Gå til innhold

Passende hevn på verdens dårligste sjef?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på fredag tilgang til sjefens kontor og en ypperlig anledning til å gjøre ugagn. Har allerede sett på prompelukt på boks, men de varer bare i tre timer.. Hva kunne dere tenkt dere å gjøre mot sjefen? Gi tilbakemelding her så lover jeg gjøre opp for alle skadelidde arbeidstakere!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Du har ikke vurdert å bytte jobb da…?

• Liker 13
Skrevet

Du har ikke vurdert å bytte jobb da…?

Er på vei ut ja, så en kan se på dette mer som en avskjedspresang..

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er vel bare å samle alle viktige papirer i en haug på gulvet og lage bål. Klipp over alle ledninger du finner med spesialtang også.

Men seriøst, sjefen kommer jo til å skjønne det er deg uansett.

Endret av Evilposelos
  • Liker 4
Skrevet

Det er vel bare å samle alle viktige papirer i en haug på gulvet og lage bål. Klipp over alle ledninger du finner med spesialtang også.

Jeg liker tankegangen din! Men hadde tenkt på noe litt mindre "sporbart" og litt mer lovlig..?

• Liker 1
Gjest paramount
Skrevet

Jeg har på fredag tilgang til sjefens kontor og en ypperlig anledning til å gjøre ugagn. Har allerede sett på prompelukt på boks, men de varer bare i tre timer.. Hva kunne dere tenkt dere å gjøre mot sjefen? Gi tilbakemelding her så lover jeg gjøre opp for alle skadelidde arbeidstakere!

Gjem en liten melkekartong et eller annet sted...åpen selvfølgelig...Det lukter ikke godt etterhvert.. :fnise: Eller en bananbit....bananfluer er gøy...NOT :)

• Liker 1
Skrevet

Passende nick i hvert fall!

Men du vil vel ha en god attest der i fra? Da er det ikke så lurt å gjøre noe slemt mot sjefen. Tror du vinner mer på å gå der i fra med hodet hevet, uten å ha gjort noe ugang.

Skrevet

Reker i gardinstanga eller lignende sted som er vanskelig å spore opp.

Fyll hele kontoret med ballonger/baller som i ballbasseng.

Dekk alt på kontoret med aluminiumsfolie.

Anonymous poster hash: 845e0...e2c
  • Liker 4
Gjest paramount
Skrevet

Reker i gardinstanga eller lignende sted som er vanskelig å spore opp.

Fyll hele kontoret med ballonger/baller som i ballbasseng.

Dekk alt på kontoret med aluminiumsfolie.

Anonymous poster hash: 845e0...e2c

:bolledeig:

Skrevet

Du lever opp til navnet ditt, ja. Med en holdning som du utviser her, tviler jeg sterkt på at sjefen er den verste av dere to.

Anonymous poster hash: 13c02...b7a
  • Liker 6
Skrevet

Støtter den med reker i gardinstanga! Haha

Det gjorde venninnen min når hun flyttet ut fra typen sin fordi han var utro! Beste ever!!

Anonymous poster hash: 23083...ec0

• Liker 4
Skrevet

Du lever opp til navnet ditt, ja. Med en holdning som du utviser her, tviler jeg sterkt på at sjefen er den verste av dere to.

Det finnes sikkert en parallelltråd her som omhandler hvordan en terroriserer ansatte..

Skrevet

Gjem en liten melkekartong et eller annet sted...åpen selvfølgelig...Det lukter ikke godt etterhvert.. :fnise: Eller en bananbit....bananfluer er gøy...NOT :)

:fnise:

Skrevet

Men seriøst, sjefen kommer jo til å skjønne det er deg uansett.

Ikke om det er noe hun kunne ha gjort selv; oi, jeg glømte visst å rydde inn melka eller oi, var det der jeg la rekene..

Skrevet

Det gjorde venninnen min når hun flyttet ut fra typen sin fordi han var utro! Beste ever!!

Anonymous poster hash: 23083...ec0

kul venninde!

Skrevet

Ikke om det er noe hun kunne ha gjort selv; oi, jeg glømte visst å rydde inn melka eller oi, var det der jeg la rekene..

Hvem legger reker i gardinstanga ved et uhell..? :fnise:

• Liker 7
Skrevet

Det finnes sikkert en parallelltråd her som omhandler hvordan en terroriserer ansatte..

Ser ikke helt hvordan det gjør deg mindre riv, ruskende gal med solide psykopatiske tendenser?

• Liker 1
Skrevet

Og ødelegg for alle på arbeidsplassen.

Dette er en stygg trolletråd!

Anonymous poster hash: 6210f...9af

• Liker 2
Skrevet

Og ødelegg for alle på arbeidsplassen.

Dette er en stygg trolletråd!

Anonymous poster hash: 6210f...9af

Det er bare snakk om å "trolle" litt inne på kontoret til sjefen, ikke mer enn det går utover henne selvsagt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...