Gå til innhold

Har dere fått gode resultater etter hipthust?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg trener hip thrust fire ganger i uka med vekt stang og med føttene oppå en kasse og jeg synes det svir godt i rumpa. Det er gode resultater jeg har fått om meg ikke innbiller meg det og det er noe jeg ikke gjør. Rumpa mi er blitt bra stor etter det.

Har dere prøvd dette og fått resultater, har dere noen tips til hvordan man kan få den mer effektiv?

Endret av Mørksjokolade
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Fire ganger om dagen…? Hørt om restitusjon du eller? Lover deg at treningen din blir mer effektiv om du hviler litt innimellom! Og varierer øvelsene (f.eks. bulgarske utfall).

• Liker 1
Skrevet

Fire ganger om dagen…? Hørt om restitusjon du eller? Lover deg at treningen din blir mer effektiv om du hviler litt innimellom! Og varierer øvelsene (f.eks. bulgarske utfall).

ja, men nå mente jeg i uka og ja jeg varier. Nå ville jeg høre resultater etter hip thrust

Gjest bustyvel
Skrevet

ja, men nå mente jeg i uka og ja jeg varier. Nå ville jeg høre resultater etter hip thrust

Fire ganger i uka hørtes bedre ut ja. :) Jeg bruker hip thrust, men vanskelig å si om akkurat den øvelsen alene forbedrer rumpa da jeg kjører endel andre tunge rumpeøvelser i tillegg. Men du kan jo variere hop thrusten også, feks. ved å ha beina på en sånn bosu-ball, bruke strikk rundt knærne, ett beins hip thrust etc..

Skrevet

Fire ganger i uka hørtes bedre ut ja. :) Jeg bruker hip thrust, men vanskelig å si om akkurat den øvelsen alene forbedrer rumpa da jeg kjører endel andre tunge rumpeøvelser i tillegg. Men du kan jo variere hop thrusten også, feks. ved å ha beina på en sånn bosu-ball, bruke strikk rundt knærne, ett beins hip thrust etc..

Jeg trener og rumpa på TRX <3

Gjest daisydaisy
Skrevet

Jeg velger å tro at jeg har fått gode resultater av hip thrust.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...