Miss-Grey Skrevet 5. november 2014 #1 Del Skrevet 5. november 2014 Etter å ha frekventert på Kvinneguiden en stund, ser jeg at vi er mange som er glade i flott undertøy. Det kommer særlig godt frem i "Hva har du kjøpt i dag"-tråden. Likevel har alle undertøys-trådene jeg har funnet tatt utgangspunkt i praktiske spørsmål. Jeg tenkte derfor at vi kunne dedikere en egen tråd til å diskutere vakkert undertøy, flotte strømper etc. Selv får jeg øynene mer og mer opp for Aubade, feminint undertøy med fantastisk snitt! Liker spesielt underdelene: Noe av det siste jeg kjøpte var denne bodyen fra Marlies Dekkers - ikke helt min stil i utgangspunktet, men når jeg fikk den på, følte jeg meg som en helt annen person 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. november 2014 #2 Del Skrevet 6. november 2014 Hvilket herlig initiativ Flott, vi trenger en slik tråd. Skal vi se... jeg har en hang-up på Lise Charmel for tiden og har foretatt en liten renovering av undertøysgarderoben. Spesielt demicup BH'ene passer i alle fall min kropp veldig bra, og utvalget er stort. Deler med glede noen av de lekkerbisknene som har funnet veien hit til meg: De trusene, kalt 'seduction slip' er mine personlige favoritter. - mest til pynt og inspirasjon... Resten tror jeg at jeg må spare slik at ikke tråden spammes med Lise Charmel produkter 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #3 Del Skrevet 6. november 2014 Wow! Legg gjerne ut link til nettsidene dere bestiller fra, eller opplys om butikkene :-)Anonymous poster hash: 88cfe...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 6. november 2014 #4 Del Skrevet 6. november 2014 Det er mye som jeg bare kan sikle etter på undertøysfronten, spesielt fra Aubade og Agent Provocateur, men så har det seg sånn at de ikke fører min størrelse Derimot så er Huit såpass storhjertede at de tenker på de mindre brystfagre: Også må jeg nok teste ut Ysé: Hvis noen kjenner til andre lingerie-produsenter som fører størrelse 65A, rop ut 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. november 2014 #5 Del Skrevet 6. november 2014 (endret) Hvis noen kjenner til andre lingerie-produsenter som fører størrelse 65A, rop ut The Little Bra Company 30A er godt representert i vareutvalget deres med lekkerbiskner som dette - ikke alle i min familie har E-cup Endret 6. november 2014 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 7. november 2014 #6 Del Skrevet 7. november 2014 Her vil jeg være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 7. november 2014 #7 Del Skrevet 7. november 2014 Er det åpent for at folk har forskjellig.... umm... undertøystil? Jeg liker mye av det som har kommet her allerede, men tror kanskje mine innkjøp er mindre "stilrene" selv om jeg elsker undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 7. november 2014 #8 Del Skrevet 7. november 2014 Er det åpent for at folk har forskjellig.... umm... undertøystil? Jeg liker mye av det som har kommet her allerede, men tror kanskje mine innkjøp er mindre "stilrene" selv om jeg elsker undertøy. Inspirer oss, Elanore! Jeg har vært dum og satt meg opp på nyhetsbrevet til Agent P. Så.mange.fristelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 7. november 2014 #9 Del Skrevet 7. november 2014 Min favoritt er Freya. De har godt utvalg av store cup-størrelser. Personlig liker jeg enklere stil enn mange av bildene. Her er Freya Essentials Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 7. november 2014 #10 Del Skrevet 7. november 2014 Jeg har bestillt dette settet fra change: Fra før av har jeg dette: og dette: og til slutt dette: Alt fra change. Skulle ønske jeg fant passende bher slik jeg gjorde før. Føler ikke at noen sitter godt nok på meg. Og så har jeg så lyst til å bestille fra utlandet, men det er jo umulig å komme under 200kr grensa og så kjedelig om det ikke passer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 7. november 2014 #11 Del Skrevet 7. november 2014 Hvilket herlig initiativ Link til bhen? Den var nydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. november 2014 #12 Del Skrevet 7. november 2014 Link til bhen? Den var nydelig... Det er høstens kolleksjon, så de bør ha Bijou d'Etoiles serien i den nærmeste butikken din som fører Lise Charmel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. november 2014 #13 Del Skrevet 7. november 2014 http://www.lostinwonderland-shop.de/ Uæææh, vet ikke hvordan man legger til bilder. Uansett, sverger til dette undertøyet når det skal være noe annet enn "Bread and Boxers". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 7. november 2014 #14 Del Skrevet 7. november 2014 http://www.lostinwonderland-shop.de/ Uæææh, vet ikke hvordan man legger til bilder. Uansett, sverger til dette undertøyet når det skal være noe annet enn "Bread and Boxers". Dette settet var jo bare nydelig! Veldig synd de ikke har min størrelse... Ps. Takk for linken Lille-Pus! Den skal sjekkes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. november 2014 #15 Del Skrevet 7. november 2014 Dette settet var jo bare nydelig! Veldig synd de ikke har min størrelse... Ps. Takk for linken Lille-Pus! Den skal sjekkes Ja, det er knallstilig. Beklageligvis tør jeg rett og slett ikke bruke noe slikt, da jeg har så mye appelsinhud at det blir seende ut som noen har tullet en fruktdisk inn i svart tau Men hvis jeg var deg, så ville jeg ha tatt kontakt med butikken, og spurt om de ikke kunne vært behjelpelig med en i din størrelse. Hun som eier og driver den er et prakteksemplar på å yte kunderservice i verdensklasse. Og hun snakker flytende engelsk, så sånn sett ikke noe problem. Ha ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 7. november 2014 #16 Del Skrevet 7. november 2014 Ja, det er knallstilig. Beklageligvis tør jeg rett og slett ikke bruke noe slikt, da jeg har så mye appelsinhud at det blir seende ut som noen har tullet en fruktdisk inn i svart tau Men hvis jeg var deg, så ville jeg ha tatt kontakt med butikken, og spurt om de ikke kunne vært behjelpelig med en i din størrelse. Hun som eier og driver den er et prakteksemplar på å yte kunderservice i verdensklasse. Og hun snakker flytende engelsk, så sånn sett ikke noe problem. Ha ei fin helg! Tusen takk for tips! Den som intet våger.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 8. november 2014 Forfatter #17 Del Skrevet 8. november 2014 Link til bhen? Den var nydelig... Helt enig, det settet var fantastisk fint! Har nesten aldri funnet noe fra Chantelle som jeg ikke liker. Etter min mening er det nesten ingen som lager like fint blondeundertøy. Selv eier jeg kun dette settet, Chantelle Opera. Jeg kunne gjerne tenkt meg disse også: Chantelle Eternelle: Chantelle Merci: Chantelle Vendome (tror at akkurat denne fargen er utgått, men den finnes i blå og turkise nyanser): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 8. november 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 8. november 2014 Er det åpent for at folk har forskjellig.... umm... undertøystil? Jeg liker mye av det som har kommet her allerede, men tror kanskje mine innkjøp er mindre "stilrene" selv om jeg elsker undertøy. Det synes jeg absolutt! Det er selvfølgelig ikke krav om at det skal være stilrent, bare post bilde av noe du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 10. november 2014 #19 Del Skrevet 10. november 2014 Det synes jeg absolutt! Det er selvfølgelig ikke krav om at det skal være stilrent, bare post bilde av noe du liker Okei, jeg er med... Jeg kjøpte meg med veldig fint undertøy i London, og er storfornøyd! Kjøpte hele settet til venstre, og det ser utrolig fint ut på! Synes bildene var dårlige i forhold til hvor fint undertøyet er "live", helt ærlig. Kjøpte ikke denne fargen, men likte undertøyet! Denne kjøpte jeg. ELSKER DEN! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 10. november 2014 #20 Del Skrevet 10. november 2014 Dette settet var jo bare nydelig! Hvordan kommer man seg inn og ut av sånt som det her. Ser for meg panisk fomling med stropper 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå