AlohaLady Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hei, Jeg har hatt mye smerter det siste månedene etter vi sluttet med prevensjon. Dette har som oftest dukket opp i forbindelse med eggløsning. I september ble det påvist en cyste og i oktober ble den fjernet da den var blitt dobbel i størrelse. Laproskopi ble utført samme dag eller dagen etter eggløsning og menstruasjon har ikke kommet etter dette.. Jeg er nå 11 dager "sen" men har lest så mye forskjellig på hvor normalt dette er... Er det noen som vet sikkert at dette er normalt og eventuelt har tips på hvor lenge jeg må vente eller om jeg eventuelt er gravid?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Vet du hvilken type cyste dette var? Siden du har hatt vondt lurer jeg på om dette har vært en sjokoldadecyste eller en endometriosecyste. Ved endometriosecyste og etter lap. Er det ikke unormalt å få mer vondt ved neste mens og at syklussen blir endret, sen eller tidlig.Anonymous poster hash: df0eb...e17
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Kan du være blitt gravid? Det skjer gjerne spontant etter lap der man får fjernet uønskede ting..Anonymous poster hash: df0eb...e17
AlohaLady Skrevet 5. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2014 Vet du hvilken type cyste dette var? Siden du har hatt vondt lurer jeg på om dette har vært en sjokoldadecyste eller en endometriosecyste. Ved endometriosecyste og etter lap. Er det ikke unormalt å få mer vondt ved neste mens og at syklussen blir endret, sen eller tidlig.Anonymous poster hash: df0eb...e17 Jeg har ikke fått beskjed om hva slag type cyste dette var enda, hvor lang tid tar det for en slik dyrkning? Jeg ble laproskopert den 14.10...
AlohaLady Skrevet 5. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2014 Kan du være blitt gravid? Det skjer gjerne spontant etter lap der man får fjernet uønskede ting..Anonymous poster hash: df0eb...e17 Jeg tok en graviditetstest på søndag, da ca. 7 dager etter forventet mens og den var negativ..
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Jeg har ikke fått beskjed om hva slag type cyste dette var enda, hvor lang tid tar det for en slik dyrkning? Jeg ble laproskopert den 14.10... Om dette var en vanncyste eller en blodfyllt sjokoladecyste skulle du hatt beskjed om da legen informerte deg etter lap. Det er helt vanlig på Ullevål. Væskefyllte cyster blir ikke sendt til dyrkning. Der er ikke noe å dyrke i dem. Når du har fått en negativ test, så er det nok syklussen din som er kommet i ulage som følge av påkjenningene psykisk og det fysiske inngrepet du har vært igjennom. Vær obs på at de neste menstruasjonene kan gjøre mer vondt enn vanlig. Anonymous poster hash: df0eb...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå