Hespetre Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Jeg har på fredag tilgang til sjefens kontor og en ypperlig anledning til å gjøre ugagn. Har allerede sett på prompelukt på boks, men de varer bare i tre timer.. Hva kunne dere tenkt dere å gjøre mot sjefen? Gi tilbakemelding her så lover jeg gjøre opp for alle skadelidde arbeidstakere! 1
Gjest bustyvel Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Du har ikke vurdert å bytte jobb da…? 13
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2014 Du har ikke vurdert å bytte jobb da…? Er på vei ut ja, så en kan se på dette mer som en avskjedspresang.. 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 (endret) Det er vel bare å samle alle viktige papirer i en haug på gulvet og lage bål. Klipp over alle ledninger du finner med spesialtang også. Men seriøst, sjefen kommer jo til å skjønne det er deg uansett. Endret 4. november 2014 av Evilposelos 4
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 4. november 2014 Det er vel bare å samle alle viktige papirer i en haug på gulvet og lage bål. Klipp over alle ledninger du finner med spesialtang også. Jeg liker tankegangen din! Men hadde tenkt på noe litt mindre "sporbart" og litt mer lovlig..? 1
Gjest paramount Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Jeg har på fredag tilgang til sjefens kontor og en ypperlig anledning til å gjøre ugagn. Har allerede sett på prompelukt på boks, men de varer bare i tre timer.. Hva kunne dere tenkt dere å gjøre mot sjefen? Gi tilbakemelding her så lover jeg gjøre opp for alle skadelidde arbeidstakere! Gjem en liten melkekartong et eller annet sted...åpen selvfølgelig...Det lukter ikke godt etterhvert.. Eller en bananbit....bananfluer er gøy...NOT 1
Gjest Evans Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Passende nick i hvert fall! Men du vil vel ha en god attest der i fra? Da er det ikke så lurt å gjøre noe slemt mot sjefen. Tror du vinner mer på å gå der i fra med hodet hevet, uten å ha gjort noe ugang.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Reker i gardinstanga eller lignende sted som er vanskelig å spore opp. Fyll hele kontoret med ballonger/baller som i ballbasseng. Dekk alt på kontoret med aluminiumsfolie. Anonymous poster hash: 845e0...e2c 4
Gjest paramount Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Reker i gardinstanga eller lignende sted som er vanskelig å spore opp. Fyll hele kontoret med ballonger/baller som i ballbasseng. Dekk alt på kontoret med aluminiumsfolie. Anonymous poster hash: 845e0...e2c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Du lever opp til navnet ditt, ja. Med en holdning som du utviser her, tviler jeg sterkt på at sjefen er den verste av dere to. Anonymous poster hash: 13c02...b7a 6
Gjest 2JZ Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Støtter den med reker i gardinstanga! Haha
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Støtter den med reker i gardinstanga! Haha Det gjorde venninnen min når hun flyttet ut fra typen sin fordi han var utro! Beste ever!!Anonymous poster hash: 23083...ec0 4
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 4. november 2014 Du lever opp til navnet ditt, ja. Med en holdning som du utviser her, tviler jeg sterkt på at sjefen er den verste av dere to. Anonymous poster hash: 13c02...b7a Det finnes sikkert en parallelltråd her som omhandler hvordan en terroriserer ansatte..
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #14 Skrevet 4. november 2014 Gjem en liten melkekartong et eller annet sted...åpen selvfølgelig...Det lukter ikke godt etterhvert.. Eller en bananbit....bananfluer er gøy...NOT
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 4. november 2014 Det er vel bare å samle alle viktige papirer i en haug på gulvet og lage bål. Klipp over alle ledninger du finner med spesialtang også. Men seriøst, sjefen kommer jo til å skjønne det er deg uansett. Ikke om det er noe hun kunne ha gjort selv; oi, jeg glømte visst å rydde inn melka eller oi, var det der jeg la rekene..
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #16 Skrevet 4. november 2014 Det gjorde venninnen min når hun flyttet ut fra typen sin fordi han var utro! Beste ever!!Anonymous poster hash: 23083...ec0 kul venninde!
Raven Emerald Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Ikke om det er noe hun kunne ha gjort selv; oi, jeg glømte visst å rydde inn melka eller oi, var det der jeg la rekene.. Hvem legger reker i gardinstanga ved et uhell..? 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Det finnes sikkert en parallelltråd her som omhandler hvordan en terroriserer ansatte.. Ser ikke helt hvordan det gjør deg mindre riv, ruskende gal med solide psykopatiske tendenser? Anonymous poster hash: 13c02...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 Gjem en liten melkekartong et eller annet sted...åpen selvfølgelig...Det lukter ikke godt etterhvert.. Eller en bananbit....bananfluer er gøy...NOT Og ødelegg for alle på arbeidsplassen. Dette er en stygg trolletråd!Anonymous poster hash: 6210f...9af 2
Hespetre Skrevet 4. november 2014 Forfatter #20 Skrevet 4. november 2014 Og ødelegg for alle på arbeidsplassen. Dette er en stygg trolletråd!Anonymous poster hash: 6210f...9af Det er bare snakk om å "trolle" litt inne på kontoret til sjefen, ikke mer enn det går utover henne selvsagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå