpt på butikken har tykkere kost og 13,5 ml Anonymous poster hash: b371a...e50 Det virker som den utgaven av Essie som selges i USA er litt forskjellig fra den som selges i europa, bestiller du fra ebay får du også tynn kost og 15 ml. Så den er ikke nødvendigvis fake. Anonymous poster hash: b4843...86e 3
Gjest BabyBlue Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Jeg tror problemet til Blivakker.no er at de kjøper inn stor kvanta av produkter, og selger så dette over en lengre tid. Også sjekker de ikke datoen på ting før de sender det avgårde... newsflash! Sminke, shampoo og neglelakk kan også utgå på dato
LilleEirin Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Det virker som den utgaven av Essie som selges i USA er litt forskjellig fra den som selges i europa, bestiller du fra ebay får du også tynn kost og 15 ml. Så den er ikke nødvendigvis fake.Anonymous poster hash: b4843...86e De jeg kjøpte i USA er identiske med de som selges her i landet.
Gjest BabyBlue Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 hvor gjør jeg det? Anonymous poster hash: b371a...e50 Hvilket merke kjøpte du av, og hva heter produktet? Må bare nevne at det ikke er uvanlig for produkter som blir selgt i andre land å ha beskrivelse på forpakninger på andre språk, så trenger ikke bety at det er falskt. Om blivakker f.eks har kjøpt fra Tyskland kan det jo hende at det har sin forklaring...? Selv om jeg synes det er rart om de kjøper inn fra Tyskland, men hva vet jeg Om du har prøvd det fra før av og vet hva konsistensen og lukten skal være som kan du åpne produktet, lukte på det og kjenne på det, og om du er usikker på dato skal det være et batchnummer på produktet du kan sjekke opp på nett - dette kan fortelle deg om det er utgått på dato eller ikke. Men denne siden har ikke oversikt over alle merker, så om du fremdeles er i tvil kan du google forhandlerne av produktet og spørre de hvordan du kan vite om det er ekte eller falsk eller utgått på dato.
Gjest BabyBlue Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Bestilte også en essie neglelakk, som er annerledes enn de jeg kjøper på butikken. Kosten er veldig tynn, og er 15 ml. Den jeg har kjøpt på butikken har tykkere kost og 13,5 ml Anonymous poster hash: b371a...e50 På feelunique, som er en autorisert selger av alle sine merker, oppgir de at Essie selges i 15 ml.
Gjest crazycatlady Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Jeg har bestilt fra bli vakker en gang og det var i 2010. Både dermalogicaproduktet jeg bestilte og shampoen og balsamen hadde tynn, rennende konsistens. Garantert fake. Holder meg til hqhair og feelunique.
Gjest earlgrey Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Kjøpte hårmaske fra redken som luktet litt annerledes enn serien jeg kjøpte hos frisør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå