AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Vi har bestillt tur til mallorca i julen, men nå begynner jeg å angre litt. vi har en datter på 3 år som vi skal ha med oss. Hotellet ligger sånn til at vi må ta taxi til byen... Hva med barnesete? Har de barnesete i taxiene som i Norge? Det er jo litt krise om de ikke har? Vi har ikke noe barnesete da vi ikke har bil, burde vi kjøpe ett? Får man ta det med på flyet? Anonymous poster hash: c47f5...336
Maximillian Cohen Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Om du ringer på forhånd så lar det seg stort sett gjøre å få en taxi med barnesete.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Ville ikke tatt taxi på Mallorca uten barnesete. Trafikken er mye mer agressiv enn i Norge. Som et minimum kan du kjøpe en sittepute og ta med. Anonymous poster hash: 1e902...bb4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Vi har bestillt tur til mallorca i julen, men nå begynner jeg å angre litt. vi har en datter på 3 år som vi skal ha med oss. Hotellet ligger sånn til at vi må ta taxi til byen... Hva med barnesete? Har de barnesete i taxiene som i Norge? Det er jo litt krise om de ikke har? Vi har ikke noe barnesete da vi ikke har bil, burde vi kjøpe ett? Får man ta det med på flyet? Anonymous poster hash: c47f5...336 Uff, det å ta taxi i utlandet som ikke er planlagt på forhånd er ikke bare bare. Har opplevd at de kun har ei sånn pute eller ingenting. Men så må man komme seg fra flyplassen også.. Sjelden taxisjåførene har barneseter, synd at det er så forskjell. Husker en gang jg skulle ta taxi fra sentralbanestasjon i Oslo til et hotell, min datter var bare 7 mnd da så hun måtte jo ha sete. Ingen taxisjåfører som ville hente frem barnesete - helt til Erna (ja du elste riktig) kom meg til unnsetning og vi fikk sitte på i hennes bil - hun fikk lånt et barnesete. Men ja, det har blitt noen turer fra flyplass til hotell med taxi utlandet med bare pute under rumpa på frøkna 4 år. Anonymous poster hash: b1b9f...14f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Kjøp deg en Bubble Bum, genial sittepute med beltefører. Oppblåsbar, men sikkerhetsgodkjent. Selvsagt ikke like sikker som et sete med sidebeskyttelse, men vi har alltid med dette når vi reiser, de har sjelden ordentlige seter i taxier.Anonymous poster hash: 6896e...669
Gjest Magdalene Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 http://www.airportmallorcataxi.com/Flyplassen_Mallorca_Taxi.html Forhåndsbestille taxi med bilstol?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Vi har med sittepute når vi er på ferie med 4-åringen. Vi låner bil med skikkelig bilsete av familie der nede, men må ta taxi til og fra flyplassen. Puten er ikke noe problem å ha med på flyet (med eget sete får man egen håndbagasje, om det skulle bli noe problem putter vi bare hennes sekk i min og tar puten som hennes håndbagasje - men den har gått utenom hver gang hittil). Hun veksler på å sitte på den og i bare flysetet. Hun liker best puten, da kommer hun høyere opp. Det er på ingen måte optimalt, men det er mye bedre enn ingenting. Anonymous poster hash: 1eb2e...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå