AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg har en hudflik, noe som nesten ser ut som en bitteliten tunge som gjeiper/sjeker ut fra skjeden. Når jeg har studert det ordentlig så ser det ut som om det er en "feil" i huden fra skjeden slik at den henger litt ut av skjedeåpningen.. Noen ganger når jeg sitter, spesielt når jeg sitter på knær, så kjenner jeg at den blir klemt, og det er ubehagelig. Dette er noe jeg alltid har hatt, men det plager meg, både fysisk og pskyisk. Jeg har sett på uendelig bilder av det kvinnelige kjønnsorgan og ikke én eneste har hatt noe i nærheten, så jeg vet at det ikke er normalt.. Vet dere hva som skal til for å få et slikt inngrep dekket? Jeg vet så og si at det er snakk om et kjempelite inngrep..Men jeg er veldig flau over å ta dette opp med legen. Det vet jeg faktisk ikke om jeg klarer!! Anonymous poster hash: 8d384...e11
Gjest Terra. Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Ta mot til deg og be legen se på det så kan det hende at legen kan henvise deg videre for operasjon. Mulig du kan få det dekket i ditt tilfelle? Men det kan legen din hjelpe deg med å svare deg på.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Dette er helt normalt Anonymous poster hash: eedcf...334 1
Minya Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Er det flippen opp fra mellomkjøttet du ser? Det finnes ikke to like kjønnsorgan i verden, så det skal godt gjøres å finne et bilde av en som ser helt lik ut uten at det er av deg selv. Jeg ble selv overrasket over hvor forskjellige vi faktisk er, siden jeg selv har en såkalt textbook-mus, i alle bøkene og folderne jeg har lest om både mens og kjønn og pubertet og gode greier så er alle bildene såpass like min egen at jeg trodde at alle sine så slik ut. Store ytre, små indre og en klitoris som ser "sånn" ut. Eneste som er "feil" i forhold til alle tegningene i fagbøkene med min er at urinrøret mitt sitter like innenfor skjedeinngangen min.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Hvor langt inn i skjeden er den der hudfliken? Den er ikke en del av de indre kjønnsleppene altså? Anonymous poster hash: c8ff4...528
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Er det flippen opp fra mellomkjøttet du ser? Det finnes ikke to like kjønnsorgan i verden, så det skal godt gjøres å finne et bilde av en som ser helt lik ut uten at det er av deg selv. Jeg ble selv overrasket over hvor forskjellige vi faktisk er, siden jeg selv har en såkalt textbook-mus, i alle bøkene og folderne jeg har lest om både mens og kjønn og pubertet og gode greier så er alle bildene såpass like min egen at jeg trodde at alle sine så slik ut. Store ytre, små indre og en klitoris som ser "sånn" ut. Eneste som er "feil" i forhold til alle tegningene i fagbøkene med min er at urinrøret mitt sitter like innenfor skjedeinngangen min. For et meget interessant svar.. ÆsjAnonymous poster hash: d8a0a...e93 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Nei, den henger ut fra skjeden.. nederst. Ingenting med kjønnslepper. Nesten så jeg har lyst til å legge ut bilde, for det er så vanskelig å forklare..Haha! Jeg vil si den kanskje er en halv cm hengende ut. Hva skal jeg si til legen da??? Herreguud Anonymous poster hash: 8d384...e11
Kontormus Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Det er mest sannsynlig det som var jomfruhinna. Helt ufarlig.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Har ikke alle dette da?Anonymous poster hash: c6259...302
frøkna Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Mener jeg har sett noe lignende på "pinlige sykdommer" på NRK! Hun fikk gjort ett lite inngrep og fikk det fjernet. Skal sies at det var snakk om ekstremt store indre kjønnsleppe, så hvis det ikke er indre kjønnslepper som er problemet hos deg så vet jeg ikke helt. Alle vaginaer er jo forskjellige, så tror ikke du skal uroe deg altfor mye. På meg selv har jeg en indre kjønnsleppe som er en del lengre enn den andre så det kan se ut som det samme som du beskriver. Den kan være litt irriterende om den kommer i klem og sånt som du beskriver, men aldri fått noen kommentarer på det, og har ikke hengt meg særlig opp i det.
Gjest Terra. Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 Du får gå til legen og vise det ellers kan ikke legen svare deg på hva det er og om du kan få gjort noe med det osv. Leger har sett det meste - for dem er sånt som for oss føles litt pinlig helt naturlig og hverdagslig. Tenk bare på alle kroppene de skal se på og kurere i løpet av sin legegjerning. Ikke tenk på det.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Du får gå til legen og vise det ellers kan ikke legen svare deg på hva det er og om du kan få gjort noe med det osv. Leger har sett det meste - for dem er sånt som for oss føles litt pinlig helt naturlig og hverdagslig. Tenk bare på alle kroppene de skal se på og kurere i løpet av sin legegjerning. Ikke tenk på det. Men jeg syens det er så ekkelt å tenke på at jeg skal vise det ekle underlivet mitt til legen min, også en mnd senere så skal jeg dit pga bihulebetennelse.. Skjønner du?:/ Jeg skulle likte å gått til noen jeg ikke skulle ha noe videre annen kontakt med.. TS Anonymous poster hash: 8d384...e11
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #13 Skrevet 12. november 2014 Mener du helt i åpningen av skjeden? Det kan hende du mener jomfruhinna? Se på dette bildet der det stikker ut en hudflik av skjeden (hymen). Link: http://www.bushywood.com/crown_prosecution_service/cps_images/vagina-female-reproductive-organs-labia.jpg Er det det du mener? Har hørt at noen kan ha rester av jomfruhinna som kan være sjenerende. Dra til en gynekolog og få et ordentlig svar på det du lurer på .Anonymous poster hash: 68719...b35
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #14 Skrevet 12. november 2014 Men jeg syens det er så ekkelt å tenke på at jeg skal vise det ekle underlivet mitt til legen min, også en mnd senere så skal jeg dit pga bihulebetennelse.. Skjønner du?:/ Jeg skulle likte å gått til noen jeg ikke skulle ha noe videre annen kontakt med.. TS Anonymous poster hash: 8d384...e11 Kan du ikke bare bestille time hos en privat gynekolog da? Anonymous poster hash: a171e...3a2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #15 Skrevet 12. november 2014 Som noen andre har nevnt over - er det mulig det kan være rester av jomfruhinna? Jeg har det selv, vet ikke helt størrelsen på den lille hudfliken, men den er stor nok til å være i veien. Jeg vet med ganske stor sikkerhet at det er det som er tilfelle hos meg. Skal mest sannsynlig ta det opp hos legen neste gang. Jeg har sinnsykt legeskrekk, men har allerede vært gjennom ca. 3 underlivsundersøkelser hos legen, så det går fint. Og!!! Underlivet ditt er ikke ekkelt. Anonymous poster hash: b75e2...5b7
Gjest Terra. Skrevet 12. november 2014 #16 Skrevet 12. november 2014 Kan du ikke bare bestille time hos en privat gynekolog da?Anonymous poster hash: a171e...3a2 Ja, TS, som det sies her så er dette kanskje den beste løsningen for deg om du synes det er vanskelig å gå til fastlegen med dette?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #17 Skrevet 12. november 2014 Det går sikkert greit å klippe den av med en liten ren saks, om du er litt tøff Anonymous poster hash: eedcf...334
Gjest Terra. Skrevet 12. november 2014 #18 Skrevet 12. november 2014 Det går sikkert greit å klippe den av med en liten ren saks, om du er litt tøff Anonymous poster hash: eedcf...334 Å klippe i underlivet selv vil jeg fraråde deg TS. Infeksjonsfaren er stor og dette er noe som bør overlates til en lege. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #19 Skrevet 12. november 2014 Jeg tror det kan være rester fra jomfruhinna ja!! Når jeg ser på bildet. For den ser slik ut, bare at den henger lengre ut.. Dette har jeg aldri tenkt på før! Jeg kommer ikke til å klippe i mitt eget underliv nei, herremin! Det måtte gjort supervondt og blød masse.. Tror kanskje jeg bør gå til en privat gynekolog..men dette er vel dyyyyyyyrt! Anonymous poster hash: 8d384...e11 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #20 Skrevet 12. november 2014 Som noen andre har nevnt over - er det mulig det kan være rester av jomfruhinna? Jeg har det selv, vet ikke helt størrelsen på den lille hudfliken, men den er stor nok til å være i veien. Jeg vet med ganske stor sikkerhet at det er det som er tilfelle hos meg. Skal mest sannsynlig ta det opp hos legen neste gang. Jeg har sinnsykt legeskrekk, men har allerede vært gjennom ca. 3 underlivsundersøkelser hos legen, så det går fint. Og!!! Underlivet ditt er ikke ekkelt. Anonymous poster hash: b75e2...5b7 Å, takk! Ja, jeg tror det kan være det, etter tips fra dere.. Hvor gammel er du? Hva skal du si til legen? Anonymous poster hash: 8d384...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå