Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man stole på Gull-Adam?

Igår ble fikk jeg faktisk et tips fra Bjørklund, om å sende inn til Gull Adam.

Jeg er skeptisk..

Noen som har erfaringer? Og vet Gull Adam noe om diamanter?

Anonymous poster hash: 26e53...ba5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leverte inn et anheng en gang, og fikk noen kroner. Men problemet i ettertid var at de spammet meg med sms'er. De ville til og med komme på "hjemmebesøk" med kaffe og kaker (jeg skjønner ikke hva i all verden de tenker med en sånn type markedsføring, særlig overfor yngre aldersgrupper). De virker useriøse på meg pga den uønskede reklamen i ettertid, til tross for at jeg er i Brønnøysundregisteret. Det tok en del tid å bli kvitt den spamminga. Jeg kontaktet vel Forbrukerrådet til slutt.

Anonymous poster hash: 68b7c...2db

Skrevet

Kan man stole på Gull-Adam?

Igår ble fikk jeg faktisk et tips fra Bjørklund, om å sende inn til Gull Adam.

Jeg er skeptisk..

Noen som har erfaringer? Og vet Gull Adam noe om diamanter?

Hvilken Bjørklundbutikk var det som anbefalte deg å gå til GullAdam? Så vidt jeg vet driver da Bjørklund med dette selv?

Anonymous poster hash: 7ef21...607

Skrevet

Hvilken Bjørklundbutikk var det som anbefalte deg å gå til GullAdam? Så vidt jeg vet driver da Bjørklund med dette selv?

Det er en lokal, bitteliten Bjørklund forretning, kanskje de ikke har det tilgjengelig akkurat der :vetikke: Jeg vil også kvitte meg med det jeg ville få taksert, og det gjør vel Gull Adam.

Du med anhenget, du fikk penger for anhenget om jeg forsto det rett? Sendte du det inn via post, hvor lang tid tok det?

ts

Skrevet

Det er en lokal, bitteliten Bjørklund forretning, kanskje de ikke har det tilgjengelig akkurat der :vetikke: Jeg vil også kvitte meg med det jeg ville få taksert, og det gjør vel Gull Adam. Du med anhenget, du fikk penger for anhenget om jeg forsto det rett? Sendte du det inn via post, hvor lang tid tok det? ts Anonymous poster hash: 26e53...ba5

Jeg gikk direkte til et kontor de hadde bak Stortinget. Det var bare et billig, lite anheng, så fikk under hundre kroner. De taksterer ut fra hvor mye gull det er i smykket, ja. Aner ikke om man kan sende det i posten.

Bare ikke fyll inn mailadresse og tlfnr på noe skjema :)

Anonymous poster hash: 68b7c...2db

Skrevet

OBS : Gulladam er konkurs!!! Ikke send noe som helst til dem, da du ikke får penger tilbake!!!

Anonymous poster hash: b9c5b...4b3
  • Liker 1
Skrevet

Det er en lokal, bitteliten Bjørklund forretning, kanskje de ikke har det tilgjengelig akkurat der :vetikke: Jeg vil også kvitte meg med det jeg ville få taksert, og det gjør vel Gull Adam.

Du med anhenget, du fikk penger for anhenget om jeg forsto det rett? Sendte du det inn via post, hvor lang tid tok det?

ts

Så vidt jeg vet har alle Bjørklund-butikkene mulighet til å sende inn gull. Ville heller ha anbefalt en anerkjent kjede enn noe som virker så useriøst som Gull Adam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...