AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Søsteren min har ønsket seg bakeutstyr til jul. Jeg tenkte å bestille fra ebay, ettersom økonomien er så som så.. Men jeg vet ikke hva jeg skal bestille. Har sett at det finnes bakesett fra feks wilton, men jeg synes det blir ganske dyrt.. Baker ikke så veldig mye selv, så hva er essensielt for jenter på den alderen å ha når det kommer til bakeutstyr? Slikkepott, visp? Trenger noen gode forslag. Anonymous poster hash: 4d091...671
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Cupcakesformer i silikon. Konfektformer i silikon. Underlag i silikon. Oppskriftbok. Måleskjeer, både norske og amerikanske mål. Kjevle. Boller (til å blande ting i). Teflonformer til kaker, brød etc Litersmål, norsk og amerikanske mål. Anonymous poster hash: 8acfe...9b8
Engel Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Muffinsformer i spreke farger og pyntesett! (altså sprøytepose med diverse tupper og farger, eller et sett som dette: http://www.cacas.no/Produkt/2105-0002) Evt en morsom slikkepott, kjevle, utsikkere m.m.
JHF Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 De har mye fint på Kitch'n i bakeutstyr. Godt utvalg og fine farger.
Clodrine Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Forkle, kjevle, muffinsformer, kakeutstikkere (på ebay har de et enormt utvalg) Se på haugenbok.no eller andre bokhandlere etter billige kokebøker/bakebøker beregnet for barn.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Tupperware har bakesett til barn. Finnes sikkert demoprodukter til redusert pris på finn.no el. Boller, muffinsformer ol. Har vel gjerne mammaen som hun kan låne? Men voksen kjevle pleier å være vanskelig å bruke før man har passert 10 år, avhengig av hvor stor8 åringen er. Mål og sikt fra Tuppervare er veldig greit for små hender. Da du måler opp og sikter mel direkte fra samme beholder. En mindre slikkepott eller deigskeape er også grei. Tenk ting som er peaktiske og kan brukes både i dag og når hun blir voksen. Tw har livstidsgaranti og er supergod kvalitet. Nei, jeg selger ikke, men er superfornøyd med å handle og bruke tw produkter.Anonymous poster hash: 3f478...347
Lillemini Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Syns dette forkle er så fint: http://m.ebay.com/itm/301251633372?nav=SEARCH Og til cupcakes: http://m.ebay.com/itm/281441309477?nav=SEARCH og http://m.ebay.com/itm/390929090733?nav=SEARCH
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Tusen hjertelig takk for alle tips så langt 😀Tar gjerne imot flere. Var jo faktisk endel ting her som jeg selv kunne tenke meg 😝 TSAnonymous poster hash: 4d091...671
melatonin Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 som nevnt har cacas og kitch`n mye fint og på jernia og. en kjøkkenvekt som er lett å bruke og fortå er kjekt, kakebokser med fine motiver, boller, flere typer strøssel og kakepynt, former, oppskrifter, fat.. masse å velge i og så gøy at en 8åring ønsker seg slikt!!
Supernova17 Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 De har bakeutstyr til barn på Europris.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Hvis hun har en favorittfigur (f.eks. Hello Kitty eller Frost) kan du finne pepperkakeformer med de som tema. Gode grytekluter/grillhansker er lurt å ha for et barn som skal bake. Finn noen som er tykke slik at hun ikke brenner seg. Eventuelt noen i silikon, men ikke gå for de billigste/tynneste. Gjerne noen rosa eller en annen yndlingsfarge slik at de er hennes. Tilbords har rosa slikkepotter med mariusmønster. Kjempesøte!Anonymous poster hash: 49995...f90
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #12 Skrevet 6. november 2014 Handler du fra ebay ville jeg kjøpt fra veletablerte selgere i Europa og USA. Jeg handler ikke ting som skal brukes til matlaging fra Kina (det billige er gjerne kopier og man vet aldri hva slags stoffer det er i det). Og hvor interessert og erfaren er hun? Jeg ville nok kjøpt kvalitet foran kvantitet. Og hva er tilgjengelig på kjøkkenet hun bruker, er det handmikser ol, hvis ikke et jo faktisk slike grunnleggende ting en ide.Anonymous poster hash: 650e6...4a4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #13 Skrevet 6. november 2014 Muffinsformer og utstyr. Cupcakes er jo en poppis for tiden:-) Anonymous poster hash: 1a966...4b1
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. november 2014 #14 Skrevet 7. november 2014 Som det ble nevnt over her: sats heller på kvalitet enn kvantitet. En ordentlig bakebolle, tresleiv, og slikkepott kan du bruke som grunnutrustning - og det trenger ikke koster all verden heller. Det viktigste er at bakebollen står støtt og har litt egenvekt. Kjøp søte pappformer til muffins, et par morsomme kakeutstikkere, og et desilitermål. Og kanskje litt ymse kakepynt. Jeg ville også ha laget ferdig f.eks. en muffinsmiks, hvor hun kun trenger å tilsette det våte (smør, melk/vannn/olje, egg) og skrevet oppskriften og instrukser på posen. Som du skriver, hun er bare åtte år, og interessene endrer seg raskt i den alderen. Hvis hun fortsatt er like begeistret neste år, så kan du supplere med mye av det andre som er nevnt her i tråden.
*Emma* Skrevet 8. november 2014 #15 Skrevet 8. november 2014 De har masse fint i muffinsformer og strøssel og slike på Etsy også. Det er jo fint. Dattern min (9år) ønsker seg en rosa slikkepott som hang på Cacas-stativet på Meny her vi bor. Kostet vel 69kr så ikke så ikke det heller
AnonymBruker Skrevet 8. november 2014 #16 Skrevet 8. november 2014 Fine cupcakes-former Fondant-"kniver" Hjerte-kakeform i forskjellige størrelser. Muffinsformer av stål. Bakematte til fondant/deig. Muffins-dispenser. (Dette produktet har fått mye skryt fra mennesker som har bestilt. .) Du kan finne ganske mye inne på ebay altså. Så klart er ikke alt like bra, men mye av det fungerer like bra som alt annet. Gjelder bare å finne riktig utstyr. Anonymous poster hash: 78bc9...08d
Christiania_Oslo Skrevet 10. november 2014 #17 Skrevet 10. november 2014 Kjevle(barnestr på nille og europris) Slikkepott(-----""-----) Muffinsformer Pepperkakeformer Bolle(i feks rosa) Måleskjeer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå