Pipzky Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Jeg er av typen, det trenger ikke være dyrt for å være fint, og så elsker jeg å gjøre ting billig. Så, jeg fikk mamma til å lage invitasjonene, og så har jeg laget egne bordkort. Vi skal lage bordoppsatsene selv, men får bukett og sånn herreblomst laget. Får svigerinna mi til å sminke og fikse håret. Kan det oppfattes som "billig" bryllup, eller høres det fint ut? Vi skal ha festen på et historisk hotell, og legger penger i fotograf.
FrixyGirl Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Jeg er av den typen som ikke gidder å legge i 100 000 pluss i bryllup selv. Jeg lager: invit, bordkort, program, takkekort etc selv. Har bryllupet på et lite koselig sted som ikke koster allverden for en helg og vi kan medbringe mat og drikke. Vi står for alt av mat og drikke både alkohol og alkoholfritt. Har ei venninne som fikser håret og sminken min. Mange vil si at ditt er "billig" samme som mitt. Men personlig føler jeg ikke hva brudeparet legger i seg selv og invit og sånn har så mye å si. Mer hva de legger i kvelden. Da tenker ikke jeg på betalar eller ikke. Men hvordan dere har planlagt dagen. Syns ingen har noe med hvor mye dere bruker på bryllupet. Og syns det er mer "personlig" enn "billig" å lage ting selv. Ikke alle som har muligheten til det
Pipzky Skrevet 4. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2014 Vi skal ha et lite bryllup, ca 25 gjester. Bare nær familie og nære venner. Synes det er kjekkere med min personlige smak og stil da, enn å gjøre alt fancy og flott, noe som ikke er meg i det hele tatt. Kompisene mine sier de kommer til å få sjokk for det er første gang de ser meg i kjole. 1
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Jeg mener mest at det er mer "personlig" bryllup enn "billig"". Nár en gjór det mer som bruden og brudgommen har lyst, og kanskje bryter en del av den vanlige bryllup's tradisjonen for vár tid. Synes det er mye artigere med et bryllup som representerer mer av personligheten til báde brud og brudgom, og det vil ogsá bli sá mye mer spessielt og minnes-verdig. Naturligvis er det ogsá fint med en typisk tradisjonell bryllup ogsá. Hver brudepar má ordne i stand som de liker det best. Vi hadde ikke noe typisk tradisjonell bryllup. Vi ble gift i en kirke, men til og med hva vi hadde i kirken var ikke akkurat det som er vanlig for de fleste bryllup. Vi hadde til og med en sang fra et metalband som var en av sangene vi ville spille der inne, men det passet skikkelig godt inn med vár bryllup's stil. Sá lenge brylluppet blir som brudeparet ónsker det og til glede for dem, sá er det dette som er aller viktigst. 1
Chloe- Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Gjestene kan uansett ikke se om sminken di kostet 5000,- eller 5,-.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2014 #6 Skrevet 6. november 2014 Jeg ønsker selv et rimelig og personlig bryllup. Som gjest ville jeg synes det var veldig personlig på måten dere gjør det på. Et bryllup er for å feire kjærligheten, ikke spe på tusenvis av kroner for å gjøre det så flott som mulig. Kjør på!! Anonymous poster hash: be349...ce7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå