Gjest Keikolina Skrevet 5. november 2014 #21 Del Skrevet 5. november 2014 Vi feiret det ifra vi fikk vår første hund, 7 år før noen av barna ble født, ha ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #22 Del Skrevet 5. november 2014 Noe blir feil i mitt hode når farsdag blir nesten det samme som valentinsdagen... Anonymous poster hash: 95ca3...852 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veraa94 Skrevet 5. november 2014 #23 Del Skrevet 5. november 2014 Hørtes utrolig koselig ut Og gratulerer så mye til dere begge! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #24 Del Skrevet 5. november 2014 Farsdag er for fedre. Han er ikke far enda. Høres derfor litt merkelig ut. Syns nå JEG da Anonymous poster hash: 5a4f0...c16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #25 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg ville også ventet til barnet er født. Han er tross alt ikke en pappa riktig enda, men han skal bli det. Jeg syns det er litt tullete, men hvis det er en humoristisk gave, så kan det sikkert vært morsomt for den kommende faren. Anonymous poster hash: 5ef6e...19d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #26 Del Skrevet 5. november 2014 Vent til ungen blir født, og husk å skite i farsdagen etter det også. en tullete masedag på linje med Valentine. Det er viktigere at dere tenker på hverandre resten av året en denne ene butikkdagen. Hva er galt med å feire litt ekstra en dag? At en feirer mor- og farsdagen betyr ikke at en ikke gjør og sier fine ting til vedkommende til vanlig, men det er koselig med en slik dag hvor en kan gi bort en fin gave, vekke vedkommende med blomster og frokost i sengen, etterfulgt av fine kort skrevet av barna eller en sang. Slikt er jo ikke hverdagskost i en travel hverdag med småbarn. Anonymous poster hash: 5ef6e...19d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #27 Del Skrevet 5. november 2014 Tja... Vi har tydeligvis forskjellige referanserammer. Videre, som far selv så har jeg fremdeles sett på denne dagen som en unødvendig tulledag. Vi snakker om en føkkings dag. Den er en bagatell sammenlignet med alle de andre dagene en skal ta vare på et forhold i. Det er mulig faren min mente det samme da vi var små og feiret dagen, men han smilte alltid og sa takk da vi hadde bakt kake til ham og kjøpt en liten farsdagsgave, og ga han masse klemmer. Jeg vet jeg hadde satt pris på det. Anonymous poster hash: 5ef6e...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 5. november 2014 #28 Del Skrevet 5. november 2014 Det er mulig faren min mente det samme da vi var små og feiret dagen, men han smilte alltid og sa takk da vi hadde bakt kake til ham og kjøpt en liten farsdagsgave, og ga han masse klemmer. Jeg vet jeg hadde satt pris på det.Anonymous poster hash: 5ef6e...19d Det har jeg jammen fått til med ungene uten farsdag. Heldigvis tok eksen hintet og sluttet kjapt med å pushe ungene inn i farsdagstralten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #29 Del Skrevet 5. november 2014 Her fikk far favorittwhiskeyen av den lille i magen, så kunne han kose seg litt i ventetiden. Synes farsdag er koselig jeg, en av tradisjonene jeg har vokst opp med som jeg gjerne tar med videre.Anonymous poster hash: 083f1...97d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. november 2014 #30 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg gjorde det ikke selv da jeg var gravid, men dersom du har lyst så er det vel ikke noe i veien for det. I år så nevnte jeg mageboern også i farsdagshilsenen som jeg har sendt inn til han, men det er altså hovedsaklig fra meg og barnet som allerede er født. Blir nok en god frokost. I år blir det også kake og gave i og med at han har bursdag på samme dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #31 Del Skrevet 5. november 2014 Her fikk far favorittwhiskeyen av den lille i magen, så kunne han kose seg litt i ventetiden. Synes farsdag er koselig jeg, en av tradisjonene jeg har vokst opp med som jeg gjerne tar med videre.Anonymous poster hash: 083f1...97d Det er jo nettopp poenget, han fikk ikke whiskyen av den lille i magen. Han fikk den av deg. Farsdag er jo mer naturlig når barnet selv kan lage/gi noe, til sin forelder. Hvis ikke er det jo som valentines, gave fra partner. Om mannen min hadde gitt meg noe med hilsen fra babyen i magen som gleder seg til å møte sin mor blablabla, så hadde jeg bare ledd. Jeg er kanskje veldig bokstavelig og Sheldon her altså, men synes ikke om å gi noe på vegne av noen som ikke kan utføre handlingen selv. Det må jo komme fra egen vilje og motivasjon. Anonymous poster hash: 9248d...772 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #32 Del Skrevet 6. november 2014 Syns heller ikke det passer at mor kjøper alkohol i farsdagsgave fra (ufødte) småbarn.Anonymous poster hash: b9059...b44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #33 Del Skrevet 6. november 2014 Her var det jammen mange sure oppstøt! Her fikk den kommende pappaen boken "pappa for første gang" og litt kake når jeg var gravid :-)Anonymous poster hash: d425b...e0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #34 Del Skrevet 6. november 2014 Her var det jammen mange sure oppstøt! Her fikk den kommende pappaen boken "pappa for første gang" og litt kake når jeg var gravid :-)Anonymous poster hash: d425b...e0f Hvor er de sure oppstøtene? Ts spurte om det var teit eller ei. Da svarer man jo hva man synes, og jeg kan ikke si at noen av svarene har vært sure? Kun folks meninger, som også ts lurte på.Anonymous poster hash: 9248d...772 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 6. november 2014 #35 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg synes det er morsomt at et slikt spørsmål faktisk blir til en "diskusjon" Jeg synes du skal gjøre det hvis du synes det er koselig, og hvis det er noe som passer å gjøre i deres forhold. Vi har aldri gjort noe sånt (mors/fars/valentine), men det er jo bare fordi slikt ikke er viktig for oss. Folk er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #36 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg er over termin nå, og dersom babyen ikke kommer innen søndan, så blir det heller ikke til at vi feirer farsdag Anonymous poster hash: 68734...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 6. november 2014 #37 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg velger å gi boka "Pappa for første gang". Jeg hadde uansett tenkt til å gi den til han, og nå kan jeg time det til farsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå