AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hei, er det noen som vet om de selger angrepille på kiwi? Er for sent ute til apoteket i dag Anonymous poster hash: cd574...d79
Gjest constance90 Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Var jeg deg så ville jeg dratt bort NÅ og sjekket selv.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 noen som vet? Anonymous poster hash: cd574...d79
Gjest constance90 Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Et raskt googlesøk sier nei, ring eller dra bort til butikken for å dobbeltsjekke. Du blir ikke akkurat mindre gravid med tiden.
Minya Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Såvidt jeg vet ble forslaget om å la butikkene selge angrepille nedstemt sist det var oppe til diskusjon. Graviditetstester ja, men angrepille sannsynligvis ikke, med mindre det er egne bestemmelser for området du bor i. Sjekk om det finnes et vaktapotek i området du bor i, de har som regel åpent 24 timer i døgnet og minimum til klokken ni om kvelden.
Gjest Margit Spat Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 (endret) Jeg vet ikke hva de har på Kiwien din, men er ganske sikker på at angrepillen står på legemiddelverkets liste over legemidler som kan selges i dagligvarebutikker. Edit: Her er for øvrig lista, og levonorgestrel er virkestoffet i angrepillen. http://www.legemiddelverket.no/Import_og_salg/Salg-av-legemidler-utenom-apotek-%28LUA%29/lua_liste/Documents/Liste%20over%20legemidler%20som%20kan%20omsettes%20utenom%20apotek%20gjeldende%20fra%201.feb%2014.pdf Endret 5. november 2014 av Margit Spat
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Jeg har sett dem i vanlige dagligvareforretninger i hvert fall. Anonymous poster hash: 03a9d...c87
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Såvidt jeg vet ble forslaget om å la butikkene selge angrepille nedstemt sist det var oppe til diskusjon. Graviditetstester ja, men angrepille sannsynligvis ikke, med mindre det er egne bestemmelser for området du bor i. Sjekk om det finnes et vaktapotek i området du bor i, de har som regel åpent 24 timer i døgnet og minimum til klokken ni om kvelden. De har dem på coop her. Står bak kassa i lag med nesespray, paracet osv Anonymous poster hash: ab44a...a30
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Såvidt jeg vet ble forslaget om å la butikkene selge angrepille nedstemt sist det var oppe til diskusjon. Graviditetstester ja, men angrepille sannsynligvis ikke, med mindre det er egne bestemmelser for området du bor i. Sjekk om det finnes et vaktapotek i området du bor i, de har som regel åpent 24 timer i døgnet og minimum til klokken ni om kvelden. Her jeg bor har de på butikk. Fins ikke apotek eller bensinstasjon her daAnonymous poster hash: bac0e...19d
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Et raskt googlesøk sier nei, ring eller dra bort til butikken for å dobbeltsjekke. Du blir ikke akkurat mindre gravid med tiden. ro deg ned da, herregud! Anonymous poster hash: cd574...d79 3
superdupermeg Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Dagligvare har lov til å selge, men ikke så mange som har det:) ring å hør:)
Rainbow Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 Tråden er ryddet for doseringstips/diskusjon rundt medikamenter. Rainbow81, mod
Minya Skrevet 6. november 2014 #15 Skrevet 6. november 2014 Husk nå for all del at en angrepille ikke fungerer som en abortpille, angrepillen stopper bare eggløsningen, så hvis du allerede har hatt eggløsning, så vil den ikke ha noen effekt.
Gjest Christina146 Skrevet 6. november 2014 #16 Skrevet 6. november 2014 Statoil, Narvesen og 7eleven selger angrepille:)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #17 Skrevet 6. november 2014 Husk nå for all del at en angrepille ikke fungerer som en abortpille, angrepillen stopper bare eggløsningen, så hvis du allerede har hatt eggløsning, så vil den ikke ha noen effekt. Vi er da ikke født i går heller. Hvem er det som tror angrepille er abortpille? Dummeste jeg har hørt! Anonymous poster hash: cd574...d79
Saraby Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 (endret) Husk nå for all del at en angrepille ikke fungerer som en abortpille, angrepillen stopper bare eggløsningen, så hvis du allerede har hatt eggløsning, så vil den ikke ha noen effekt. Den stopper ikke bare eggløsningen nei. Den gjør også slik at det blir vanskeligere for et evt. egg å feste seg i slimhinnen slik at det heller går til grunne selvom det er befruktet. Edit: rettet på feil. Endret 6. november 2014 av Saraby
Gjest Margit Spat Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Hvordan gikk det, TS? Fikk du tak i pillen i går?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 Hvordan gikk det, TS? Fikk du tak i pillen i går? Ja, måtte kjøre til en besninstasjon et stykke unna. Jeg måtte operere ut spiralen for en måned siden da den hadde satt seg fast i livmora. Så i påvente av å få satt inn ny har vi da brukt kondom - i går sprakk den.. Og vi vil ikke ha barn nå. Anonymous poster hash: cd574...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå