Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Seajewel
Skrevet

Hva kjøper dere til venninnene dere? Trenger gode tips! Ikke for dyrt. Sånn 150-200-ish.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yankee candle...

Skrevet

Har kjøpt litt forskjellig: sminkekoster, vin, skjerf, lys, søte krus, lysholdere, gavekort, pysjamas osv..

Skrevet

Duftlys, dusjsåpe e.l. med god lukt fra f.eks. The Body Shop, smykker, små interiørting som putetrekk eller lyslykter, godteri, kosmetikk som neglelakk eller lipgloss, bøker...

Skrevet

Som oftest kjøper jeg gavesett fra feelunique. Shampoo og balsam det ene året, stylingprodukter det neste osv. Kanskje en liten morsom bok vedsiden av, også pakker jeg det inn fint.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Har kjøpt god kaffe og/eller te, litt eksklusive marmelader/syltetøy, tørket sopp, fin olivenolje, krydder, kortreist solbærsaft og annet som kan brukes opp til de venninnene som jeg fremdeles kjøper gave til (vi kuttet ned en del for noen år siden). Dette passer godt til mine venner, som har interesse for mat og samtidig har alt de trenger av ting og tang ellers.

Stort sett kjøper jeg ting jeg også ville likt å få selv.

Neste år vurderer jeg å lage kirsebærlikør som venninnegave. Litt for sent i år...

Skrevet

Kuttet venninnegaver da jeg var 19, og har aldri angret. Mye bedre å gi fine gaver til bursdagen, og kun kort til jul. Til jul blir det nok å tenke på for alle uansett.

Anonymous poster hash: 65a77...7e1

• Liker 1
Skrevet

Fleecestrømpebukse (fra cubus) og termoskopp fra bodum :smilorange:

Skrevet

Sokker med morsomme motiver hvis jeg kommer over noe som passer til akkurat den venninnen, kaffe i form av hele kaffebønner fra spesialbutikk, strikkebok med geniale oppskrifter (hvis hun vil kan hun strikke noe fra den som julegave til meg til neste år :D ), refleks med stilige motiver til de som er ute og vandrer en del langs gatene i mørket, favorittsjokoladen.

Anonymous poster hash: 67678...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...