AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hei Har prøvd å ringe ivf klinikken på Riksen I 2 ukernå uten å komme gjennom. Har ringt nr 23072632 mellom 08-11 når de har tlf tid. Noen andre som har opplevd det samme ? Står på venteliste der siden august..skulle bare høre om status. Anonymous poster hash: 1a167...e82
Athene Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Sikker på at du har riktig nummer? Vakttelefon og telefontid skal bare brukes for de som er i gang med forsøk og behøver øyeblikkelige svar. Her svarer de normalt veldig raskt. Klinikken kan man ringe hele dagen. Her kan det være helt umulig å komme gjennom.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Kan du ikke bare ringe sentralborder og bli satt over/få bekreftet riktig nr da?....Anonymous poster hash: 6aecb...f8d
Nybegynner 2009 Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Hvilket tastevalg tar du? Det er kun sekretærene som har telefontid i det tidspunktet. Jeg har ikke slitt med å komme gjennom, men fikk tips av legen at ikke ring mandager for da er det opp mot 1 times ventetid. Sist satt jeg vel i 20 min så det er jo litt da.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #5 Skrevet 6. november 2014 kom gjennom idag. 4-5 mnd ventetid har de på rikshospitalet for tiden. Håper jeg kommer inn etter jul. Takk til de som tok seg tid til å svare Anonymous poster hash: 1a167...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå