Hønsa Skrevet 4. november 2014 #1 Skrevet 4. november 2014 Hei. Vi er i PP1 og hadde EL ca. 29.10. De siste dagene har jeg hatt utrolig mye luft i magen. Kan selvfølgelig ha det til vanlig men da pleier det ikke å vare mer enn en dag. Nå har jeg hatt det i tre dager og det kjennes ikke ut som om det vil gi seg enda. Kan det kanskje tenkes at det er et tegn på graviditet eller er det bare meg som håper på det? 😊🍼 Noen som hadde mye luft i magen tidlig i svangerskapet?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2014 #2 Skrevet 4. november 2014 Som gravid får man som regel tregere mage og da mer luft. Så det kan være:) Hadde en del luft i magen etter IKM og det har jeg fremdeles:) 19+3. Lykke til!Anonymous poster hash: a10f3...f22
Hønsa Skrevet 5. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2014 Som gravid får man som regel tregere mage og da mer luft. Så det kan være:) Hadde en del luft i magen etter IKM og det har jeg fremdeles:) 19+3. Lykke til!Anonymous poster hash: a10f3...f22 Ah, spennende! Da krysser jeg fingrer og tær for at spiren sitter ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå