AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Ser stadig folk påstå at de har forlagt eller glemt regninger til strøm, tlf, årsavgift og at dette har skapt div problemer. Det jeg da alltid lurer på er hvorfor bruker de ikke autogiro eller E-faktura? Er det noen som helst god grunn til å ikke i det minste bruke E-faktura? Jeg får omtrent ikke regninger i posten lenger og om jeg får det sjekker jeg ikke alltid om det er mulig å få E-faktura fra vedkommende firma i fremtiden. Andre der ute som gjør som meg og synes disse ordningene er geniale?Anonymous poster hash: c79bf...fec 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Enig i at efaktura/autogiro er genialt, men når alt er automatisert er det fort gjort at det faller ut av bevisstheten, og man glemmer å følge med og å sjekke om man faktisk har dekning på konto. Anonymous poster hash: f65df...837
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #3 Skrevet 5. november 2014 Kan ikke se noen som helst grunn til ikke å benytte e-faktura. Anonymous poster hash: b8d2b...d84
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå