AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hei :-) nå er det knappe 1,5 uke igjen til den store dagen. Redd jeg har glemt noe.. Glemte du noe? Noen tips til ting jeg bør huske på nå i sluttspurten? På forhånd takk ;-)Anonymous poster hash: 94c43...f61
NonJuan Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Hei :-) Åh dette blir sikkert bare et flåsesvar.... men JEG HÅPER DU IKKE GLEMMER Å GLEDE DEG OPPI ALT DETTE Ha en nydelig dag da den dukker opp Klem 3
Nelsonmandela Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Hvis du ikke har bestilt fotograf så vær obs og ikke klem kameraet hjemme
Pip-pip Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Et tips til fotografering: Tenk over hva slags bilder dere vil ta, og hvem som evt skal være med. Det er mange som i etterkant angrer på at det bare ble tatt "kule actionbilder" osv. En miks er bra Nyt dagen!
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Hvis du ikke har bestilt fotograf så vær obs og ikke klem kameraet hjemme Hæ?! Selvfølgelig bestiller man fotograf før en uke før, og brudeparet går da ikke med kamera selv....Anonymous poster hash: 9698f...a91
Gjest Daenerys Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Personlig hatet jeg å høre "nyt dagen" i ukene før, jeg var så stresset at jeg ikke visste hvor jeg skulle ta veien med alt som skulle organiseres Men nyte dagen, det gjorde jeg, for alt gikk som det skulle utrolig nok (pga god planlegging). Tannpirkere? Servietter til kakene? Kakespader? Vinåpnere? Snacks (potetgull f.eks)? Ring og bekreft blomster og kaker, og snakk med fotograf. Ellers, prøv å puste litt ekstra kvelden før
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #7 Skrevet 6. november 2014 Tannpirkere! Takk! Det hadde jeg glemt! ;-) fotograf er i orden, men skal tenke gjennom type bilder for det har jeg ikke ofret en tanke så langt.. Kaken skal jeg også ringe å bekrefte, lenge siden jeg snakket med bakeren om den. begynner å bli smått nervøs, redd vi har glemt noe viktig.. men på selve dagen er det for sent for det man har glemt så da skal jeg bare kose meg! :-) eget kamera tar vi nok ikke med, å ta bilder selv er nok det siste vi tenker på ;-)Anonymous poster hash: 94c43...f61
Brud2014 Skrevet 10. november 2014 #8 Skrevet 10. november 2014 Ang kamera så er det mange som liker å ha et kamera på hotellrommet (hvis dere ikke skal sove hjemme) og ta bilder av alt rotet når brudekjole og smoking ligger hulter til bulter. Vi hadde kameraet klart, men tok ingen bilder på rommet. Derimot stakk vi innom rommet og hentet kameraet på vei til nattbading med brudekjole og smokingskjorte på Jeg avtalte med forloverne mine at de skulle passe på at kjolen min lå fint på gruppebildene. Vi avtalte dessverre ikke med noen at noen skulle passe på at brudgommen så bra ut. Så den ene smokingkraven står rett opp på de fleste bildene.. Ellers et tips som jeg lærte her inne og som jeg er SÅ GLAD FOR at noen tipset meg om; hold brudebuketten ned, ned, ned. Mange holder den oppe ved brystkassa og dekker derfor masse av de fine detaljene på kjolen på vei opp/ned kirkegulvet. Se litt i speilet før du drar til kirka hva som ser bra ut Jeg er så fornøyd med kirkebildene! Lykke til, - det er sååå moro å gifte seg:D
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Vi skal sove hjemme sammen med babyen vår :-) skal faktisk ikke ha blomsterbukett men ellers hadde det vært et godt tips! Skal huske på å be forlovere passe på at vi ser bra ut på bildene :-) nå er det ikke mange dagene igjen! Skal å hente kjolen etterpå, og nappe brynene. Snart alt klart, men er nesten mer spent på fredagen når alt det siste skal på plass enn selve dagen ;-)Anonymous poster hash: 94c43...f61
Jade Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Gjestebok som gjestene kan skrive i! På annenhver side så dere kan lime inn bilder av gjestene på den andre siden. Hvordan skal dere få gavene med hjem? Hvil masse!!!! Lad opp 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå