AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Jeg har møtt en mann, og da har selvfølgelig kvinnfolkhjernen begynt å jobbe på høygir :-p Han bor i samme by som meg, og vi hadde kontakt på nettet en liten periode før vi møttes. Søndag for et par uker siden ruslet vi en tur og tok en kaffe etterpå. Noen dager etterpå spiste vi lunsj sammen før jeg dro på jobb, og på fredag var vi på kino og dro ut å spiste etterpå. På søndagen som var kom han på besøk til meg og vi så film sammen. I går inviterte han meg hjem til seg på middag, og ja.... Det endte med at jeg fikk frokost også. Jeg har det veldig fint med han. Vi prater lett sammen, og det virker som om vi har samme humor. Det jeg føler litt er at det har gått veldig fort. Jeg vet ikke helt hva jeg vil enda, og det vet sikkert ikke han heller. Vi kjenner jo ikke hverandre så godt foreløpig. Så er jeg selvfølgelig redd for at han vil miste interessen nå som ting har blitt fysisk så tidlig, selv om han virker veldig snill og omsorgsfull og ikke som en som er ute etter bare tull og fjas. Ja.. Kanskje ikke så mye fornuft i dette innlegget, men måtte bare blåse ut litt ;-)Anonymous poster hash: bb702...b5b
draug 75 Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Jeg begynte å lure på om det var meg du skreiv om. Men disse dagene holdt jeg på med andre ting Jeg går etter å bli fysisk tidligst mulig, og jeg hiver ikke ut ei dame bare fordi vi har ligget sammen. (Jeg kan derimot god finne på at ei kvinne "selger seg for dyrt" og ikke bruke mer tid på henne) Hva med at du sjøl setter garn og er med på å berede grunnen for et forhold med han hvis du liker han?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Jeg har møtt en mann, og da har selvfølgelig kvinnfolkhjernen begynt å jobbe på høygir :-p Han bor i samme by som meg, og vi hadde kontakt på nettet en liten periode før vi møttes. Søndag for et par uker siden ruslet vi en tur og tok en kaffe etterpå. Noen dager etterpå spiste vi lunsj sammen før jeg dro på jobb, og på fredag var vi på kino og dro ut å spiste etterpå. På søndagen som var kom han på besøk til meg og vi så film sammen. I går inviterte han meg hjem til seg på middag, og ja.... Det endte med at jeg fikk frokost også. Jeg har det veldig fint med han. Vi prater lett sammen, og det virker som om vi har samme humor. Det jeg føler litt er at det har gått veldig fort. Jeg vet ikke helt hva jeg vil enda, og det vet sikkert ikke han heller. Vi kjenner jo ikke hverandre så godt foreløpig. Så er jeg selvfølgelig redd for at han vil miste interessen nå som ting har blitt fysisk så tidlig, selv om han virker veldig snill og omsorgsfull og ikke som en som er ute etter bare tull og fjas. Ja.. Kanskje ikke så mye fornuft i dette innlegget, men måtte bare blåse ut litt ;-)Anonymous poster hash: bb702...b5b Var ikke det at dere var "fysiske" digg for deg og? Eller er det bare et lokkemiddel for å få noe mer? Aldri kan jenter bare se hvordan ting utvikler seg uten å tenke forhold med en gang. Bruk riktig prevansjon og se hvor ting fører hen. Anonymous poster hash: 85f1e...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Hehe. Draug 75. Hadde kanskje blitt litt småkleint om vedkommende hadde vært innpå her og lest dette :-p Takk for godt råd iallefall :-) Anonym bruker1: Skrev jeg at jeg tenkte på at jeg vil "fange" denne mannen i et forhold ved å bruke sex? Trodde jeg var tydelig på at jeg ikke vet helt hvor jeg vil selv enda jeg. Og ja- det var digg :-) -TrådstarterAnonymous poster hash: bb702...b5b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Hvordan orker dere å spre beina for alt og alle dere treffer? Anonymous poster hash: 56722...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Anonym 2: Jeg skrev vel at jeg har møtt 1 mann? Ikke 10? -TrådstarterAnonymous poster hash: bb702...b5b 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Ok.. Så skremte jeg han kanskje ikke helt bort. Vi har hatt mange fine opplevelser etter dette, og i kveld før han dro på jobb lurte han på om jeg vil bli med i bursdag til tanta hans som fyller rundt år i desember. Fint og litt skummelt på en gang ;-)Anonymous poster hash: bb702...b5b 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Jeg skjønner ikke hva du vil med innlegget, TS. Det må være slitsomt å overanalysere hver minste ting. Har du det bra med fyren eller har du det ikke? Hvis svaret er ja, er det noe å analysere for da? Anonymous poster hash: 9b62b...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 Ok. Beklager så mye dette brysomme innlegget. TSAnonymous poster hash: bb702...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå