AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Del Skrevet 5. november 2014 Er det noen som har opplevd at baby slutter å bable for en periode? Hvor lenge tok det før han/hun begynte igjen. Sønnen min på 6mnd sluttet (nesten) helt å bable etter en forkjølelse for to uker siden. Han har samtidig lært å pivotere, og jeg vet at de kan legge bort en ting når de lurer noe annet. Men det bekymrer meg slik at han plutselig er så stille. Han bablet i vei som bare det før, men nå skal det ekstremt mye til før han lager lyd i det hele tatt.. :-(Anonymous poster hash: 958ab...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terra. Skrevet 5. november 2014 #2 Del Skrevet 5. november 2014 Har han vondt i halsen eller fått noe halsbetennelse eller noe? Siden han bablet mye før tenker jeg at han kan ha vondt et sted etter forkjølelsen? Bare noen tanker altså. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 5. november 2014 #3 Del Skrevet 5. november 2014 Mini her har hatt flere perioder som hun sluttet å bable. Lengden på periodene har variert, men ser alltid ut til å sammenfalle med motorisk utvikling. Virker som om det er nok for det lille hodet å konsentrere seg om en ting om gangen. Tror ikke du skal bekymre deg for dette :-) Snart babler han igjen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quiet Skrevet 5. november 2014 #4 Del Skrevet 5. november 2014 Sånn var det her også en periode da barnet var ca fem måneder - helt vanlig i følge helsesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 6. november 2014 #5 Del Skrevet 6. november 2014 Skjedde her også, men nå babler hun i vei igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå