Gå til innhold

Sminke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om å sminke seg selv vs betale noen for å gjøre det? Noen som har noen tanker/planer/erfaringer om dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg fikk noen andre til å sminke meg. Jeg kunne ha klart det selv, men å stå og sminke seg samtidig som du stresser med å gjøre deg klar er en uheldig kombinasjon. Det tas også veldig mange bilder den dagen, så det må liksom være perfekt :) Det var noe veldig beroligende med å få noen til å fikse håret mitt og sminken min, jeg ble avslappet av det.

Skrevet

Har vurdert det. Sminker meg tålelig greit, men hvis jeg går på prøvetime og de gjør det mye bedre tar jeg heller det. Har altså tenkt å ta en prøvetime før jeg bestemmer meg.

Anonymous poster hash: fa35c...06f
Skrevet

De som sminker brudesminke sminker deg slik at du skal se best mulig ut på bilder. Sånn vanlig hverdagssminke blir ofte litt for lite for denne dagen...

Anonymous poster hash: ab9e7...066

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker ansiktsmaling, men er jo hver sin smak.

Anonymous poster hash: f7b26...c3f
  • Liker 2
Skrevet

Herregud. Snakk om å hive penger.

Hva koster det fjaset der da?

Anonymous poster hash: b75d4...81a

Skrevet

Foretrekker ansiktsmaling, men er jo hver sin smak.

Anonymous poster hash: f7b26...c3f

Fullstendig enig. Det Gjør seg med litt tigermaling.

• Liker 1
Skrevet

Herregud. Snakk om å hive penger.

Hva koster det fjaset der da?

Det koster som regel mellom 4500-6000 kr der jeg har sjekket. Så det er jo HELT hårreisende.

Da er det inkludert hår og at de kler på deg kjolen samt noe brunch og et glass champagne da, men det er jo fortsatt galskap. Men vi kvinner er jo gale :)

Skrevet

Det koster som regel mellom 4500-6000 kr der jeg har sjekket. Så det er jo HELT hårreisende.

Da er det inkludert hår og at de kler på deg kjolen samt noe brunch og et glass champagne da, men det er jo fortsatt galskap. Men vi kvinner er jo gale :)

Ja dere er gale og egoistiske.

Skrevet

Ja dere er gale og egoistiske.

Er vi egoistiske også? Hva da? :fnise:

Skrevet

Er vi egoistiske også? Hva da? :fnise:

Fordi dere bruker for mye penger på å se pene ut. Er dere så stygge at dere må bruke 1000vis av kr på dette?

Det blir jo bare en illusjon. Bruk pengene på noe morro for begge.

Skrevet

Fordi dere bruker for mye penger på å se pene ut. Er dere så stygge at dere må bruke 1000vis av kr på dette?

Jeg bruker ikke mye penger på utseende og har heller ikke sagt at jeg skal bruke så mye penger på sminke når jeg gifter meg. Om jeg velger å bruke penger på sminke, så rammer jo ikke det mannen på noen måte uansett.

Skrevet

Herregud, sjerp deg!

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde gjort det, men kun om personen var veldig flink. Om jeg klarer bedre selv er det meningsløst for min del i hvertfall, og jeg er ganske flink med sminke :P Ta en prøvetime og viss du er fornøyd - go for it ;) Det er bilder en skal se tilbake på resten av livet tross alt :)

• Liker 1
Skrevet

Siden jeg selv synes jeg har såpass greie på sminke og bare jeg klarer å sminke meg sånn at jeg blir fornøyd så tror jeg nok at jeg ville ha gjort det selv.. Men på store dager så blir man udugelig til alt, så jeg vet faktisk ikke helt jeg :P Er jo litt godt å bli dulla med sånn at man bare kan slappe av på sånne dager :)

Skrevet

Jeg tenkte å ta prøvetime og så ta noen bilder for å se hvordan det blir på bilder :fnise: Men jeg kommer ikke til å bruke 6000(!) på sminke og hår. Den frisyren jeg skal ha tar ca 1 time å sette opp og de sallongen jeg skal bruke tar 1000kr for det, og 800 for sminke. Grunnen til at jeg velger å la andre gjøre det for meg er at jeg ikke er noe flink med sminke i det hele tatt!! kommer til å koste på meg en hudpleiertime med litt opplæring i å ta godt vare på huden etter jul.

Gjest Daenerys
Skrevet

Det skal sies at jeg fikk sminken gratis (eller, det kostet meg en liten oppmerksomhet til hun som gjorde det), fordi det er en bekjent av meg. Hadde jeg måtte betale 4-5000 hadde jeg sminket meg selv :)

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg ble sminket og fikk håret ordnet av en proff på hotellet. Det gjorde at morgenen før vielsen var utrolig avslappende, det var null stress! Satt der i morgenkåpe og bare koste meg :) Jeg kunne ikke ha sminket meg slik selv, uansett hvor mange Youtube-videoer jeg studerte på forhånd. Det skal en spesiell type sminke til for å se bra ut på bilder...

Anbefaler å ta en prøvetime i alle fall, før du bestemmer deg!

Skrevet

Jeg hadde blitt superstresset hvis jeg skulle ordnet sminke og hår selv!!

Sminke rett og slett fordi hver gang det liksom "må" bli bra, så blir det dårlig, og andre ganger hvis jeg skal slenge på meg litt sminke før en kaffikopp hos ei venninne -så blir det helt perfekt.. merkelig!!

Håret fordi det rett og slett er vanskelig å gjøre selv. Jeg er veldig glad i å stelle hår, og gjør det ofte på venninner. Men denne dagen skal veninna/forloveren min både sminke og stelle håret mitt :)

Anonymous poster hash: a5dc8...4ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...