AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Siste mens var på 32 dager. IKM er 12/11. Midt av syklus hadde jeg så såre brystvorter, gikk over etter 4 dager. Så etter dette gikk det greit 1-2 dager, så ble begge brystene så ømme og "tunge". De er vonde og komme borti er sårt. Er dette graviditets tegn eller psyken som spillet meg ut? Tror det er for tidlig med test! Har aldri i mitt liv hatt slike bryst. Anonymous poster hash: c11ed...40a
lillemeg90 Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Jeg hadde veldig ømme tunge bryster før IKM:) de pleier å være litt ømme før mens til vanlig, men ikke så tunge! Hvor mange dpo er du da?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 I følge test på nett hadde jeg el 30/10. Men føler den har vært før, mtp. Slim og såre brystvorter. Men 6 dpo hvis jeg skal følge testen. Har så mye murring og. Anonymous poster hash: c11ed...40a
lillemeg90 Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Jeg hadde også mye murringer:) ta en test 10 dpo du:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå