AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #1 Skrevet 5. november 2014 Hallo KG! Jeg har truffet en flott mann og vi har møttes ved to anledninger over tre uker. Vi er begge veldig opptatt med jobb og studier på hver vår kant, og har derfor ikke hatt anledning til å møtes oftere. Begge møtene var vellykket og vi hadde det gøy i lag. Vi har også rotet litt på vårt andre møte om det har noe å si. Så er jo greia at han aldri tar kontakt med meg først. Han har tatt kontakt først én gang, og det var når vi først added hverandre på FB. Jeg har tatt kontakt 5 ganger etter det. Vanligvis ville jeg tenkt at han ikke var så interessert lenger, men i og med at han viser oppriktig interesse for meg når vi først prater, og holder samtalen i gang får jeg følelsen av at han er interessert. Når vi har pratet har han sagt at han synes jeg er en flott jente, at han vil møtes igjen, at han synes jeg virker som en bra jente personlighetsmessig, at han vil bli enda bedre kjent og så gir han meg mange komplimenter, så jeg skjønner liksom ikke? Jeg har den siste tiden trukket meg litt tilbake for å se om han tar kontakt, men det har han ikke gjort... Det har gått over en uke siden sist vi pratet sammen. Jeg ser han ofte pålogget på sosiale medier, så det er ikke slik at han er opptatt hele døgnet. Hva er greia?! Kan han ikke bare slutte å gi meg forhåpninger når vi først prater dersom han ikke er interessert? Jeg fatter ikke..! Anonymous poster hash: a3a50...bc1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Enten så er han sjenert eller så er han bare høflig og ikke interessert. Du får nesten bare plukke opp de signalene du får Anonymous poster hash: 78b50...33d 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Jeg har det på samme måte med min date som jeg har datet i 4 måneder. Men vi møtes minst en gang i uken. Som oftest ca tre ganger i uken. Skjønner ikke hvorfor det er sånn. Anonymous poster hash: 2b7a5...8db
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Enten så er han sjenert eller så er han bare høflig og ikke interessert. Du får nesten bare plukke opp de signalene du får Anonymous poster hash: 78b50...33d Jeg tenker av og til at min date er sjenert. For det var en gang jeg tok opp tema om at jeg følte mye for han. Da sendte han et sjenert smileyhode som rødmet smilende og hadde hodet vendt nedover på facebook.Anonymous poster hash: 2b7a5...8db
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Enten så er han sjenert eller så er han bare høflig og ikke interessert. Du får nesten bare plukke opp de signalene du får Anonymous poster hash: 78b50...33d Jeg har også tenkt på dette, men skjønner ikke hvorfor han driver å sier at han vil bli bedre kjent, treffe meg mer osv. dersom han egentlig ikke vil det? Kan godt være at han er litt sjenert, men det får da være måte på Han virker egentlig ikke så sjenert mtp. at han gir meg mange komplimenter, sier han vil møtes igjen osv. Han hadde vel ikke turt å skrive slikt da. Hva skal jeg gjøre? Spørre han? Bare vente å se? Glemme han? ts Anonymous poster hash: a3a50...bc1 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #6 Skrevet 5. november 2014 Jeg har det nøyaktig som deg. Jeg har spurt min date om det før og da sier han at han er interessert. Men det fortsetter som før og jeg er et spørsmålstegn. Spør om han egentlig er interessert. Si at du føler at han kontakter deg lite. Anonymous poster hash: 2b7a5...8db
Lillie Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 Frustrerende, jeg kjenner til dette. Han jeg dater treffer jeg ikke ofte. Han er veldig opptatt, men vi har snakket om det og er inneforstått med det. Men plutselig blir det helt stille fra han, eller jeg får bare korte meldinger (jeg er nok bortskjemt, har hatt kontakt med han hver dag siden vi møttes). Jeg føler jeg blir litt famlende da, hva skjer liksom?? Jeg har pleid å være den som har tatt initiativ til å møtes, stort sett. Den siste uken nå har jeg bestemt meg for å ikke si noe om det. Da kom han på banen, spurte når vi skulle treffes igjen. Så vi er fortsatt "på" da, en periode var jeg usikker. Åh, denne datinga, ikke enkelt....Jeg er ny i dette, har ikke datet mye før så skal sikkert ikke mye til før jeg blir litt frustrert. Kanskje han mannen du treffer er veldig opptatt for tida. Kanskje han syns det er greit med lite kontakt. Jeg vet bare at jeg hadde ikke kommet til å "mast" om det, men så er jeg typen som ikke liker å "mase" og virke trengende/klengete.