Gå til innhold

Choke game/pick up

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det å fortelle? RSD scammer naive

Anonymous poster hash: 440c4...8bd
Gjest HowardRoark
Skrevet

Jeg mener å huske at flere av disse såkalte guruene har blitt avslørt som sjarlataner som selv har et drag godt under middels. Har sett noen av videoene de legger ut og det er ofte sørpe fulle og relativt gjennomsnittlige kvinner, som de selvsagt skryter opp som 'perfect 10s'.

For noen år tilbake kom det frem at en av de som selger bøker om hvordan man skulle ta kontakt med kvinner faktisk var en 35 år gammel jomfru, men han rasjonaliserte det med at selv om han var jomfru, så hadde han mestret det å faktisk ta kontakt, så dette kunne han lære vekk med god samvittighet, selv om han ikke mestret de påfølgende stegene.

Jeg husker også 'Jomfru i nød' på VG eller Dagbladet. En viss Goldenheim kommenterte til jomfruen at han synes det var svært merkelig at sjekkeguruene i serien skulle lære andre å sjekke damer, når de 'aldri fikk pult selv'. Han hadde angivelig sett de på byene helg etter helg, men aldri sammen med damer.

:)

Skrevet

Jeg har fulgt bloggene til enkelte av disse supergutta.

De er gjerne bra fyllesyke og inne i personlige kriser på søndagene.

Ikke desto mindre finnes det opplegg som fungerer. Men de har en tendens til å handle om å starte med å se seg sjøl annerledes og bygge opp fra et annet sted enn bare akkurat å fokusere på sjekkinga.

Skrevet

Mitt inntrykk er at de fleste i RSD har sånn dark triad-personlighet, eller utviklet dette.

Når Julien omtaler seg som Gud i flere av videoene sine, så lyser narsissismevarsellampen ganske kjapt for min del!

Anonymous poster hash: c6605...0c1
Skrevet (endret)

Jeg mener å huske at flere av disse såkalte guruene har blitt avslørt som sjarlataner som selv har et drag godt under middels. Har sett noen av videoene de legger ut og det er ofte sørpe fulle og relativt gjennomsnittlige kvinner, som de selvsagt skryter opp som 'perfect 10s'.

Det er jo sånn det skal være. Poenget med guruene er jo å lære bort hvordan man sjekker opp jenter(f.eks gå etter de som ser middels ut og har litt promille). Det hadde jo ikke vært noe poeng å se en som bare var dritkjekk eller var kjendis og derfor hadde draget.

Endret av Summers
Skrevet

Haha, gikk inn og så på noen av videoene til "Jeffy" etter å ha lest denne tråden. Var noe greier om å vise hvordan man oppfører seg på date. Har ikke sett noe av dette før, men dette var jo et freakshow uten like..

Driver og leker pingviner og dytter nesa opp i trynet på jenta. Haha

I tillegg virket ikke jenta særlig oppegående stakkars..Så har man den klovnen ved siden av han Jeffy som driver og gjeiper tunge som en unge..

Er det meningen at man skal ta dette seriøst? Mulig de har noen andre videoer som er bedre, men herregud haha.. Dette var en komedie i mine øyne.

Gjest HowardRoark
Skrevet

Det er jo sånn det skal være. Poenget med guruene er jo å lære bort hvordan man sjekker opp jenter(f.eks gå etter de som ser middels ut og har litt promille). Det hadde jo ikke vært noe poeng å se en som bare var dritkjekk eller var kjendis og derfor hadde draget.

Hvordan er det du skriver til meg et svar på det jeg skriver?

Formålet er vel mer eller mindre å lære andre menn å møte damer. Poenget mitt er at når du skal være en profesjonell skjørtejeger som driver med dette på fulltid og lærer det vekk til andre, så burde man kunne forvente litt mer enn hva man ser på disse videoene. Og man burde i hvert fall forvente at folk som selger bøker om å møte damer ikke selv er jomfru, men folk vil som vanlig bedras.

Skrevet

Gutta i rsd er veldig påvirket av livsstilen de lever. De har dratt ut 5-6 ganger i uken i flere år, og tar ikke dating og sjekking noe seriøst bortsett fra prinsippene de lærer vekk. Det som er gøy for instruktørene er å tøye grenser, det får de kick ut av. Å sjekke opp damer på en normal måte som de har gjort 1000x ganger før er lite gøy.

Anonymous poster hash: 1288e...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...