AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Jeg har vært i London , Tallinn og i Dublin alene. Nå vil jeg velge et nytt sted der jeg kan føle meg trygg på å treffe folk og få minneverdige opplevelser. Forslag? PS: jeg velger å reise alene en helg i året, for de som undrer. Anonymous poster hash: 347fa...ca0
Sign Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Kan ikke garantere minneverdige opplevelser, men København og Krakow er ok steder å reise alene til
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Roma Fantastiske folk, masse å se og god mat og drikke!Anonymous poster hash: fe470...e85 1
Taste of Slow Skrevet 7. november 2014 #5 Skrevet 7. november 2014 Jeg trived godt med å reise på egen hånd til alle typer destinasjoner. Jeg har vært i Roma alene, og det er en fantastisk by! Det med å treffe folk underveis har etter min erfaring mer med type overnatting man velger, enn med desitnasjon. Jeg har reist alene både i storbyer i Europa, og i månedsvis på egen hånd i Asia og flere Arfikanske land - og jeg treffer alltid spennende mennesker på veien. Tips for å treffe folk: bruk Airbnb, Couchsurfing eller hosteller der andre reisende bor, eller bruk Couchsurfing eller Meetups til å komme i kontakt med lokale eller andre reisende. Barcelona eller Berlin (jeg skal dit på egen hånd i helga!) er spennende steder. Om du skal på lang langtur alene en gang og ønsker superspennende reisemål ville jeg anbefale Ghana (jeg bodde der ett år nylig) eller Mongolia. Begge er trygge og veldig spennende destinasjoner!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #6 Skrevet 7. november 2014 Barcelona! Anonymous poster hash: 2c152...a1c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2014 #7 Skrevet 7. november 2014 Jeg trived godt med å reise på egen hånd til alle typer destinasjoner. Jeg har vært i Roma alene, og det er en fantastisk by! Det med å treffe folk underveis har etter min erfaring mer med type overnatting man velger, enn med desitnasjon. Jeg har reist alene både i storbyer i Europa, og i månedsvis på egen hånd i Asia og flere Arfikanske land - og jeg treffer alltid spennende mennesker på veien. Tips for å treffe folk: bruk Airbnb, Couchsurfing eller hosteller der andre reisende bor, eller bruk Couchsurfing eller Meetups til å komme i kontakt med lokale eller andre reisende. Barcelona eller Berlin (jeg skal dit på egen hånd i helga!) er spennende steder. Om du skal på lang langtur alene en gang og ønsker superspennende reisemål ville jeg anbefale Ghana (jeg bodde der ett år nylig) eller Mongolia. Begge er trygge og veldig spennende destinasjoner! I disse ebola-tider tror jeg de fleste vil skygge unna vest-afrika, selv om der ikke har vært noen utbrudd i Ghana. Anonymous poster hash: 135b0...5ff
Taste of Slow Skrevet 7. november 2014 #9 Skrevet 7. november 2014 I disse ebola-tider tror jeg de fleste vil skygge unna vest-afrika, selv om der ikke har vært noen utbrudd i Ghana. Anonymous poster hash: 135b0...5ff Det må vel være opp til hver enkelt å ta en vurdering av Anynym. Jeg hadde ikke hatt betenkninger med å dra til Ghana sånn som situasjonen er nå - men jeg hadde selvsagt fulgt med på utviklingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå