AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Altså, samboer og jeg har hatt hyppig sex i 3 år og han kommer i meg så å si hver gang, kanskje 4 ganger i uka. Jeg går på p-pillen, men vi har ikke kommet på en smell å blitt gravid. Er p-pillen drit bra eller er jeg/sterile? Anonymous poster hash: 8aea3...b45
Gjest Livmora Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Du er nok bare flink til å ta pillen din :-) 4
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #3 Skrevet 4. november 2014 Du er nok bare flink til å ta pillen din :-) Men i tre år a gitt? haha! Anonymous poster hash: 8aea3...b45
Gjest Livmora Skrevet 4. november 2014 #4 Skrevet 4. november 2014 (endret) Men i tre år a gitt? haha! Anonymous poster hash: 8aea3...b45 Jeg har heller aldri blir gravid. Går på p-pillen og har sex 6-12 ganger i uken. Har alltid vært nøye på pillen min:-) De man hører om som blir gravid på p-piller er nok et fåtall av de som bruker de. Ofte hører man kun dårlige erfaringer, mens de gode blir gjemt litt i skyggen. Endret 4. november 2014 av Livmora
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #5 Skrevet 4. november 2014 Så sant du går på p-piller så er sjansen for å bli gravid veldig liten, det er jo liksom hele poenget med p-pillen. Anonymous poster hash: 801c4...f7a 21
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #6 Skrevet 4. november 2014 Det er jo meningen at det skal være veldig vanskelig å bli gravid så lenge man tar pillene riktig. Ellers hadde jo hele poenget med p-piller forsvunnet. De fleste som blir gravide på pillen har gjort noe feil (hatt spysjuka/diare, glemt piller eller tatt piller veldig forsinket). Anonymous poster hash: 1d40d...136 6
Gjest Ciegus Skrevet 4. november 2014 #7 Skrevet 4. november 2014 Men i tre år a gitt? haha!Anonymous poster hash: 8aea3...b45 Det hadde jo vært katastrofe om p-pillen bare fungerte i ett år, syns du ikke? Da hadde den vært ganske dårlig. Mange går jo på pillen i 10-15-20 år. Hadde blitt MANGE uplanlagte barn rundt om hvis pilla bare skulle vært sikker i 1 år eller 2... 4
minister-mio Skrevet 4. november 2014 #8 Skrevet 4. november 2014 Det er det som er meningen med p-pillen. Som regel funker den som den skal. Det er ingen indikasjon på at dere er sterile.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #9 Skrevet 4. november 2014 Altså, samboer og jeg har hatt hyppig sex i 3 år og han kommer i meg så å si hver gang, kanskje 4 ganger i uka. Jeg går på p-pillen, men vi har ikke kommet på en smell å blitt gravid. Er p-pillen drit bra eller er jeg/sterile? Anonymous poster hash: 8aea3...b45 Kanskje du har misforstått noe?, han skal ikke komme i rompa eller munnen din.Anonymous poster hash: dcab3...fd0 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #10 Skrevet 4. november 2014 Ja det er jo litt det som er vitsen med p-piller... Anonymous poster hash: 1ede3...3f8
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #11 Skrevet 4. november 2014 Du tuller nå, håper jeg? Anonymous poster hash: cef7e...e47 2
Gjest daisydaisy Skrevet 4. november 2014 #12 Skrevet 4. november 2014 Du tuller nå, håper jeg?Anonymous poster hash: cef7e...e47 Sitter her og tenker det samme. Sjansen er større for at det er p-pillen som virker som den skal, enn at dere er sterile...
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #13 Skrevet 4. november 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg har hatt sex med samme fyr i flere måneder uten prevensjon. Han kommer inni meg men allikevel blir jeg ikke gravid. Fyren som jeg har sex med har aldri spurt om jeg går på noe men har sagt at han ikke vil diskutere temaet barn for han vet ikke om han ønsker barn. Jeg har barn fra før men har tatt sjansen på ubeskyttet sex og risikoen med å bli gravid. Kall meg gjerne idiot men når fyren tar sjansen gjør jeg det og. Men hvorfor blir jeg ikke gravid? Mulig han er steril... vet ikke Anonymous poster hash: 2f376...2e0
skyflakes Skrevet 4. november 2014 #14 Skrevet 4. november 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg har hatt sex med samme fyr i flere måneder uten prevensjon. Han kommer inni meg men allikevel blir jeg ikke gravid. Fyren som jeg har sex med har aldri spurt om jeg går på noe men har sagt at han ikke vil diskutere temaet barn for han vet ikke om han ønsker barn. Jeg har barn fra før men har tatt sjansen på ubeskyttet sex og risikoen med å bli gravid. Kall meg gjerne idiot men når fyren tar sjansen gjør jeg det og. Men hvorfor blir jeg ikke gravid? Mulig han er steril... vet ikkeAnonymous poster hash: 2f376...2e0 Har dere sex når du har eggløsning?
