Gå til innhold

Forvirret! Han jeg holder på med er aktiv på tinder! Skal jeg droppe han?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt jeg har kjent i noen måneder. Vi møttes vi tinder når vi begge var i Oslo, hadde veldig mye til felles, bor blant annet i samme by, og vi ble fort gode venner. Vi er begge 25, og (ikke for å være ufin) så er han ikke den jentene snur seg først etter overhodet. Han har et nokså spesielt utseende og er rimelig rundt. Likevel finner jeg han veldig sjarmerende, og han er en slik type gutt jeg tiltrekkes av.

Første gang vi hadde sex sa han at han bare ville være friends with benefits. Men at han ville være monogam. Jeg sa meg bare enig, selvom jeg kanskje var noe skuffet for han virket som en skikkelig "ordentlig" fyr. Ting utviklet seg, og det virket ikke lengre som vi var "bare pulevenner". Vi kom svært godt overens og jeg tenkte at denne fyren faktisk kunne være en bra kjæreste for meg. Likevel turte jeg ikke å la meg selv få følelser for han på ordentlig, for jeg husket jo hva han hadde sagt til å begynne med. Han uttrykte ofte hvor herlig han syntes jeg var, og vi åpnet oss veldig for hverandre, og hadde et veldig nært og intimt "forhold". Det var jo heller ikke til å legge under en stol at vi hadde svært god sex. Selvom vi kunne snakke i timesvis på facebook eller telefon hver dag, så gangde det litt hos meg at han ikke veldig ofte fant seg tid til å være sammen med meg.

Nå finner jeg ut at han fremdeles er på tinder, og det står titt og ofte at han har vært pålogget. Driver han og sjekker opp andre damer, leiter etter penere damer enn meg, mens han ber meg om å være monogam??

Hva skal jeg gjøre med denne gutten? Jeg er veldig dårlig til å snakke om følelser og slikt, og vi har aldri snakket ut om hva vi egentlig er. Jeg føler ikke jeg kan ta opp dette med tinder! Om han sjekker min profil der så står det jo at jeg er pålogget veldig ofte, men det er jo bare fordi jeg er å sniker på om han er pålogget...

Hver gang vi er sammen så føles det så utrulig riktig, men når det går dager mellom vi møtes så bygges tvilen opp i meg igjen, for å så brytes ned neste gang vi møtes... Jeg er så forvirra!! Bør jeg bare komme meg vekk?! Vi kommer så godt overens og det er så godt med nærhet (lenge siden jeg har hatt et forhold/holdt på med noen før han, så det er så ekstremt godt med nærhet nå)! Føler jeg gjør en feil ved å avslutte "forholdet" uten å vite hva det kunne blitt..... Men samtidig vil jeg ikke stå igjen såret, og da er det kanskje likegreit å stikke før det er for seint :-(

Anonymous poster hash: 8fcf3...09c

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Han har sagt han berre vil vera pv. Ikkje legg noko meir i det enn det.

Skrevet

Om han sjekker min profil der så står det jo at jeg er pålogget veldig ofte, men det er jo bare fordi jeg er å sniker på om han er pålogget...

Dette er jo en klassiker. Dere sjekker hverandres profiler og begge tenker at den andre fortsatt er på sjekkern.

Det lureste å gjøre i slike sammenhenger er å fjerne matchen og ikke la disse digitale greiene styre livene deres.

Anonymous poster hash: ad26e...297

• Liker 4
Skrevet

Spør hv

Har en gutt jeg har kjent i noen måneder. Vi møttes vi tinder når vi begge var i Oslo, hadde veldig mye til felles, bor blant annet i samme by, og vi ble fort gode venner. Vi er begge 25, og (ikke for å være ufin) så er han ikke den jentene snur seg først etter overhodet. Han har et nokså spesielt utseende og er rimelig rundt. Likevel finner jeg han veldig sjarmerende, og han er en slik type gutt jeg tiltrekkes av.

Første gang vi hadde sex sa han at han bare ville være friends with benefits. Men at han ville være monogam. Jeg sa meg bare enig, selvom jeg kanskje var noe skuffet for han virket som en skikkelig "ordentlig" fyr. Ting utviklet seg, og det virket ikke lengre som vi var "bare pulevenner". Vi kom svært godt overens og jeg tenkte at denne fyren faktisk kunne være en bra kjæreste for meg. Likevel turte jeg ikke å la meg selv få følelser for han på ordentlig, for jeg husket jo hva han hadde sagt til å begynne med. Han uttrykte ofte hvor herlig han syntes jeg var, og vi åpnet oss veldig for hverandre, og hadde et veldig nært og intimt "forhold". Det var jo heller ikke til å legge under en stol at vi hadde svært god sex. Selvom vi kunne snakke i timesvis på facebook eller telefon hver dag, så gangde det litt hos meg at han ikke veldig ofte fant seg tid til å være sammen med meg.

Nå finner jeg ut at han fremdeles er på tinder, og det står titt og ofte at han har vært pålogget. Driver han og sjekker opp andre damer, leiter etter penere damer enn meg, mens han ber meg om å være monogam??