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #8 Skrevet 5. november 2014 Ts her Jeg hadde på en måte forstått det dersom vi hadde møttes flere ganger og hadde noe skikkelig på gang, at han ville roet litt ned på kontakten. Men vi har jo såvidt blitt kjent, hvis han slutter nå så blir det jo ikke noe mer? Jeg må vel bare se på handlingene hans da og ikke det han sier? Da er vel konklusjonen at han ikke er så veldig interessert. Kan noen menn svare? Anonymous poster hash: a3a50...bc1
Gjest Usminket Skrevet 5. november 2014 #9 Skrevet 5. november 2014 Jeg syntes dette høres litt rart ut. Er enig med deg TS at det er teit av han å si at han vil møtes igjen, bli bedre kjent og slike ting dersom han faktisk ikke er så veldig interessert. Jeg tenker at dersom en mann slutter å skrive, eller sjeldent tar initiativ til prat så er han faktisk ikke så veldig keen. Handling fremfor ord. 3
Gjest Minesveiper Skrevet 5. november 2014 #10 Skrevet 5. november 2014 Merkelig oppførsel. Ordene hans sier en ting, handlingene sier noe annet. Ville regnet med at han ikke er interessert om han ikke tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #11 Skrevet 5. november 2014 Merkelig oppførsel. Ordene hans sier en ting, handlingene sier noe annet. Ville regnet med at han ikke er interessert om han ikke tar kontakt. Ja, veldig merkelig. Jeg har egentlig alltid klart å tyde hva menn vil, men ikke med han her. Tror du det kan ha noe med at vi ikke bor i samme by? Det er en 2 timers togtur mellom oss. ts Anonymous poster hash: a3a50...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #12 Skrevet 5. november 2014 Ts her Jeg hadde på en måte forstått det dersom vi hadde møttes flere ganger og hadde noe skikkelig på gang, at han ville roet litt ned på kontakten. Men vi har jo såvidt blitt kjent, hvis han slutter nå så blir det jo ikke noe mer? Jeg må vel bare se på handlingene hans da og ikke det han sier? Da er vel konklusjonen at han ikke er så veldig interessert. Kan noen menn svare? Anonymous poster hash: a3a50...bc1 Hvis du vil høre det fra en mann 30+ here goes... Å leve opp til forventningene om å ta *kontakt* hele døgnet og ha konstant dårlig samvittighet for å ikke ha svart på en SMS eller glemt et smilefjes hele tiden stresser noe så enormt at en mister hele livsgnisten egentlig. Ha tellingen og føre regnskap sist en tok kontakt og initiativ og alt det der er og stressende og synes det er helt unødvendig. Fikk såpass nok personlig mot slutten av 20årene som gjorde at jeg ikke har tatt et eneste telefonnummer fra et kvinnfolk siden ei heller innledet noe forhold eller forsøk på sådan, det er 8år siden nå og jeg er ingen gammel mann. Anonymous poster hash: 4835e...f73 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #13 Skrevet 5. november 2014 Det er ikke sånn at jeg vanligvis teller hvem som ta kontakt først, men har bare merket dette med han imot med han aldri skriver først. Ja, så hva sier dere andre menn? Tror dere det at vi ikke bor i samme by har noe å si? Vi pratet jo om det og han mente det var uproblematisk. TsAnonymous poster hash: a3a50...bc1 2
Inwe Skrevet 5. november 2014 #14 Skrevet 5. november 2014 En sånn en har jeg og! Bare at vi bare har møttes en gang (skal forsåvidt møtes i morgen, så snart to). Han virker interessert, sier ting som tilsier at vi må møtes igjen og vil gjerne møtes når det blir tatt opp. Hender han sender en snap først i ny og ne, men det er sjelden. Han var veldig pratsom før vi møttes første gang. Er vant til at enten merker man at de er interessert med at de tar kontakt, eller så dabber det veldig fort av. Men her er det liksom ingen av delene, han holder samtalen i gang og virker interessert i livet mitt, men tar like kontakt selv. Han lette også opp hva vi skal finne på i morgen, og passet på at det skulle være noe som funket for begge.. Litt forvirret kan man si.. Har egentlig bare funnet ut at hvis han ikke vil ha kontakt får han slutte å svare eller si det direkte. Så jeg fortsetter å ta kontakt til det skjer. 1
Gjest Minesveiper Skrevet 5. november 2014 #15 Skrevet 5. november 2014 Ja, veldig merkelig. Jeg har egentlig alltid klart å tyde hva menn vil, men ikke med han her. Tror du det kan ha noe med at vi ikke bor i samme by? Det er en 2 timers togtur mellom oss. ts Anonymous poster hash: a3a50...bc1 Muligens. Vanskelig å si hvorfor, men realiteten er i alle fall at han ikke tar kontakt. Jeg tar kontakt med en dame jeg er interessert i bortsett fra hvis jenta har signalisert at hun ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #16 Skrevet 5. november 2014 En sånn en har jeg og! Bare at vi bare har møttes en gang (skal forsåvidt møtes i morgen, så snart to). Han virker interessert, sier ting som tilsier at vi må møtes igjen og vil gjerne møtes når det blir tatt opp. Hender han sender en snap først i ny og ne, men det er sjelden. Han var veldig pratsom før vi møttes første gang. Er vant til at enten merker man at de er interessert med at de tar kontakt, eller så dabber det veldig fort av. Men her er det liksom ingen av delene, han holder samtalen i gang og virker interessert i livet mitt, men tar like kontakt selv. Han lette også opp hva vi skal finne på i morgen, og passet på at det skulle være noe som funket for begge.. Litt forvirret kan man si.. Har egentlig bare funnet ut at hvis han ikke vil ha kontakt får han slutte å svare eller si det direkte. Så jeg fortsetter å ta kontakt til det skjer. Jeg har det likt. Jeg fortsetter å ta kontakt med daten min inntil han sier at han ikke vil mer, eller, inntil jeg ser at han slutter å møte meg. Jeg kan skrive: Møtes lørdag? da skriver han altid ja. Og jeg har bedt han gi beskjed hvis han ikke vil. Han finner aldri på unnskyldninger heller. Men det er altid meg som innleder kontakt på meldinger hver eneste dag omtrent!. Men han svarer med en gang, og jeg driver på litt til med det, inntil videre. For i virkeligheten er det jo alltid han som må ta intiativ til å kysse osv, så da er vi litt opp i opp kanskje.... Men jeg er usikker på hva han vil ja. Anonymous poster hash: 2b7a5...8db
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #17 Skrevet 5. november 2014 Hei igjen. Jeg klarte ikke la være så jeg kontaktet han nå i kveld. Vi pratet i over en time på FB om alt mellom himmel og jord. Han fortalte om livet sitt, og jeg om mitt. Men jeg måtte jo bare spørre han hvorfor han aldri tok initiativ til prat, og da sa han det var fordi han var veldig travel med familien sin akkurat nå Så da er han interessert da! ts Anonymous poster hash: a3a50...bc1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #18 Skrevet 6. november 2014 Hei igjen. Jeg klarte ikke la være så jeg kontaktet han nå i kveld. Vi pratet i over en time på FB om alt mellom himmel og jord. Han fortalte om livet sitt, og jeg om mitt. Men jeg måtte jo bare spørre han hvorfor han aldri tok initiativ til prat, og da sa han det var fordi han var veldig travel med familien sin akkurat nå Så da er han interessert da! ts Anonymous poster hash: a3a50...bc1 haha, da gjorde du det samme som meg. Jeg driver på å klarer ikke å la vær å ta kontakt med min date, selv om han nesten aldri tar kontakt med meg på meldinger. Men han vil møte meg. Det sier han, og det gjør han. Men jeg er usikker på hva han egentlig er ute etter. Er det sex eller er det noe annet? Jeg er blindt forelsket!. Trådstarter: Ja du vet jo aldri hvorfor de ikke tar kontakt. For de mest sjenerte mennene kan jo være litt merkelige, og det kan jo være at de er interesserte selv om de ikke tar kontakt.. Hvem vet? Anonymous poster hash: 2b7a5...8db
Nmtt Skrevet 6. november 2014 #19 Skrevet 6. november 2014 Hallo KG! Jeg har truffet en flott mann og vi har møttes ved to anledninger over tre uker. Vi er begge veldig opptatt med jobb og studier på hver vår kant, og har derfor ikke hatt anledning til å møtes oftere. Begge møtene var vellykket og vi hadde det gøy i lag. Vi har også rotet litt på vårt andre møte om det har noe å si. Så er jo greia at han aldri tar kontakt med meg først. Han har tatt kontakt først én gang, og det var når vi først added hverandre på FB. Jeg har tatt kontakt 5 ganger etter det. Vanligvis ville jeg tenkt at han ikke var så interessert lenger, men i og med at han viser oppriktig interesse for meg når vi først prater, og holder samtalen i gang får jeg følelsen av at han er interessert. Når vi har pratet har han sagt at han synes jeg er en flott jente, at han vil møtes igjen, at han synes jeg virker som en bra jente personlighetsmessig, at han vil bli enda bedre kjent og så gir han meg mange komplimenter, så jeg skjønner liksom ikke? Jeg har den siste tiden trukket meg litt tilbake for å se om han tar kontakt, men det har han ikke gjort... Det har gått over en uke siden sist vi pratet sammen. Jeg ser han ofte pålogget på sosiale medier, så det er ikke slik at han er opptatt hele døgnet. Hva er greia?! Kan han ikke bare slutte å gi meg forhåpninger når vi først prater dersom han ikke er interessert? Jeg fatter ikke..! Anonymous poster hash: a3a50...bc1 Jeg er akkurat i samme situasjon selv. Merkelig å lese...skulle tro jeg hadde skrevet dette i søvne. Men jeg traff en kar sammen med ei venninne for noen uker siden og fikk ganske bra kontakt til å begynne med. Snakke med hverandre på FB en del etter det. Ikke om noe spesielt, men om alt og ingenting. Så en lørdagskveld spurte han om jeg skulle ut, noe jeg ikke hadde planer om, men siden han sa at han hadde håpet på å treffe meg ute så var jeg ikke vond å be. Vi møttes, og han var nokså full, men kontrollerende full. Han kysset meg og vi hadde det jo koselig resten av kvelden. Dro hjem til hver vårs den kvelden. Ble dog invitert hjem til han for en drink. Neste dag møttes vi for å se kamp, men med venner til stede. Ingen kyssing og alt føltes veldig vennlig. Møttes igjen noen dager etterpå for å se en kamp, og da var jeg alene med han og hans kompis. Vi dro ut etter kampen og det endte jo med at vi kysse litt. Han var her ikke full, men lettere brisen. Jeg og! Jeg tok sjansen og spurte han om noe jeg lurte på, og det var om han gamet med meg. Noe han bekreftet at han ikke gjorde. Han fulgte meg til toget og ventet til det gikk. Neste dag skulle han hjem til England der han er ifra. Har ikke snakket med han på over en uke nå... Men jeg forstår at han er med venner og familie. FRUSTRERT.NO!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #20 Skrevet 6. november 2014 Jeg er akkurat i samme situasjon selv. Merkelig å lese...skulle tro jeg hadde skrevet dette i søvne. Men jeg traff en kar sammen med ei venninne for noen uker siden og fikk ganske bra kontakt til å begynne med. Snakke med hverandre på FB en del etter det. Ikke om noe spesielt, men om alt og ingenting. Så en lørdagskveld spurte han om jeg skulle ut, noe jeg ikke hadde planer om, men siden han sa at han hadde håpet på å treffe meg ute så var jeg ikke vond å be. Vi møttes, og han var nokså full, men kontrollerende full. Han kysset meg og vi hadde det jo koselig resten av kvelden. Dro hjem til hver vårs den kvelden. Ble dog invitert hjem til han for en drink. Neste dag møttes vi for å se kamp, men med venner til stede. Ingen kyssing og alt føltes veldig vennlig. Møttes igjen noen dager etterpå for å se en kamp, og da var jeg alene med han og hans kompis. Vi dro ut etter kampen og det endte jo med at vi kysse litt. Han var her ikke full, men lettere brisen. Jeg og! Jeg tok sjansen og spurte han om noe jeg lurte på, og det var om han gamet med meg. Noe han bekreftet at han ikke gjorde. Han fulgte meg til toget og ventet til det gikk. Neste dag skulle han hjem til England der han er ifra. Har ikke snakket med han på over en uke nå... Men jeg forstår at han er med venner og familie. FRUSTRERT.NO! Herregud, jeg kjenner jeg blir frustrert på dine vegne. Hva er det som feiler menn? Jeg lurer egentlig på hva som foregår i hodet dems når dem en dag er helt PÅ, og en annen dag hører man ingenting? Det er i vært fall merkelig når det går over en uke uten kontakt. Hvis det ikke har hendt noe alvorlig, så tenker jeg nesten at dem ikke var så interessert da. At det kanskje var et lite skuespill for å få seg noe? Sykt irriterendes! Min oppdatering: Jeg tok som sagt kontakt, og vi pratet ganske lenge nå sist på facebook. Han avsluttet samtalen med at han ville treffe meg igjen en dag. Tror du jeg har hørt noe etterpå? Nei.. Hvorfor i helvette sitter de å si at de er interessert, for å så ikke ta kontakt igjen? Er det bare en høflig måte å avvise på? Kanskje de dater flere jenter, og holder seg opptatt med det? Anonymous poster hash: a3a50...bc1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå