AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei. Lurer på om noen vet om dette er en veldig sikker og bra stol? Den er jo så billig? Jeg har hatt den til første barnet, men da leide vi bare, og skal denne gangen kjøpe. Siden jeg var fornøyd (og siden vi fra før av har en base til denne, trenger to) og den er billig, så kunne jeg tenke meg denne på nytt. Men, ER den bra nok? http://www.jollyroom.no/produkter/akta-graco-logico-s-hp-inkl-base-svart Anonymous poster hash: faf4c...c18
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Se på hvordan den kommer ut av de siste testene av bilstoler. Det gjør du like godt selv som at andre skal bruke tid på å finne dette frem til deg. Men denne hører til de tyngre stolene. Vær og obs på at flere stoler ikke er gode nok mht. Isofix festene.Anonymous poster hash: aa5ea...1f6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Vi har hatt denne til 2 barn nå, er veldig fornøyd med den. Mest pga. den kan klikkes rett på akta graco vognene. Veldig lettvint når man skal innom butikken Anonymous poster hash: af070...405
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 Den er av de tyngre bilstolene ja, men detta var ikke problem for meg siden jeg alltid hadde liggene tralla i bagasjerommet som stolen klikkes på dersom jeg skulle lengre enn fra bilen til huset. Anonymous poster hash: af070...405
Teriyaki Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 (endret) Er den virkelig av de tyngste? Vi har også hatt denne bilstolen før, og jeg opplevde den som kjempelett. Besafe sin Izi sleep derimot er jo kjempetung i forhold. Edit: Når jeg søker opp setene, så veier Akta Graco 4,4 kg, mens Besafe sin Izi sleep veier 6,45 kg. Ganske stor forskjell der ja. Andre seter derimot, veier alt fra 3,5 til 3,9 kg. Jeg har i alle fall aldri vært plaget av at setet var tungt. Endret 4. november 2014 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Den er av de tyngre bilstolene ja, men detta var ikke problem for meg siden jeg alltid hadde liggene tralla i bagasjerommet som stolen klikkes på dersom jeg skulle lengre enn fra bilen til huset.Anonymous poster hash: af070...405 Hvilken trille hadde du til stolen, og måtte du kjøpe adaper i tillegg? Anonymous poster hash: faf4c...c18
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #7 Skrevet 5. november 2014 TS her: Valgte å gå for denne stolen! Den kom bra ut i en test jeg leste, med karakter 8, hvor testvinneren hadde karakter 9, og sånn som jeg tolket testen gikk det på andre ting enn sikkerheten på stolen. Blant annet at den ikke har kommet med isofix enda, men basene er så lette å montere med belte at det gjør ikke oss noe. Hvis noen vet om en veldig rimelig trille man kan klikke setet på, eller om det går an å kjøpe et adapter til Emmaljunga, så hadde det vært flott med et tips. Har prøvd å søke på nettet, men finner ikke ut av det. Anonymous poster hash: faf4c...c18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå