AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei jenter/damer! Har lenge hatt ett ønske om en slik ''bli ny'' dag, sånn som man gjerne ser i ukeblader og på TV ( tips til nye klær, sminke, hår ). Men, jeg ønsker ikke å melde meg på noe så ''offentlig'', om dere skjønner? Og lurer på om det finnes noen slike tilbud rundt omkring som foregår utenfor media!? ( Helst i Gjøvik/Lillehammer/Hamar regionen ). Noen som vet? Fortell gjerne om erfaringer og pris Anonymous poster hash: d6d98...44b
KineAnd Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Det finnes flere makeup-artister og stylister som tilbyr slikt Det er bare å google litt 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Det finnes flere makeup-artister og stylister som tilbyr slikt Det er bare å google litt Takk for svar Jeg har googlet litt, men greide ikke å finne noe i dette området. Jeg fant et kurs på Hamar, men det er ikke helt det jeg er på utkikk etter Så er jeg veldig interessert i å høre andres erfaringer. Virker som det er relativt stiv pris, så det er jo en fordel å bli fornøyd. Har blitt tilbudt ''modell for en dag'', men det er i Oslo. Selvom om det er gratis, så må man stille med egne klær + tid og penger. Og det blir ikke helt det samme, som det jeg spør etter Anonymous poster hash: 3f579...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå