Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ganske mørk/blålig under øynene. Har prøvd diverse concealere, som dekker litt, men føler de ikke klarer å dekke alt.

Er det noen som har noen anbefalinger? Hvilken nyanse? Er redd for at det skal se unaturlig ut.

Har prøvd et par concealere med flere farger, som er mulig å bruke hver for seg/blande, men ender som regel opp med bare 1-2 av de fordi de andre fargene ikke passer så godt. Så ser helst etter kun 1-2 farger. Er så unødvendig med flere farger som ikke blir brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Collection sin concealer dekker godt.

Skrevet

Det du trenger er en salmon farget concealer til å dekke over de mørke ringene

under øynene, og så bruker du en lysere concealer etterpå. Se på en video av

hvordan Makeupgeek dekker mørke ringer under øynene f.eks.

Selv syns jeg Bare Minerals correcting concealer eller Glo Minerals under eye concealer (2 farger)

er gode til å dekke mørke ringer under øynene, og så YSL Touchè eclat over dette for

å lysne området, og det fungerer flott for meg. Har også hørt mye bra om

Clarins Instant concealer, denne skal jeg prøve ut neste gang jeg trenger en ny concealer.

Skrevet

Bruker egentlig en helt feil concealer for huden under øynene, men ringene forsvinner og produktet ser naturlig ut på meg hvertfall.

mac-cosmetics-studio-finish-concealer-nw

Skrevet

The Body Shop sine concealer-penner! Med gul eller grønn topp som da er fargene som dekker over rødheter og blender seg kjempegodt inn i huden! Uten foundation/pudder og med. Brukt denne i snart et år, og jeg har prøvd ALT før denne ble min favoritt.

Denne bruker jeg da altså under øynene og over kviser eller andre flekker. :blomst:

http://www.thebodyshop.no/make-up/ansikt/lightening-touch-545.html

Skrevet

Concealer fra mineral fusion

Anonymous poster hash: a4cf1...672

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...