AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei. Jeg er ei 24 år gammel jente som for to mnd siden gikk inn i et bdsm fordhold med en 11 år eldre mann. Det startet med min nyskjerrighet i forhold til en maktfull mann som er svært dominant. Han er ikke voldsom eller spesielt dominant andre stunder enn når vi er intime eller har sex. Han er utadvent, morsom om har mye selvironi, og vi har det morro sammen. Han kjører og bringer, kjøper mat og vi ser filmer, spiser is, i tilleg til sexen. Noen ganger presser han mine grenser helt til jeg faller i gråt, for så å bygge meg opp igjen med kjærlighet etterpå, mens andre ganger har vi bare "vaniljesex". Det hele er helt nytt for meg, og gjør meg derfor veldig forvirret. Jeg var veldig innstilt på at dette bare var sex fra min side i starten, og tenkte at det sikkert var det han også var (til tross for at han har sagt han er åpen for det meste, så lenge det er med rett person). Men som de fleste kjenner til, blandes det ofte inn følelser etterhvert. Og dette gjør meg ekstremt usikker. For det første er jeg usikker på hva han vil, vil han utvikle dette til mer enn bare sex, til et faktisk forhold? Har han andre partnere han gjør det samme med som meg? Jeg er helt blank her, og utrolig forvirret, og rett og slett litt redd for å spørre, fordi jeg da viser følelser og redd det vil skremme han, eller rett og slett bare sette meg selv i en såpass sårbar situasjon at jeg er redd for å bli såret... (han vet jeg fort kan knytte meg til folk pga mine daddyissues med at jeg mistet pappa som var mitt alt da jeg var 13 år, og at jeg er veldig redd for å bli såret, dette har jeg fortalt ham) Har noen noe formening om dette? tenker jeg helt idiotisk her? Hva er vanlig i et slikt forhold, vil den dominante alltid kun ha en sub / slave/ slut ? Eller vil de mer? Trenger noen råd og litt hjelp, jeg er helt oppgitt i dette sekund.... Anonymous poster hash: 7cb8b...7ea
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Dette må du snakke med ham om. Det bør du gjøre nå. Jeg har vært der du er i dag, og du må trå varsomt. Et slikt forhold kan være fantastisk når begge ønsker det samme mtp forpliktelser etc, men du kan også komme uforholdsmessig i minus i forhold til ham, og tro meg, det kan være ekstremt tungt å både avslutte og komme seg av. Anonymous poster hash: b123f...83a
Gjest Faerunpedia Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Bdsm har jo ingenting å si for hva han ønsker. Men du må rett og slett snakke med ham om hva han tenker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå