grinchen Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Er det ikke på tide at vi begynner å sparke ting litt i gang?`Slippe ut noen få katter blant de mange duene, få litt blod på veggene hva tenker dere?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Hva er galt med duene? Synes de er søte, jeg. Anonymous poster hash: ccfa3...095
99699 Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Øh, er det ikke ganske bra som det er nå? Skjønner ikke helt metaforen(e) dine? 1
grinchen Skrevet 5. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2014 Øh, er det ikke ganske bra som det er nå? Skjønner ikke helt metaforen(e) dine? dette er da klinkende klart!
netpuppy Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Der jeg kommer fra forsvant duene gradvis og var helt borte innen ett år etter at det startet opp en kebabsjappe i sentrum. Korrelasjon? Ingen vet.
SardintrollReturns Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Er det ikke på tide at vi begynner å sparke ting litt i gang?`Slippe ut noen få katter blant de mange duene, få litt blod på veggene hva tenker dere? Du har rett! Katten min er lei av Sheba og annen dritt. På tide at han får skikkelig mat. I morgen slipper jeg ham i Slottsparken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå