Gå til innhold

Er jeg for snill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig snill av meg, krever lite, og aldri noe drama. Alltid blid og omsorgsfull.

Har fått høre av bestekompisen min at jeg er for snill, at skal jeg få en mann, burde jeg ikke være så snill hele tiden. Jeg er nok å veldig lett å ha med å gjøre, jeg interesserer meg litt for alt. Så vi kan prate om det meste, jeg kan bli med på det meste. Lager mat, ordner og styrer for mannen. Glad i sex og.

Det jeg tenker er at det kanskje blir litt kjedelig for en mann, de får aldri motstand.

Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 13846...bf2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det samme om meg selv, bare at jeg er en mann.

Anonymous poster hash: 8db0e...bd6
Skrevet

Kan ikke se for meg at mange menn mener det er negativt med en veldig snill jente, medmindre det er snakk om naiv/dumsnill/pushover.

Anonymous poster hash: 4e43b...4c3
  • Liker 1
Skrevet

Det finnes vel forskjellige typer motstand? Å gå inn for å være slem og avvisende for moro skyld f.eks er det vel færre som sitter pris på.

Jeg og føler at jeg er for snill til tider.

Kan likevel gi motstand i form av å være en saklig samtalepartner og det sittes sikkert pris på der og da, men jeg blir ikke tatt noe mer på alvor bare på grunn av det. Men jeg klandrer meg selv og litt fordi jeg mistenker at jeg ligger opp til det selv. Usikker på hvordan, men med min væremåte så viser jeg at en ikke trenger å ta meg på alvor heller, og at jeg ikke har noe behov for noe som helst. Trenger ingen penhet eller ærlige samtaler og mine menneskelige sider og følelser kan lekes med og så bli totalt ignorert så fort en blir lei av den leken.

Men det blir vel for kjedelig i lengden. Ikke er det spesielt moro for meg i lengden heller. Derfor ser jeg for meg i blant å bare gå ut døren og fortsette å gå, men så er det noe som drar meg tilbake hver gang, som om jeg glemmer hva det var jeg gikk fra. Så går det som regel bare en liten stund før jeg angrer på at jeg gikk tilbake til det. Pleier ikke å gå så lang tid før jeg blir minnet på om hvordan det føltes og er tilbake til det samme igjen før jeg aner det.

Så jeg har dessverre ikke så mange råd, men skal følge med på denne tråden, så kanskje jeg kan plukke opp noen selv også.

Anonymous poster hash: 20f5b...286
Skrevet

åpenhet*

Anonymous poster hash: 20f5b...286
Skrevet

Kan ikke se for meg at mange menn mener det er negativt med en veldig snill jente, medmindre det er snakk om naiv/dumsnill/pushover.

Enig, TS burde spørre hva kompisen mener med at hun er for snill.

Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg er litt naiv, men lar ingen tråkke på meg, eller behandle meg dårlig. Og jeg sier meningen min. Kompisen min har jo og sett meg sint, sett at jeg kan si fra. Men de sidene så han vel ikke i starten av vårt vennskap.

Så vet vel ikke helt hva han mener. Selv velger han damer som er mer spennende enn meg, men så er de utro mot han, og behandler han dårlig og.

Selv tenker jeg jo, at for en mann må det da være flott og ha en kjæreste som er blid, snill, omsorgsfull, stabil i humør, glad i sex, blir med på det meste, liker å lage mat og stelle for han.

Jeg er jo ute etter et seriøst forhold.

Skrevet

Hei! Har litt av det samme problemet, men det er bare dårlig kommunikasjon i mitt tilfelle.

Ts, du sier du er ute etter forhold, men hvordan formidler du dette? Hvordan er du i en dialog..?

Anonymous poster hash: 99f8c...540
Skrevet

Det høres litt kjedelig ut, ja. Virker som du da nesten lever for ham, med den stullingen og stellingen. Selv synes jeg det er mer tiltrekkende med folk som er opptatt av sine egne ting.

Anonymous poster hash: d9b0b...33d
Skrevet

Det høres litt kjedelig ut, ja. Virker som du da nesten lever for ham, med den stullingen og stellingen. Selv synes jeg det er mer tiltrekkende med folk som er opptatt av sine egne ting.

Men er du mann? Jeg hadde i hvert fall lett ønsket meg en snill kjæreste og synes ikke noen er kjedelige bare fordi de er snille.

Skrevet

Nå har jeg barn da. Så i starten av et forhold så treffes jo ikke vi så ofte, og da liker vel jeg og lage mat, hente kaffe til han osv. Men det er jo bare fordi vi møtes sjelden. Og de få gangene vi møtes, så er vi jo opptatt av hverandre begge to. Ellers er jeg jo opptatt av mitt eget liv, jeg studerer, har barn, venner, familie og jobber frivillig.

Skrevet

Jeg synes det er positivt! Hadde lett datet deg hvis jeg fikk muligheten. Sitter litt med samme spørsmålet bare fra en manns perspektiv :)

Har dog litt problemer med å åpne meg for hvem som helst. Men hvis kjemien er bra, så vil jeg gjerne dele litt mer av meg selv :)

Anonymous poster hash: 5ce87...ec6
Gjest Jessica-Oslo
Skrevet

Nå ser jeg etter en mann, og ikke kvinne.. men vil absolutt si at de egenskapene du presenterer er noen av de jeg virkelig verdsetter i en mann :) Vær stolt av deg selv for den du er!

Gjest Heartbeat
Skrevet

TS her. Takk for svar. Jeg er litt naiv, men lar ingen tråkke på meg, eller behandle meg dårlig. Og jeg sier meningen min. Kompisen min har jo og sett meg sint, sett at jeg kan si fra. Men de sidene så han vel ikke i starten av vårt vennskap.

Så vet vel ikke helt hva han mener. Selv velger han damer som er mer spennende enn meg, men så er de utro mot han, og behandler han dårlig og.

Selv tenker jeg jo, at for en mann må det da være flott og ha en kjæreste som er blid, snill, omsorgsfull, stabil i humør, glad i sex, blir med på det meste, liker å lage mat og stelle for han.

Jeg er jo ute etter et seriøst forhold.

Her beskriver du jo meg :fnise: Jeg er også slik, men kan stå på mitt og sette grenser :)

Skrevet

Jeg er veldig snill av meg, krever lite, og aldri noe drama. Alltid blid og omsorgsfull.

Har fått høre av bestekompisen min at jeg er for snill, at skal jeg få en mann, burde jeg ikke være så snill hele tiden. Jeg er nok å veldig lett å ha med å gjøre, jeg interesserer meg litt for alt. Så vi kan prate om det meste, jeg kan bli med på det meste. Lager mat, ordner og styrer for mannen. Glad i sex og.

Det jeg tenker er at det kanskje blir litt kjedelig for en mann, de får aldri motstand.

Hva mener dere?

Drømmedame. :blomst:

Skrevet (endret)

Enig i det.

Men samtidig er det også enkelte som føler behov for å teste snille partnere bare for å "se om de finner seg i hva som helst"- og slikt er vanligvis bare manipulerende og patetisk.

I startfasen strekker alle seg litt lengre for å imøtekomme hverandres behov, og ulike sider vil gjerne komme frem i naturlige settinger etter hvert uansett.

Alle har sine grenser, men også sine områder de er mer fleksible på.

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

haha..

Du skyver inn aksjer hos representanter av det motsatte kjønn på uvanlig vis...

Skrevet

Enig i det.

Men samtidig er det også enkelte som føler behov for å teste snille partnere bare for å "se om de finner seg i hva som helst"- og slikt er vanligvis bare manipulerende og patetisk.

I startfasen strekker alle seg litt lengre for å imøtekomme hverandres behov, og ulike sider vil gjerne komme frem i naturlige settinger etter hvert uansett.

Alle har sine grenser, men også sine områder de er mer fleksible på.

Er vel for det meste kvinner som driver på med dette. Menn er mer opptatt av kvinner ikke skal være naiv/dumsnill ovenfor andre trur jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...