Athene Skrevet 4. november 2014 #15 Skrevet 4. november 2014 P-pillen er 99,9% sikker når den tas korrekt. Så det er helt normalt å ikke bli gravid på pillen. Dessverre er det mange som slurver litt, som har hatt mageproblemer eller som slutter uten å si noe fordi de ønsker å bli gravid, og skylder på at pillen har sviktet. Derfor trur mange det er helt normalt å bli gravid på pillen. Til siste AB - mulig han vet han ikke kan få barn. Mulig han bare er dum. Jeg oppfatter deg slik at du ønsker graviditet, ellers hadde du ikke holdt på slik? Men er dette en mann du ønsker som far til dine barn? Enten lyver han for deg, eller så er han litt treig når det gjelder dette med graviditet, og uansett er kommunikasjonen dere i mellom alt for dårlig. 5
Snip Skrevet 4. november 2014 #16 Skrevet 4. november 2014 Jeg har gått på p-pille i over ti år, aldri blitt gravid. Men jeg velger å trekke konklusjonen at p-pillene virker framfor at jeg er steril.... 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #17 Skrevet 4. november 2014 Har dere sex når du har eggløsning? ja, vi har sex når jeg har eggløsning, men jeg har ikke blitt gravid enda. Jeg tok opp tema barn med han før jeg møtte han faktisk. Vi skrev på nettet. Han reagerte med å skrive: Jeg vil helst ikke snakke om tema barn. Må du diskutere det?. Og må du ha det? Da skrev jeg at jeg ønsket barn, men at jeg har, og må ikke ha det. Hva med deg, skrev jeg. Da skrev han: Jeg har ikke barn, men jeg vet ikke om jeg ønsker. Kan vi ikke snakke om noe annet, skrev han. Jeg trodde at han ville si ifra når han fikk utløsning. Og da han fikk utløsning første gang under sex, så sa han etterpå at han kom. Og alt inni meg. Dette har gjentatt seg hver gang. Men jeg har ikke noe imot det, for jeg er veldig forelsket i han, og jeg er såpass gammel at hvis jeg ska ha en til så må det bli nå eller aldri. Men jeg må ikke nødt å ha flere barn. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke blir gravid, men jeg har hatt en tanke om at enten er han steril, eller så ønsker han å ta sjansen om å få .. og da kan det være meg som er blitt steril. Jeg vet ikke. Jeg tør ikke å si dette til han. Lurer på hva han tenker, for vi diskuterer jo aldri om dette med barn osv :D Anonymous poster hash: 2f376...2e0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #18 Skrevet 4. november 2014 Jeg har et annet dilemma. Jeg har hatt sex med samme fyr i flere måneder uten prevensjon. Han kommer inni meg men allikevel blir jeg ikke gravid. Fyren som jeg har sex med har aldri spurt om jeg går på noe men har sagt at han ikke vil diskutere temaet barn for han vet ikke om han ønsker barn. Jeg har barn fra før men har tatt sjansen på ubeskyttet sex og risikoen med å bli gravid. Kall meg gjerne idiot men når fyren tar sjansen gjør jeg det og. Men hvorfor blir jeg ikke gravid? Mulig han er steril... vet ikke Anonymous poster hash: 2f376...2e0 Kan jeg kalle deg idiot? Alvorlig talt, hvis du prøver å bli gravid, må du si det til "fyren du har sex med"! Er dere ikke i et seriøst forhold? Er det bare en du ligger med? Da bør du virkelig tenke deg godt om. Suksessraten med å lure en mann til å bli far er meget lav... Tenk på det eventuelle barnet. Blir litt oppgitt.Anonymous poster hash: 6329e...715 2
hundemamma Skrevet 4. november 2014 #19 Skrevet 4. november 2014 P-pillen er et prevensjonsmiddel, som virker.. Jeg gikk på pillen i 10 år, med fast kjæreste, og vi hadde sex nesten daglig i 10 år. Jeg ble ikke gravid. Etter at jeg sluttet på p-pillen tok det 5 mnd før jeg ble gravid Ikke noe mer magisk enn at jeg brukte et prevensjonsmiddel.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2014 #20 Skrevet 5. november 2014 Kan jeg kalle deg idiot? Alvorlig talt, hvis du prøver å bli gravid, må du si det til "fyren du har sex med"! Er dere ikke i et seriøst forhold? Er det bare en du ligger med? Da bør du virkelig tenke deg godt om. Suksessraten med å lure en mann til å bli far er meget lav... Tenk på det eventuelle barnet. Blir litt oppgitt.Anonymous poster hash: 6329e...715 Jeg har datet han i 4 måneder, og vi har hele tiden hatt sex uten prevensjon, men jeg blir ikke gravid uansett. Vet ikke hvorfor. Det er like mye hans ansvar å spørre om prevensjon, men han sa helt fra starten at han ønsker ikke å snakke om tema barn heller. Men sjanser tar han når han ikke vet om jeg går på prevensjon eller ikke. Jeg forsøkte noen ganger å komme innpå temaet, men han virker helt uinteressert i å snakke om sånnt. Forstår ingenting jeg.... Anonymous poster hash: 2f376...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå