Litago Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Har aldri kjøpt noe via webben, men Banana Republic er en av yndlingsbutikkene mine. Elsker buksene der. Du får dem nemlig i tre ulike lengder og i ulike fasonger. Buksene sitter perfekt på de fleste!
Malou Skrevet 20. juli 2004 #4 Skrevet 20. juli 2004 I følge hjemmesiden deres ser det desverre ut til at de kun har butikker i USA og Canada. For øyeblikket sender de heller ikke til utlandet heller. Jennifer
Gjest Nane Skrevet 20. juli 2004 #5 Skrevet 20. juli 2004 Skjekk denne linken ang. shopping in USA http://www.dinside.no/php/art.php?id=98901&=katnav Kan forøvrig anbefale Banana Republic. Masse lekkert tøy, sko og vesker med kjempegod kvalitet. De har ofte salg og man kan ofte gjøre kjempe gode kupp.
Lula Skrevet 20. juli 2004 #6 Skrevet 20. juli 2004 Har sett meg ut en jakke på Banana Republic som jeg vil ha, men de shipper jo ikke hit
Malou Skrevet 20. juli 2004 #7 Skrevet 20. juli 2004 Ser ut til å være ganske så dyrt å bruke JetCarrier som gjest1 linker til også. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå