AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei! Jeg holder på med sertifikatet nå, og lurer i den anledning på hvor lang tid du brukte på de ulike trinnene? Jeg er foreløpig på trinn 2, og læreren mener jeg skal ha x antall doble kjøretimer til for å komme videre til trinn 3. Dette samsvarer ikke med "kriterielisten" for å gå videre på trinn 3, og samsvarer heller ikke med de tilbakemeldingene jeg får av ham. Ifølge meg selv og lærer kan jeg nesten alle kriteriene for å kunne gå videre, og når jeg spør lærer om HVA jeg må øve på, får jeg faktisk ikke svar. Det blir bare snakket bort, og alle svar jeg får er diffuse. Jeg blir med andre ord litt usikker på om jeg har møtt på "en sånn en" som vil ha mest mulig penger av meg... Vet selvsagt at det er individuelle forskjeller, men jeg er interessert i å høre deres erfaringer. Anonymous poster hash: 7ac11...8b3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #2 Skrevet 5. november 2014 Jeg mener å huske at trinn 1 gikk fortest og trinn 3 mest sakte. Jeg måtte spørre om å komme videre siden jeg følte skolen bare tjente penger på meg. Anonymous poster hash: 6de4b...b4f
Gjest RompeRusk Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Om du føler deg usikker på om kjørelæreren utnytter deg for penger: bytt lærer/skole. Etter å ha brukt nesten ett år og ikke kommet meg lengre enn trinn 2 (og ukentlige dobbelttimer) byttet jeg kjørelærer. Etter halvannen mnd med den nye læreren tok jeg oppkjøring, og bestod med glans. Det finnes mange slue jævlig der ute, og de har 0 problemer med å utnytte usikkerheten din for penger. Dette er vel tilfeldigvis ikke i Bergen?
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #4 Skrevet 5. november 2014 Be om å få kjøre en vurderingstime med en annen kjørelærer ved samme skole. Da får du en annen oppfatning og vurdering av ferdighetene dine. Sunt for både deg og læreren.Anonymous poster hash: 94d7f...660
masekopp Skrevet 5. november 2014 #5 Skrevet 5. november 2014 Jeg brukte kun det man må ha av obligatorisk undervisning ifølge kjørelæreren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå