Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Bruk fantasien og kom på 14 personer fra alt av tegneserier til skuespillere du hadde villet skulle sjekke inn på farmen i fantasien din
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Ellers takk. Anonymous poster hash: f6ebd...b5c 1
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Ellers takk. Anonymous poster hash: f6ebd...b5c Hva skal det bety?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Min fantasi er at farmen og alle andre realityshows legges ned og erklæres døde. Anonymous poster hash: 82ea3...ecc
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Min fantasi er at farmen og alle andre realityshows legges ned og erklæres døde. Anonymous poster hash: 82ea3...ecc Hvorfor kommenterer du her visst du bare skal hate? Dette er for de som liker farmen ikke de som hater den...
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 14 stk var litt drøyt. Men Juni Anker Hansen, kan jo sjekke inn.Anonymous poster hash: c8a3b...2c9
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 (endret) 14 stk var litt drøyt. Men Juni Anker Hansen, kan jo sjekke inn.Anonymous poster hash: c8a3b...2c9 Jeg søkte på hvor mange deltakere bruker å være med i starten og telte årets deltakere og det var 14 Jeg har litt spesiell humor til tider så jeg ser for meg masse forskjellige deltakere og hvordan tvekampene blir, jeg har litt av en fantasi Daffy duck og snurre sprett Bruce willis Pierce brosnan Richard fra glamour Alexandra joner Ash ketchum Postman pat Jack fra LOST Jensen ackles Ophra winfrey Dr phil Mario Link I årets sesong er det 6 utfordrere som kommer inn senere. Følgende er Luigi, sawyer fra lost, betty white, mike fra skattejegerne, homer og bart. 3 av de vil få bli Programleder er ricky gervais Uke 1, Postman pat blir storbonde og velger jensen ackles som førstekjempe, jensen velger mario som andrekjempe. Mario velger tautrekking og jensen vinner. Hvem blir neste storbonde? Litt barnslig humor men jeg føler meg i rette humør til dette nå Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie
Gjest crazycatlady Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Morsom tråd. Michael Stipe Bruce Willis Juni Anker Hansen (altså Juni, ikke Anette Hoff) Edel Hammersmark Gjervan DJ Dan Jack Bauer Amy Winehouse (om det er greit å ta med døde også) Carrie Bradshaw Madonna Donald Duck Rannveig Heitmann (kniiiiiis) Siv Jensen Kristin Halvorsen Vidar Theisen (noen må jo melde været også. )
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 (endret) Jeg liker virkelig å fantasere slik uansett om det kan bli litt barnslig, har tenkt og oppdatere forrige innlegg og beskrive hele første uka Morsom tråd. Michael Stipe Bruce Willis Juni Anker Hansen (altså Juni, ikke Anette Hoff) Edel Hammersmark Gjervan DJ Dan Jack Bauer Amy Winehouse (om det er greit å ta med døde også) Carrie Bradshaw Madonna Donald Duck Rannveig Heitmann (kniiiiiis) Siv Jensen Kristin Halvorsen Vidar Theisen (noen må jo melde været også. ) Unge eller voksne carrie? Hvem ville vært de 6 utfordrerne som hadde kommet inn senere? Eller hver og en kan bestemme hvor mange utfordrere de ville hatt Jeg skulle ta 4 men ville ikke ta vekk bart eller betty white hihi Endret 7. november 2014 av Big Jim Rennie
Gjest crazycatlady Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Jeg liker virkelig å fantasere slik uansett om det kan bli litt barnslig, har tenkt og oppdatere forrige innlegg og beskrive hele første uka Unge eller voksne carrie? Hvem ville vært de 6 utfordrerne som hadde kommet inn senere? Eller hver og en kan bestemme hvor mange utfordrere de ville hatt Jeg skulle ta 6 men ville ikke ta vekk bart eller betty white hihi Voksne. Utfordrere må jeg tenke litt på tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Gøy med slike tråder 1. Frank hehe 2. Tor Espen fra Jakten på kjærligheten 3. Per Sandberg 4. Harald Eia 5. Linn Skåber 6. Bård Tufte Johansen 7. Per Fugelli 8. Petter Nordthug 9. Lars Monsen 10. Else Koss Furuset 11. Gunilla Persson fra Svenske Hollywood fruer 12. Liv Signe Navasete 13. Lars Sponheim 14. Jan Thomas ser for meg det hadde blitt litt av en sesong haha!Anonymous poster hash: e84d2...98b
Gjest Winza Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 (endret) Uke 2. I forrige uke på farmen. Postman pat ble valgt som storbonde, de andre deltakerne var misfornøyde med lederstilen hans og rottet seg sammen, pat prøvde og berolige dem ned med at han bare prøver å gjøre en god leder jobb og noen slår seg til ro mens andre fortsatt er litt usikre på han. Ophra og dr phil begynner å få et godt forhold til hverandre og forholdet blir bare bedre ettersom uka går. I førstekjempe valget ble det jensen som ble valgt som førstekjempe. Alle de andre på laget var meget misfornøyde med valget fordi de føler jensen har bidratt til mye og at pat har noe personlig mot han. Det ble andre kjempe valg og jensen valgte mario, det var til slutt mario som måtte pakke sakene sine og dra da han tapte mot jensen i tautrekking. Det er nå 13 deltakere igjen som kjemper mot sjansen til å komme i finalen og vinne en bil og en hytte Episode 4 i uke 2 Ricky gervais kommer og lese opp farvell brevet. Hei kjære folk og venner, dette har vært en fin og lærerik uke, jeg skulle gjerne vært her lengre med dere men slik ble det nå ikke, nå er det hjem igjen til mushroom kingdom og spise noe sopp Og så sier ricky gervais. "Den neste storbonden er Link" Hva syns du om at du er blitt valgt til storbonde link? Nei det var litt uventa, hadde ikke forventa at jeg ville bli storbonde uansett om vi fikk litt god kontakt Resten av uke 2 kommer senere Endret 9. november 2014 av Big Jim Rennie
Gjest Winza Skrevet 9. november 2014 #14 Skrevet 9. november 2014 Da var det på tide med fortsettelsen av uke 2, som starter nå... Deltakerne går inn i huset og de diskusterer hvordan det vil bli med link som storbonde. Link sier han akter å gjøre det som skal til for at ukesoppdraget blir fullført. Imens så ligger dr phil og oprah ute i gresset og flørter med hverandre og snakker sammen. Imens så begynner pat og snakke med link og sier han ikke er fornøyd med at han er storbonde. Link sier at det får være ditt problem, jeg syns ikke du gjør noen god jobb her på gården... Begge to snur seg og går vekk. En gutt ankommer gården og leverer et brev hvor det står følgende "Hei dere nye innflyttere, jeg er frank. Eieren av gården og vil fortelle at jeg har en ubetalt gjeld så det kan hende det vil komme folk og fucke litt til for dere på gården, hadet" Daddy duck: Å gud dette er fryktelig, lurer på hva som kommer til å skje? Det blir natt og deltakerne hører noen liste seg forbi ute, snurre sprett løper ut og ser en fyr snike seg rundt og jager han vekk. Episoden er over Episode 5 i uke 2. Det er snart førstekjempe valg og link er usikker på hvem han skal velge, noen sier at han burde velge postman pat fordi de føler han er en sterk konkurrent. Pat sier til link at han ikke vil være fiender med han mens link bare ignorerer han og sier at han ikke gjør en god nok innsats på gården. Imens så får gården stor besøk av gjester som har med seg brus og potetegull. Alle deltakerne koser seg og mens det er kveld og de andre fester så sniker dr phil og oprah seg inn på låven og har seg Imens så skal ricky gervais vise oss hvordan man lager potetegull, han besøker maarud fabrikken og snakker med en av de ansatte, helen hestehøne. Så helen hvordan lager man potetegull? Helen: Nei det skal vi vise deg nå. det var nå engang en mann som var på besøk i usa og når han kom tilbake fortalte han om denne greia han hadde smakt som het chips. De andre fikk smake og likte det og bestemte seg for å lage seg sin egen variant. Slik ble maarud potetegull til, den dag i dag er det bare maarud som har lov til å bruke navnet potetegull. Ricky: Ja det var fint og opplysende. Helen: Nå skal jeg vise deg hvordan det produseres. De tar seg en tur rundt og ser. Ricky: Ja takk for fint besøk og fin historie Tilbake på gården, det er førstekjempe valg og alle er spent. Link: Først og fremst vil jeg si til alle at dere har gjort en god jobb og jeg vil ikke at noen skal dra ut men så er det slik jeg må velge en. Den som blir ukas første kjempe er Postman pat. Sorry pat men jeg syns ikke du har gjort en god nok jobb og mener du fortjener å bli sendt ut i tvekamp, ingenting personlig ment. Pat: Ja jeg respekterer valget ditt men syns du kunne bare vært ærlig mot meg og si at du misliker meg og bare ikke vil ha meg her, for dette er noe forbaska løgn. Link: Jeg tok valget basert på prestasjoner. Pat: Ja visst det er slik du føler det... Jeg skal nok kjempe for å komme tilbake. Pat reiser seg opp sint og forbanna og drar ut og smeller igjen døra. Episoda er ferdig Episode 6 kommer snart Btw, jeg redigerte bort steven gerald, tenkte feil. Det var ricky gervais jeg tenkte på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå