Gå til innhold

Den britiske avisa The Guardian sin datingside "Soulmates", noen som har prøvd den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virket interessant, men vet ikke helt hvordan man løser avstanden...

Skrevet

Det var ihvertfall vedig mange pene mennesker der...av begge kjønn.

Anonymous poster hash: 1ad7a...80c

Skrevet

De aller fleste menn vil nok helst bo der de bor, så hvis ts er kvinne så er det bare å flytte. Og miste en del goder Norge tilbyr som ikke England gjør. :P

Anonymous poster hash: 4c511...5cd

Skrevet

De aller fleste menn vil nok helst bo der de bor, så hvis ts er kvinne så er det bare å flytte. Og miste en del goder Norge tilbyr som ikke England gjør. :P

Ja jeg er kvinne, og har ikke noe i mot å flytte til UK om jeg skulle møte den store kjærligheten på denne siden...

Hvilke goder da,om jeg tør spørre? Helsevesenet er jo ihvertfall bedre der borte enn her og jeg er generelt lite materialistisk av meg :)

Skrevet

Ja jeg er kvinne, og har ikke noe i mot å flytte til UK om jeg skulle møte den store kjærligheten på denne siden... Hvilke goder da,om jeg tør spørre? Helsevesenet er jo ihvertfall bedre der borte enn her og jeg er generelt lite materialistisk av meg :)Anonymous poster hash: 1ad7a...80c

Helsevesenet der bort bedre? :ler:

Du kødder nå sant?

Du bør gifte deg med en riking for NHS suger, og det beste du kan gå til er privat.

Det er jo til og med et forum: http://www.sucks.org.uk/forum/

• Liker 1
Skrevet

Helsevesenet der bort bedre? :ler:

Du kødder nå sant?

Du bør gifte deg med en riking for NHS suger, og det beste du kan gå til er privat.

Det er jo til og med et forum: http://www.sucks.org.uk/forum/

Det er bare propaganda.Typisk (nisselue?)nordmenn å uglese alle andre land.Selv om organiseringen av helsevesenet er ulik den norske er det ikke nødevndigvis verre.

• Liker 1
Skrevet

De aller fleste menn vil nok helst bo der de bor,

Er ikke Norge ganske attraktivt for briter da?;)Jeg vet om flere engelskmenn som har flyttet til Norge for å bo med norske kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...