ol93 Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Noen som har prøvd å brenne hårtuppene med stearinlys? Skal vist være veldig effektivt på slitte tupper, så du slipper å klippe tuppene. Da fjerner du bare det slitte, uten å få kortere hår. Man skal tvinne håret, så dra ett stearinlys lett igjennom noen ganger, dette gjør man gjennom hele håret.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Det må jo lukte aldeles pyton! Anonymous poster hash: 5d48b...4cd
ol93 Skrevet 5. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2014 Ja, det gjør det helt sikkert. Bare å vaske det etterpå
Rumle Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Jeg ville absolutt ikke prøvd det - jeg har (ufattelig nok) klart å få fyr på håret mitt ved uhell intet mindre enn tre ganger (!!!!), da jeg hadde langt hår .. og jeg kan love deg det både tar fyr ufattelig fort og det lukter virkelig ille! 3
Dricka Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Noe sånt noe gjør du bare en gang! Helst aldri! 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Ville styrt unna var jeg deg, du kan fort ende opp med at hele håret tar fyr. Hår brenner som barre pokker, om du ikke visste det. Anonymous poster hash: c1ae8...4b7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Jeg så på TV en gang at det var en kvinne som gjorde dette. Hun hadde skikkelig stygt hår. Anonymous poster hash: 8b562...deb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Hvem i allverden har funnet på dette "kjerringrådet"? Høres jo helt idiotisk ut, man utsetter seg for å tenne på mer enn bare tuppene. Hørt om god gammeldags saks? Anonymous poster hash: ee039...1c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå