Gå til innhold

skoleveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har brukt sekk i alle år på skolen, men er så lei. Har lyst å bruke veske/bag på skolen. Er det noen som vet om noen fine?

-17år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOM IGJEN DAA

Skrevet

KOM IGJEN DAA

Du har jo fått et godt svar, faktisk akkurat det samme som jeg skulle til å foreslå. Så hvorfor skriker du?

Anonymous poster hash: 67a0c...e10

• Liker 4
Skrevet

Du har jo fått et godt svar, faktisk akkurat det samme som jeg skulle til å foreslå. Så hvorfor skriker du?

Anonymous poster hash: 67a0c...e10

Skriker ikke jeg. Lurte på om det var andre som hadde forslag

Skrevet

Skriker ikke jeg. Lurte på om det var andre som hadde forslag

Caps Lock = skriking.

Jeg har ingen andre forslag enn at jeg ville holdt meg til sekk. Snakker av erfaring etter diverse rygg- og nakkeplager.

Anonymous poster hash: 221e2...e98

• Liker 2
Skrevet

Er du typen som går fort lei, at du vil bytte ut veska med en ny ei etter et år? Hvis du ikke er det anbefaler jeg å legge litt ekstra penger i veska. Kjøp ei sv god kvalitet, som rommer det du måtte trenger av bøker, pc, mat osv også må den være god å bære!

Kjøpte meg ny skoleveske fra Tiger for 3-4år siden. Det svei i lommeboka da, men veska er like fin og blir brukt hver dag. Den er tidløs og klassisk, så den passet like godt da jeg begynte på universitetet og jeg vet jeg vil ha den i mange år fremover

Skrevet

Er du typen som går fort lei, at du vil bytte ut veska med en ny ei etter et år? Hvis du ikke er det anbefaler jeg å legge litt ekstra penger i veska. Kjøp ei sv god kvalitet, som rommer det du måtte trenger av bøker, pc, mat osv også må den være god å bære!

Kjøpte meg ny skoleveske fra Tiger for 3-4år siden. Det svei i lommeboka da, men veska er like fin og blir brukt hver dag. Den er tidløs og klassisk, så den passet like godt da jeg begynte på universitetet og jeg vet jeg vil ha den i mange år fremover

Jeg har lyst å legge litt penger i den slik som deg, ja:-) har duu bilde av din?

Skrevet (endret)

Jeg har lyst å legge litt penger i den slik som deg, ja:-) har duu bilde av din?

http://www.google.no/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.miinto.no%2Fp-85863-bag-male&h=0&w=0&tbnid=rqNL21UAUYPg-M&zoom=1&tbnh=225&tbnw=225&docid=70NwYhrq2DBc-M&tbm=isch&ei=YuhgVPvIApTsaPv7gpgM&ved=0CAQQsCUoAA

Er veldig lik denne, bare uten "håndtakene" :)

Endret av veraa94
Skrevet

synes den er såå fiin. ååhh.. hva koster den?

Kan hende jeg husker feil, men tror den kostet rundt 8000kr

Skrevet

Jeg bytter litt, men bruker Louis Vuitton neverfull MM og Tory Burch york tote :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...