Hva skal jeg gjøre med denne gutten? Jeg er veldig dårlig til å snakke om følelser og slikt, og vi har aldri snakket ut om hva vi egentlig er. Jeg føler ikke jeg kan ta opp dette med tinder! Om han sjekker min profil der så står det jo at jeg er pålogget veldig ofte, men det er jo bare fordi jeg er å sniker på om han er pålogget...

Så med andre ord, så er begge pålogget på tinder veldig ofte. Kanskje han føler det samme for deg/gjør det samme mot deg?

Snakk med han, hør hva han vil. Ja, han har sagt han bare vil være friends with benefits, men det kan jo ha endret seg, men at han ikke tør si noe ettersom du sa deg enig. Alt trenger ikke være negativt, men selvfølgelig greit å ikke vær naiv. Men ikke ta disse konklusjonene uten å snakke med han.

• Liker 2
Skrevet

.... æh. Vet du hva?

Jeg klikka inn her for å finne ut hvordan du visste han var på tinder.

Hvis du kontrollerer og overvåker han hele tiden, så synes ikke jeg dette er noe lovende.

Skrevet

Få ei venninne til å prøve å sjekke han opp på tinder.

Anonymous poster hash: f3fde...65a
Skrevet

Hihi, det var faktisk et veldig godt forslag ;-) Bare synd jeg ikke har fortalt noen av venninnene mine at vi møttes på tinder...

Få ei venninne til å prøve å sjekke han opp på tinder.

Anonymous poster hash: f3fde...65a

Skrevet

Hihi, det var faktisk et veldig godt forslag ;-) Bare synd jeg ikke har fortalt noen av venninnene mine at vi møttes på tinder...

Men det er vel aldri forsent?

Gjest tomasjj
Skrevet

Det der med venninnen er jo barnslig testing.

Snakk med han du.

• Liker 1
Skrevet

Hva skal jeg si? :-( Han vil enten tru at jeg er aktiv på tinder eller at jeg sniker på han... Vet ikke hva som et værst :-P Er jo forsåvidt sant at jeg har vært pålogget på tinder siden vi begynte i lag, men har aldri aktivt chattet med noen eller slikt. Vet jo at jeg er akkurat like skyldig som han, så føler ikke at jeg har noe jeg skulle ha sagt ;-P Blir liksom veldig dobbelmoral og ta det opp. Kanskje jeg bare skal være flink og bare slette appen, også trenger jeg ikke tenke mer på det...

Det der med venninnen er jo barnslig testing.

Snakk med han du.

Gjest tomasjj
Skrevet

Spør om dere er eksklusive, siden du har sett at han er på tinder.

Vil du at dere skal være kjærester, så si at du vil det.

No risk, no reward.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er så forferdelig dårlig på å snakke om slike ting... Er redd for å bli oppfattet som en overanalyserende kvinne, redd for å bli avvist og redd for å ikke være god nok. Redd for at gutten skal bli stresset av at jenta tenker på forhold, og dermed stikke.

Spør om dere er eksklusive, siden du har sett at han er på tinder.

Vil du at dere skal være kjærester, så si at du vil det.

No risk, no reward.

Skrevet

Hver gang vi er sammen så føles det så utrulig riktig, men når det går dager mellom vi møtes så bygges tvilen opp i meg igjen, for å så brytes ned neste gang vi møtes... Jeg er så forvirra!! Bør jeg bare komme meg vekk?! Vi kommer så godt overens og det er så godt med nærhet (lenge siden jeg har hatt et forhold/holdt på med noen før han, så det er så ekstremt godt med nærhet nå)! Føler jeg gjør en feil ved å avslutte "forholdet" uten å vite hva det kunne blitt..... Men samtidig vil jeg ikke stå igjen såret, og da er det kanskje likegreit å stikke før det er for seint :-(

Hvorfor skule ikke andre være interessert i han også, siden det er en slik type gutt du faller for?

Anonymous poster hash: 3eb96...53a

Gjest tomasjj
Skrevet

Jeg er så forferdelig dårlig på å snakke om slike ting... Er redd for å bli oppfattet som en overanalyserende kvinne, redd for å bli avvist og redd for å ikke være god nok. Redd for at gutten skal bli stresset av at jenta tenker på forhold, og dermed stikke.

Ja, det er det jo alltid en risiko for. Men du vil vel ikke ha det slik som nå, når ting er uavklart?

Skrevet

Det sier jeg ikke :-) Han har hatt forhold og flere jenter før meg! Synes han er kjempe sexy, bare ikke slik "klassisk" sexy :-) Men hva er vel klassisk sexy, alle har jo forskjellig definisjon av hva de legger i ordet ;-)

Hvorfor skule ikke andre være interessert i han også, siden det er en slik type gutt du faller for?

Anonymous poster hash: 3eb96...53a

Skrevet

Har du i det hele tatt nevnt for ham at "siden vi holder oss til hverandre, så synes jeg vi skal slette Tinder og andre dating-apps?"

Anonymous poster hash: bb09c...f9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...