AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Er ute å reiser, så ordnet det slik med posten at den ble sendt hjem til mine foreldre, men så hadde tydeligvis brev med telefonregning og noen andre brev havnet i min postkasse på hjemmeadressen min og det endte med at siden ingen visste at de lå der, ble telefonen stengt. Logget på telenor og mine sider der jeg fikk hentet fakturainfo og betalt tlf. regningen, dette var tidligere i dag kl.12.00 På telefonen når man prøver å ringe ut får jeg beskjed om at telefonen åpnes 5-7 dager etter registrert betaling, men en jeg snakket med over internett sa at det hadde skjedd med han før og da ringte han bare til telenor dagen etter og de sjekket at det var betalt og han fikk åpnet abonnementet. Hvordan kan jeg få tak i de når jeg ikke kan ringe ut? går det an å sende mail eller noe? har ingen i nærheten jeg kan låne telefon fra siden jeg er i Himalaya. og hvis jeg får tak i dem iløpet av morgendagen, kan de åpne abonnementet igjen da, siden jeg betalte kl 12 i dag tidlig må de jo ha fått det inn til imorgen. Anonymous poster hash: dda3c...c9b
Neket Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Send dem en direktemelding på Facebook. Det funker ikke via mobil da. 1
Glitnir Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Be noen ringe for deg? Skype? Og velg autogiro til neste gang...
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 https://www.facebook.com/telenornorge/timeline , trykk på direktemelding. Jeg vet ikke med telenor, men netcom har akkurat det samme og de løser problemer der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå