AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei! Har en 4 åring som plutselig er vanskelig å legge, tidligere har han sovnet på 15 20 min, men nå foregår det i timevis. Vi legger han kl20 . Er rolig å behersket, leser nattahistorie og sier god natt. Da er det igang: han kommer ut gang på gang..hisser seg opp, ser han er trøtt. Følger han tålmodig tilbake å sier at det er natta nå alle barn har lagt seg. Det går bra, men etter en time er stemninga dårlig mellom oss. Sint mamma og gråtende 4 åring. .. sånn går det han klarer ikke å falle til ro..Anonymous poster hash: 94d4b...5d7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Hei! Har en 4 åring som plutselig er vanskelig å legge, tidligere har han sovnet på 15 20 min, men nå foregår det i timevis. Vi legger han kl20 . Er rolig å behersket, leser nattahistorie og sier god natt. Da er det igang: han kommer ut gang på gang..hisser seg opp, ser han er trøtt. Følger han tålmodig tilbake å sier at det er natta nå alle barn har lagt seg. Det går bra, men etter en time er stemninga dårlig mellom oss. Sint mamma og gråtende 4 åring. .. sånn går det han klarer ikke å falle til ro..Anonymous poster hash: 94d4b...5d7 Har dere prøvd å legge han tidligere? Vi kan ha det slik av og til når barnet er overtrøtt og veldig sliten. (Åtte for øvrig er alt for sent for min snart fireåring). Anonymous poster hash: be861...82c
Engel Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Når står han opp om morgenen? For meg høres det ut som han er overtrøtt. Ville prøvd å legge han minst en halvtime tidligere. Vår gutt på 4 1/2 år er i seng (etter kveldstell og lesning på sengekanten) kl 19.15-19.30 senest, må det ellers er han trøtt og sliten dagen etter. 19.30 er egentlig litt for sent... Han må opp kl 6.45. De trenger mye søvn i den alderen, når de ikke sover på dagen lengre og leker og er aktive som bare det i barnehagen hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå